golda Skrevet 2. januar 2009 #1761 Skrevet 2. januar 2009 Capote! En av de beste filmene jeg har sett. Så Capote i går. Det er en utrolig bra film. Jeg ser nok denne om igjen, en gang. :-)
Gjest N. Skrevet 2. januar 2009 #1762 Skrevet 2. januar 2009 Denne: http://video.google.com/videoplay?docid=-2023790698427111488 Den var like skremmende i dag som den var første gang jeg så den for 25 år siden. huden kryper!!
Fantomina Skrevet 2. januar 2009 #1763 Skrevet 2. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Ansjoni Skrevet 2. januar 2009 #1764 Skrevet 2. januar 2009 Sin City. Ikke helt min type film, men mye bedre enn forventet
Fantomina Skrevet 4. januar 2009 #1765 Skrevet 4. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #1767 Skrevet 4. januar 2009 Uro. Like dårlig som jeg husket det.
Fantomina Skrevet 5. januar 2009 #1772 Skrevet 5. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1773 Skrevet 6. januar 2009 Juno. Likte den kjempegodt! Kvikk og artig film.
Gjest Tang Lung Skrevet 7. januar 2009 #1774 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hang Em High 4/6 ***RIP*** : Pat Hingle (politimester Gordon i Batman '89) Eartha Kitt (Catwoman 1967.....oxo sanger) Sam Bottoms (Bronco Billy , Josey Wales , Apokalypse Nå) Gøsta Krantz (Schneider fra Rederiet....fikk brev fra han i 2007 :/ Cesar Romero (15 år siden Joker gikk bort.....) Endret 7. januar 2009 av Tang Lung
Gjest Bloodless Skrevet 8. januar 2009 #1777 Skrevet 8. januar 2009 Saving Grace - for tredje gang! Alltid morsom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå