Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

The Hunger Games. Veldig spennende! Gleder meg til nr 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lockout - ikke helt min type film. Skikkelig Prison Break aktig film!!

Skrevet (endret)

Den var rett og slett fæl. Fikk vondt i magen av den.

Red; la ut feil link.

Endret av Bobler
Skrevet

Muriel's bryllup, så bare siste halvdel og det var så kjedelig som jeg tenkte at det var.

Skrevet

Battle royale, siden typen likte så godt the hunger games men hadde ikke en gang fått med seg navnet på den andre.

Anonym poster: 25b54771e2bb7ef578df04597776eb2b

Skrevet

Den var rett og slett fæl. Fikk vondt i magen av den.

Red; la ut feil link.

Tidenes "ungt par på tur skrekk" Sjokkererte meg litt...når jeg ikke trodde det kunne bli verre så ble det nettopp det, ikke en happy ending movie for å si det sånn...

Skrevet

Dark shadows. Likte den veldig godt, men så er jeg også Tim Burton- og Johnny Depp fan.

Skrevet

The Dictator - synes den var morsom :popcorn:

Skrevet

Extremely loud & incredible close (2011).

Noe av det verste jeg har sett i det siste, hadde det ikke vært for at kjæresten tydeligvis ville se hele filmen hadde jeg slått av. Det virker som historien er ment å være nær, gripende og litt forklarende for autister, men jeg synes heller den framstår som irriterende og overfladisk - og gutten Oskar er ufyselig. At Hanks dør 9/11 virker som et billig triks for å umiddelbart skaper medfølelse, men jeg ender snarere opp med irritasjon over tankeløsheten de viser ved å la en fiktiv karakter død i en høyst virkelig og sår "ulykke".

Skrevet

Tidenes "ungt par på tur skrekk" Sjokkererte meg litt...når jeg ikke trodde det kunne bli verre så ble det nettopp det, ikke en happy ending movie for å si det sånn...

Ja, den satte et støkk i meg, gitt!

Skrevet

Misery - Har holdt seg overraskende bra til å være i fra 1990.

Skrevet (endret)

Big Lebowski, alltid like bra.

Endret av cheezewizz
Skrevet

The Hunger Games (2012).

Jeg likte den! Plottet har vi sett tidligere, men jeg synes det fungerte fint, og "noe" gjorde den ekstra spennende. Litt treg i starten, og litt Hollywood-happy slutt, men alt i alt en god og underholdende film.

Skrevet

She's all that. Filmen er sånn god-dårlig, dårlig fordi den er dårlig og god fordi jeg har gode minner fra den. Også ser jeg alltid drittfilmer når jeg har mensen

Skrevet

Trust. Syns den var veldig bra. Litt ekkel og tankevekkende.

Skrevet

The Hunger Games.

Syntes den var OK. Hadde høye forventninger, og ble rett og slett skuffet. Virket som om det varte i evigheter, og den var utrolig treig. Ikke en voldsom bra film..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...