DeLorean Skrevet 29. august #13581 Skrevet 29. august Iron Maiden: Burning Ambition. Liker Maiden godt. God og underholdende dokumentar, men kunne godt vært litt lenger mtp hvor lang historie gutta har. Gir den 8/10. 1
sofie777 Skrevet 29. august #13582 Skrevet 29. august The Big Short - ikke så kjedelig som jeg hadde trodd. Det var mye jeg ikke forsto, men å sende inn andre A-kjendiser for å forklare hva det handlet om hjalp litt.
Hebrid Skrevet 30. august #13584 Skrevet 30. august The Drama. Jeg bare så på fordi Robert Pattinson 🥰. Interessant tema som fikk meg til å tenke. Ble litt for mye fyll og spy for meg. Skulle sikkert illustrere hvor ute av kontroll karakterene var.
JimmyOlsen Skrevet 30. august #13585 Skrevet 30. august Tok et gjensyn med Big her forleden. Fornøyelig. :)
bundaberg Skrevet 30. august #13586 Skrevet 30. august The Blind Side (2009) "The story of Michael Oher, a homeless and traumatized boy who became an All-American football player and first-round NFL draft pick with the help of a caring woman and her family".
MissStiles Skrevet 30. august #13587 Skrevet 30. august I helga har jeg sett Yes day og Minions vs Monsters med ungen. Også så jeg Doktor Glas ikveld. Annerledes enn jeg hadde sett for meg. 1
sofie777 Skrevet 30. august #13588 Skrevet 30. august Da fikk jeg sett The Odyssey. Da er det 26 dager til jeg definitivt skal på kino igjen, men det kan hende det blir en mellom
Hebrid Skrevet 31. august #13590 Skrevet 31. august Sauedetektivene. Barnevennlig krim mysterie. Jeg kan ikke fordra krim, men hvem kan si nei til snakkende sauer? 😅 1
sofie777 Skrevet 1. september #13592 Skrevet 1. september August. Kommentaren på den nederste filmen er DNF
Glede og Velvære Skrevet søndag kl. 19:08 #13593 Skrevet søndag kl. 19:08 Spider Man Brand New Day. En fornøyelig film, selv om den kunne gjerne vært trimmet ned en halvtime. Selv om den var kanskje ikke så konkluderende med alle elementene, så var det likevel en verdig oppfølger til franchisen.
bundaberg Skrevet i går, 12:35 #13594 Skrevet i går, 12:35 Hacksaw Ridge (2016) "World War II American Army Medic Desmond T. Doss, serving during the Battle of Okinawa, refuses to kill people and becomes the first man in American history to receive the Medal of Honor without firing a shot"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå