Hoppetaujenta Skrevet 6. august #13561 Skrevet 6. august Den andre Pippifilmen hvor hun blir bedt i damekaffe-kakekalas og saboterer hele greia. Det var nok litt gøyere da jeg var barn.
AnonymBruker Skrevet 7. august #13562 Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (På 6.8.2026 den 17.59): Den andre Pippifilmen hvor hun blir bedt i damekaffe-kakekalas og saboterer hele greia. Det var nok litt gøyere da jeg var barn. Fun fact, visste du at hun som spiller Pippi var livredd for å sitte på hest. Alle scenene som viser Pippi bakfra på hesteryggen, er Tommy i kjole og parykk, han likte godt å ri så han stilte opp 😊 Sist sette film: Bernard og Bianca i Australia. Anonymkode: 9bdae...b53 1 2
sofie777 Skrevet 7. august #13563 Skrevet 7. august Så Spider-Man: Brand New Day på kino akkurat nå. Det er ikke premieredag, men likevel var det tilløp til klapping i salen da filmen var ferdig. Merkelig. Men filmen var god og jeg ser den gjerne igjen
AnonymBruker Skrevet 7. august #13565 Skrevet 7. august The Devil wears Prada 2. Helt okejjjj, men likte 1 bedre Anonymkode: db5dc...f3a
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #13566 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fun fact, visste du at hun som spiller Pippi var livredd for å sitte på hest. Alle scenene som viser Pippi bakfra på hesteryggen, er Tommy i kjole og parykk, han likte godt å ri så han stilte opp Anonymkode: 9bdae...b53 Wow...det har jeg aldri hørt før, så takk for opplysningen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #13567 Skrevet 13. august Pillion. Vel... Alexander Skarsgård spiller homofil bdsm biker som er med i en bdsm biker klubb, han møter en fyr og innleder et bdsm forhold med ham. Mye halvnaken Alex, homoerotikk og sex. Den er like sprø og rar som den er dyp og rørende. Anonymkode: 9bdae...b53 1
MissStiles Skrevet 16. august #13568 Skrevet 16. august The drama. Fikk aldri sett den på kino, så da leide jeg den. Ikke en film man må se på kino. Skjer fryktelig mye og den var helt ok. Don’t say good luck. Fin men trist film.
AnonymBruker Skrevet 16. august #13569 Skrevet 16. august Siste Spiderman-filmen. Likte den. Anonymkode: abed2...f7b
badevakta Skrevet 16. august #13571 Skrevet 16. august Inception. Den gikk litt over hodet på meg da den kom ut og jeg har lenge tenkt å se den igjen. Først så jeg hele filmen, deretter det første kvarteret på nytt. Likte den veldig godt nå. 1
sofie777 Skrevet 16. august #13572 Skrevet 16. august Begin Again - Forelsket i New York - I begynnelsen av filmen likte jeg den ikke, og jeg vurderte å se noe annet, men så møttes hovedpersonene, og da ble alt mye bedre. Det var en slags romantisk film der det ikke er de to viktigste figurene som får hverandre, men de løser ting på hver sin side gjennom filmen, og det var koselig.
bundaberg Skrevet 19. august #13573 Skrevet 19. august I Am Sam (2001) "An intellectually disabled man fights for custody of his 7-year-old daughter and in the process teaches his cold-hearted lawyer the value of love and family". 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #13574 Skrevet 22. august Rear Window av Alfred Hitchcock Anonymkode: 60843...7e3 1 1
DeLorean Skrevet 23. august #13575 Skrevet 23. august Pillion og Hokum. Likte begge. Begge var ganske originale filmer på hver sin måte. Gir dem 7/10.
DeLorean Skrevet 23. august #13576 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2026 den 21.25): Pillion. Vel... Alexander Skarsgård spiller homofil bdsm biker som er med i en bdsm biker klubb, han møter en fyr og innleder et bdsm forhold med ham. Mye halvnaken Alex, homoerotikk og sex. Den er like sprø og rar som den er dyp og rørende. Anonymkode: 9bdae...b53 Når jeg så denne så tenkte jeg først: hva i all verden har jeg rotet meg borti nå? Når den var ferdig: wow! For en kul, forfriskende og modig film! Og Alexander Skarsgård. Modig filmrolle altså. Harry Melling spilte også meget godt. Anbefaler denne. Den ligner ikke på noen annen film jeg har sett. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #13577 Skrevet 26. august Slenger meg på Pillion fanclubben. Må innrømme jeg først tenkte som hen over her. I alle dager!!! og så bare wow. Saltburn var også overraskende. the Idea of you, ingen overraskelse men Nic Galitzine er jo sykt kjekk. Anonymkode: 793ff...24b
Plexi Skrevet 26. august #13579 Skrevet 26. august Fant80 skrev (9 minutter siden): Mutiny - Typisk Statham film. MAO helt grei. Så den selv for en par-tre dager siden. En helt kurant Statham film ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå