Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg så filmen Nope av Jordan Peele. Sikkert ikke en film for alle, men jeg likte den godt. Liker ukonvensjonelle filmer. En interessant miks av thriller, sci-fi og skrekk.

Gir den 8/10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marcel - The Shell with Shoes on (2022)

Søt og rørende mockumentar om sneglen Marcel, som bor sammen med bestemor i et stort hus. En dag flytter filmskaperen Dean inn og begynner å lage små dokumentariske snutter om Marcel og legger de ut på YouTube. Der kommer det fram at familien til Marcel plutselig en dag ble borte, og at han savner de fælt. Kanskje Marcels nyvunne kjendisstatus kan hjelpe ham å finne familien sin igjen?

7/10

6CCBBA30-ED03-4032-8C10-0E8853099A4A.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Black Beauty på Disney+, veldig fin ❤️

Og nå nettopp Vaiana, elsker den ❤️😊 

Jeg ligger syk på sofaen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venkman skrev (7 minutter siden):

Marcel - The Shell with Shoes on (2022)

Søt og rørende mockumentar om sneglen Marcel, som bor sammen med bestemor i et stort hus. En dag flytter filmskaperen Dean inn og begynner å lage små dokumentariske snutter om Marcel og legger de ut på YouTube. Der kommer det fram at familien til Marcel plutselig en dag ble borte, og at han savner de fælt. Kanskje Marcels nyvunne kjendisstatus kan hjelpe ham å finne familien sin igjen?

7/10

6CCBBA30-ED03-4032-8C10-0E8853099A4A.jpeg

Disney+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fall.

Kom akkurat ut.

Handler om to venninner som er klatrere som blir stuck på toppen av en kjempe høy radiomast (600 meter ish). 

Jeg blir aldri redd av filmer, men denne måtte jeg ha pute til, fordi jeg er redd for høyder. Så den alene og ble litt skriking fra min side. Anbefales om du liker overlevelsesfilmer eller er redd for høyder å vil bli litt redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullet Train. Kjempegøy hypervoldelig komedie om fem leiemordere som på forskjellige måter er viklet sammen i samme historien på et lyntog fra Tokyo til Kyoto. Morsomme karakterer, veldig kule kostymer, bra bruk av musikk og ekstremt gøy og gorey filmvold av beste sort.

76/100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en god del live action remakes av disney filmer i hele går og i dag. 

Pinocchio (2022)
Koselig film, absolutt verdt å se en gang. Koselig film, ingenting slår orginalen altså. Tok meg halve filmen å se at det var Tom Hanks 😅
MV5BZDIyYjM3N2EtOTU1MC00YTA4LTgzNjctMTNjODcxZTZhODU2XkEyXkFqcGdeQXVyMTM1MTE1NDMx._V1_.jpg

Dumbo (2019) og Cinderella (2015) og Lady and the Tramp (2019).  
De to første er helt OK. Siste nevnte er best av de tre, men fortsatt ingen favoritt. 
MV5BNjMxMDE0MDI1Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwMzExNTU3NjM@._V1_.jpgMV5BMjMxODYyODEzN15BMl5BanBnXkFtZTgwMDk4OTU0MzE@._V1_.jpgMV5BM2U3ZDBkYWUtNDY3Ny00OTliLTgxNTAtY2QwZTQxMmEwOTQ1XkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg

Ingen av disse når helt opp. Alle ligger på disney+ Favoritten vil nok alltid være Skjønnheten og Udyret med Emma Watson.
Nå mangler jeg bare Cruella (2021), Mulan (2020) og Aladdin (2019). Bare første nevnte frister å se, så blir nok den neste nå. 
 

Anonymkode: 673b2...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har sett en god del live action remakes av disney filmer i hele går og i dag. 

Pinocchio (2022)
Koselig film, absolutt verdt å se en gang. Koselig film, ingenting slår orginalen altså. Tok meg halve filmen å se at det var Tom Hanks 😅
MV5BZDIyYjM3N2EtOTU1MC00YTA4LTgzNjctMTNjODcxZTZhODU2XkEyXkFqcGdeQXVyMTM1MTE1NDMx._V1_.jpg

Dumbo (2019) og Cinderella (2015) og Lady and the Tramp (2019).  
De to første er helt OK. Siste nevnte er best av de tre, men fortsatt ingen favoritt. 
MV5BNjMxMDE0MDI1Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwMzExNTU3NjM@._V1_.jpgMV5BMjMxODYyODEzN15BMl5BanBnXkFtZTgwMDk4OTU0MzE@._V1_.jpgMV5BM2U3ZDBkYWUtNDY3Ny00OTliLTgxNTAtY2QwZTQxMmEwOTQ1XkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg

Ingen av disse når helt opp. Alle ligger på disney+ Favoritten vil nok alltid være Skjønnheten og Udyret med Emma Watson.
Nå mangler jeg bare Cruella (2021), Mulan (2020) og Aladdin (2019). Bare første nevnte frister å se, så blir nok den neste nå. 
 

Anonymkode: 673b2...8a3

Mulan er veldig bra :)

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilRyan skrev (På 10.9.2022 den 23.10):

Pinocchio.

Den var koselig, men kanskje litt mye samtidig. Mye skriking og roping så nesten så jeg ble litt stressa av hele filmen :P

synes den var dårlig så gadd ikke og se ferdig engang

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

synes den var dårlig så gadd ikke og se ferdig engang

Anonymkode: a8588...52a

Ja, det var faktisk så vidt at jeg klarte å se den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (9 minutter siden):

Ja, det var faktisk så vidt at jeg klarte å se den ferdig.

ikke sant

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...