Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Elvis

Andre som så flere filmer på Kinodagen? (Er skuffet over at jeg måtte til nabobyen for å se en god film. Kinoen her hadde omtrent bare barnefilmer (helt greit) og grøss (absolutt ikke greit)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"See How They Run"...  Ok-ish, men en tapt mulighet.  Litt syn siden jeg er en skikkelig Rockwell fæn, men men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kino: Krigsseileren. Jeg synes det er den beste norske filmen jeg har sett.

Hjemme: Inglourious Basterds (joda, staves sånn) av Quentin Tarantino. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbarian på Disney+ Denne overrasket meg. Skremmende og godt spilt. Mange twists and turns. Du ser virkelig ikke hvor denne går hen. Jeg gir den 8/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 5.11.2022 den 22.18):

Elvis

Andre som så flere filmer på Kinodagen? (Er skuffet over at jeg måtte til nabobyen for å se en god film. Kinoen her hadde omtrent bare barnefilmer (helt greit) og grøss (absolutt ikke greit)).

Jeg fikk sett See How They Run. Passe underholdende whodunnit. Sam Rockwell er som alltid veldig bra, men den er ikke på langt nær så smart som f.eks Knives Out.

Gir den 7/10. 

Endret av DeLorean
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Panther - Wakanda Forever 7/6!! Tårene rant i 10 minutter på vei hjem etter den midtscenen!!! Verdt å vente på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, sofie777 said:

Black Panther - Wakanda Forever 7/6!! Tårene rant i 10 minutter på vei hjem etter den midtscenen!!! Verdt å vente på!

Skal se den i helgen, gleder meg! :D 

Anonymkode: 71ee7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The black phone. 9 av 10

Dette er ikke en hard core grøsser, men mer som en thriller. Mer som Prisoners med Jake Gyllenhal. Bare med litt symbolsk/overnaturlig krydder. Deilig retro-grøss, en krysning av Stand By Me og IT. 

Sjekk den ut 🙂

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (På 8.11.2022 den 21.09):

Jeg fikk sett See How They Run. Passe underholdende whodunnit. Sam Rockwell er som alltid veldig bra, men den er ikke på langt nær så smart som f.eks Knives Out.

Gir den 7/10. 

Takk for tips. Elsker Rockwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klein, småsøt men og en veldig dårlig film med Lindsay Lohan. Julefilm på netflix. Hun spiller ei rikmannsdatter som mister hukommelsen. Eneste positive er at det mimres over hvor god han fyren som eier hotellet er nær slutten på filmen.

Anonymkode: 25090...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 20.37):

Hvor kan man se den?

Anonymkode: c88f2...86a

Glemte å svare deg. Jeg så den på kino. Kommer vel for leie i des/jan tenker jeg. Anbefales! Men den er ikke for sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (14 timer siden):

Glemte å svare deg. Jeg så den på kino. Kommer vel for leie i des/jan tenker jeg. Anbefales! Men den er ikke for sarte sjeler.

Den er tilgjengelig for leie mange steder hvis man bare setter VPNen til Danmark. 
https://www.justwatch.com/dk/movie/speak-no-evil-2022

Eventuelt finnes den på noen streamingtjenester i USA. AMC+, DirectTV og Shudder. Men akkurat disse er det vel lite sannsynlig at folk i Norge har tilgang på siden de ikke er i Norge.
https://www.justwatch.com/us/movie/speak-no-evil-2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...