Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wild Child

Angus, Thongs and Snogging

(eller noe sånt..)

The Accidental Husband

How to lose friends and alienate people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slumdog Millionaire

Første halvdel av filmen - sikker sekser. Andre halvdel ble bittelitt mer klisjè. Men en veldig bra film alt i alt, og noenlunde overraskende Oscar-kandidat (og Golden Globe vinner) for min del.

Spoiler alert:

For meg ble det også for mye happy ending. I første halvdel hadde de to små guttene så mye sjarm at det var helt fantastisk. I andre halvdel ble det litt for.. forutsigbar. Det ble litt for mye 'gangsta'-greier og litt for stereotypiske karakterer. Jeg hadde likt en mer tvetydelig ending.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm a Cyborg, but thats OK, en koselig og morsom film fra Korea om en jente som tror hun er en cyborg. Anbefales om bare for å vise at det ikke er bare USA som lager slike filmer.

Yes man!, en amerikansk komedie med happy ending (og moral). Jim Carry er Jim Carry, men ikke så morsom som han var før. Helt grei film å se på kino, men som ikke vil feste seg på minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

"Dan in real life" Søt og morsom komedie :) en 4-er kanskje. Et pluss at Sondre Lerche hadde hele soundtracket i filmen, og at Juliette Binoche og Steve Carell er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...