Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Live action versjonen av Vaiana/Moana. Egentlig helt lik originalen, men likevel ikke noe dårlig av den grunn :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil fjær på Netflix.

Skrevet

Undertone, ble skuffa. Trodde den skulle være litt som Pulse, så kanskje min egen feil. Helt grei, veldig lik alle andre filmer om at noen blir besatt av noe og gjør dumme ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjensyn med Unforgiven (1992). 

Anonymkode: e537c...4e0

Skrevet (endret)

The Odyssey.

Første gang på kino siden Avengers: Endgame (grunnet generell ukultur (mobilbruk) under visningen). 

Motivet mitt for å se premieren var å unngå å få filmen ødelagt av SoMe, i tillegg til å danne et eget inntrykk av fimen i forhold til "kulturkrigen" som utspiller seg i SoMe for tiden.

Vær forberedt på at det tidvis er meget høy lyd. At Nolan bruker lydvolum som virkemiddel var tidvis vondt for ørene mine, og jeg har fra før nedsatt hørsel. Jeg syntes mørke scener ikke var noe problem.

Fimen er lojal til historien, og besøker Illliaden bare i forhold til Odyssevs rolle i beleiringen/invasjonen. Dvs. at Achilles, Priam, Hector osv. er ikke med. (Ryktene ville jo ha det til at Page spilte Achilles). 

Storslagen film hvor jeg vil trekke frem Theron og Damon spesielt. For min del var scenene med de to sammen de beste ifht. skuespillerprestasjoner. 

Endret av Lurium
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Obsession. Helt ok, verken mer eller mindre.

Anonymkode: 4adda...c1d

Skrevet

Return to Silent Hill. Utrolig dårlig, ikke som den gamle filmen i det hele tatt 😮‍💨

Skrevet

Steve: En gripende film om ungdom og sårbarhet

Skrevet

Alt skal bort

• Liker 1
Skrevet (endret)

Shanghai Noon (2000) "A Chinese man travels to the Wild West to rescue a kidnapped Princess. After teaming up with a train robber, the unlikely duo takes on a Chinese traitor and his corrupt boss"

MV5BMTI0MjE2MzUwOV5BMl5BanBnXkFtZTYwMTk5NjU3._V1_FMjpg_UX1000_.jpg

Endret av bundaberg
AnonymBruker
Skrevet

Odyssey, mesterverk 🥰

Anonymkode: 9bdae...b53

Skrevet (endret)

Shanghai Knights (2003) "When a Chinese rebel murders Chon's estranged father and escapes to England, Chon and Roy make their way to London with revenge on their minds"

MV5BNjQ5ZDRiM2YtOGNlMS00MjBhLWE2NzAtNTU4MGFlZjY3NGFjXkEyXkFqcGc@._V1_ (1).jpg

Endret av bundaberg
Skrevet

Disclosure Day, skuffende. Hadde ikke Spielberg-magien jeg forventet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sett følgende filmer med ungen:

- Toy Story 3 og 4 (hjemme)

- Toy Story 5 på kino

- Operasjon Bever (hjemme)

- Vaiana på kino. Ganske lik tegnefilmen,

Likte alle sammen veldig godt! 

Sett følgende filmer alene:

- Spider-Man: Homecoming

- Spider-Man: Far from Home

- Spider-Man: No way home

Ville se disse filmene før jeg skal se den nyeste filmen på kino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...