Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle komme til å like The Holiday, passe laidback og upretansiøs. Men, den var mer kjedelig enn gøy gitt :( Den får bare 4/10 av meg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kill Bill 2

Skrevet

Terkel i knipe

Skrevet

Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest - 7/10 (ikke så mye basert på handling som på Johnny Depp i piratkostyme... :humpe:

Skrevet

Reisen til julestjernen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

DaVinci-koden - 8/10

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest boka. :rodme: Men jeg har lest 'Hellig blog, hellig gral', så storyen var jo ikke helt ukjent. Og jeg må si at jeg ble veldig inspirert. Man kan sikkert si mye om filmen, men jeg elsker historie, hvorvidt det er myter eller ikke, men jeg synes det er skikkelig spennende. Så nå gleder jeg meg veldig til å ta fatt på boka. :)

Skrevet

The wedding planner.

Helt grei. Forutsigbar som bare det, men ok som underholdning på en dag en er slapp i barten.

Skrevet

DaVinci Koden - Bra historie, men Tom Hanks ser ut som om han kjeder seg noe vanvittig gjennom hele filmen. Forhåpentligvis gjør han det bedre i Engler og Demoner. 7/10

The Lake House - Usannsynlig plott, men en søt film med talentfulle skuespillere. Helt grei. 6/10

Skrevet

Så som i himmelen. hvis man tar bort teit slutt var den helt ok.

Skrevet

Gudfaren-trilogien - 9/10

Sist gang jeg så disse filmene var jeg vel rundt 12 år. Og jeg må innrømme at jeg ikke kan huske at disse filmene var så bra. Et mesterverk er vel bare det jeg kan si.

Skrevet

Jeg så "Walk The Line" i går kveld. Den var ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...