Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. januar 2007 #881 Del Skrevet 27. januar 2007 The color purple Terningkast 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 27. januar 2007 #882 Del Skrevet 27. januar 2007 Mulan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. januar 2007 #883 Del Skrevet 27. januar 2007 Slipp Jimmy fri! Bra film egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 27. januar 2007 #884 Del Skrevet 27. januar 2007 Cobra og Rocky (eneren) med Sylvester Stallone. Overraskende bra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. januar 2007 #885 Del Skrevet 27. januar 2007 Little Miss Sunshine. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 27. januar 2007 #886 Del Skrevet 27. januar 2007 Så nettopp "The Forgotten" på DVD. Synes den var bra. Litt rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 27. januar 2007 #887 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg så "Parfymen" i går. Vakre bilder og thats it, drepende lang og kjedelig. Endret 27. januar 2007 av Alyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 28. januar 2007 #888 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) "Parfymen". Jeg synes det var en ganske bra film, terningkast 4 fra meg. Vakre bilder, gode skuespillere og en god historie, synes jeg. Endret 28. januar 2007 av Talula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 28. januar 2007 #889 Del Skrevet 28. januar 2007 Så Da Vinci-koden i går. Har lest nesten halve boka tror jeg, men ble så lang pause at jeg ikke gadd å fortsette. Filmen var helt grei, terningkast 4 kanskje.. sterk 4`er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 28. januar 2007 #890 Del Skrevet 28. januar 2007 "Parfymen". Jeg synes det var en ganske bra film, terningkast 4 fra meg. Vakre bilder, gode skuespillere og en god historie, synes jeg. ← Er det om han massemorderern som skal finne den ultimate lukten av kvinne?? Er den kommet allerede?? Jeg har akkurat sett "slipp Jimmy fri". Mulig jeg hadde for store forventninger. Jeg ble ikke stor-imponert for å si det sånn, men samtidig gikk tida fort så litt underholdene må den jo ha vært. Slutten kom altfor brått synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. januar 2007 #891 Del Skrevet 28. januar 2007 Poseidon - Terningkast 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 28. januar 2007 #892 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det om han massemorderern som skal finne den ultimate lukten av kvinne?? Er den kommet allerede?? ← Det er nok den du tenker på, og den har kommet ja Selv om det strengt tatt ikke er den ultimate lukten av kvinne han skal finne, men forsøke å lage den perfekte parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 28. januar 2007 #893 Del Skrevet 28. januar 2007 Apocalypto! Helt fantastisk gripende film. Beste jeg noengang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 28. januar 2007 #894 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er nok den du tenker på, og den har kommet ja Selv om det strengt tatt ikke er den ultimate lukten av kvinne han skal finne, men forsøke å lage den perfekte parfyme. ← Ja, det var vel sånn det var. Leste den for lenge, lenge siden og husker at jeg likte den kjempegodt. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. januar 2007 #895 Del Skrevet 28. januar 2007 John Tucker must die. Grei nok ungdomsfilm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. januar 2007 #896 Del Skrevet 28. januar 2007 Dirty Dancing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #897 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Den brysomme mannen - syntes den var veldig bra, om enn gjennomskuelig tema (men ikke ytre handling?). Gøy å se en så proff og litt annerledes norsk film Edit: Og UTEN Axel Hennie, Kristoffer Joner og Ane Dahl Torp - o lettelse! Før det: The Squid and the Whale. Fin film, litt flate og overtydelige karakterer, men jeg fikk veldig lyst til å dra til New York. Og Pans labyrint - joda, den var jo fin. Likte godt hvordan det underjordiske ble en ikke kjedelig, opplagt metafor for det over, men synes ellers den var litt FOR svart/hvitt og enkel. Effektene og det visuelle var bra. Den minte ganske mye om en bedre film, Underground. Endret 29. januar 2007 av Anna_Elk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. januar 2007 #898 Del Skrevet 29. januar 2007 Blood Diamond - synes filmen var veldig bra. Gjorde masse inntrykk. Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. januar 2007 #899 Del Skrevet 29. januar 2007 The Sweetest Thing - teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Oyster Farmer (2004) - 6.5/10 Den 23-årige Jack Flange flytter til et isolert østersfarmsamfunn for å være nær sin søster, som er skadd etter en bilulykke. Han raner et fiskemarked og poster pengene til seg selv. Mens han venter på at pakken skal komme, blir han kjent med en rekke ulike personligheter. Den har fått mye bra kritikk, blant annet på Torino filmfestival, så jeg ble skuffa da jeg så den. Fine bilder og flott natur, men synes i grunn selve handlingen ble litt "kjedelig" og egentlig uinteressant. Days of Heaven - Himmelske dager (1978) - 7.5/10 Handlingen utspiller seg i 1915. Løsarbeideren Bill (Richard Gere) tvinges til å forlate Chicago når han i et raseriutbrudd tar livet av formannen på stålverket hvor han jobber. Den amerikanske gigolo (1980) - 6/10 Jeg ble kjempeskuffa da jeg så denne filmen. Har hørt så mye om den, så jeg tenkte det var på tide at jeg så den. Men den var heller skuffende. :? Helt grei underholdning, men ikke noe annet enn det.(..) Twelve O'Clock High (1949) - 8/10 Jeg har aldri vært spesielt glad i krigsfilmer, men til og med jeg likte denne filmen. Handlingen er god og Gregory Peck skuffer aldri. The Grapes of Wrath (1940) - 8/10 Den ble laget i 1940 og Fondas rollefigur, Tom Joad har inspirert amerikanske låtskrivere fra Woody Guthrie til Bruce Springsteen. Great Expectations (1946) - 9/10 Filmen er basert på Charles Dickens' bok om den fattige gutten som får et nytt liv. Vi følger Pip fra han er en fattiggutt til han vokser opp og arver en stor formue. En vakker og nydelig filmatisering, helt fantastisk. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget denne før! John Mills spiller fantastisk godt som den unge mannen Pip, det samme gjør Anthony Wager som den lille gutten pip. Mvh Yvonne Innlegget redigert. Reglene Arwen (mod) Endret 29. januar 2007 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå