Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Åh, den er jeg spent på! Var den bra?

Jo den var veldig bra, mye mer acion enn den forige filmen. Mer en action film liksom, men så liker jeg veldig godt Daniel Craig da... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cederic Rueben

jeg tror det var Slaget ved Poltova en russisk film. Men for å være ærlig husker jeg ikke det er en stund siden jeg så en film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume - The story of a murderer... SÆR film. Kommer ikke til å se den flere ganger. Trodde den skulle være såå skummel, det var jo bare mas. Og slutten var jo ganske tragisk.. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siste jeg så var taken,en kjempe bra thriller! annbefalels på det STERKESTE!! og mirrors,en skrekkfilm! utrolig bra den også! noen andre som vet av noen brae thriller eller grøsser filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elbereth i.i.

"The Prestige" med Christian Bale for 5. eller 6. gang. Utrolig fascinerende film, også er det jo min favorittskuespiller. Blir aldri lei av å se ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Prestige" med Christian Bale for 5. eller 6. gang. Utrolig fascinerende film, også er det jo min favorittskuespiller. Blir aldri lei av å se ham...

Utrolig bra film, og skuespiller!!

Den siste jeg så var Mio min Mio.. Med Christian Bale! ;) Som 13-åring, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nettopp Lost in Translation. Klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor, men jeg ble helt bergtatt.

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatso

En film om et tema som jeg egentlig ikke syns er veldig morsomt, men jeg må bite i det sure eplet og kalle den morsom likevel. Tragisk, men morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...