Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å se en del av favorittene mine om igjen for tida, så jeg så Sans Soleil i natt. Fullstendig hypnotisk, og kanskje verdens vakreste film.

Gjest sardintroll
Skrevet

The Dark Night Rises. Fin film, men på en spåpass lang film burde det ha vært pause. Likte den, men den når ikke helt opp til sine forgjengere i mine øyne. 7/10

Skrevet

Hodejegerne.

Bra film, liker den veldig godt.

Gjest sardintroll
Skrevet

Underworld: Awakening. Svært underholdende action, langt bedre enn den forrige filmen i rekken, synes jeg. 7/10

Skrevet

The woman in black - spøkelser, men utrolig dårlig film.Skuffa

Skrevet

Den var egentlig kjempekul. Likte veldig godt at de har filmet med forskjellige kameraer også.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Green Lantern. Var så dårlig at jeg tror de må reboote serien, ingen ting å redde og alt var bare helt feil på ale mulige måter. Jeg nekter å se denne green lantern driten i Justice League.

Skrevet

Kon-tiki.

Bra film men med en litt kunstig dialog....

Gjest Slowpoke
Skrevet

Sett mye de siste dagene:

Ted- hadde sine momenter men tror jeg hadde litt for store forhåpninger til filmen, var ikke så hysterisk morsom som jeg hadde sett for meg.

Dark shadows- Kjempe kjekk! Jeg elsker Tim Burton sin stil da, sikkert ikke en film for alle.

The Hunger Games - hadde sett for meg at den var veldig oppskrytt, men absolutt en bra film.

The Lorax- koselig :)

Holder på med The woman in black akkurat nå. Litt creepy, men jeg er veldig lettskremt så jeg teller kanskje ikke :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg måtte se Mulholland Drive igjen, kjempelenge siden jeg så den sist.

Sitter delvis på tuppa, delvis som et stort spørsmålstegn. Skjønner fortsatt ingenting. HVA ER DET MED DEN BLÅ NØKKELEN OG DEN BOKSEN EGENTLIG?????? :bond:

Endret av norah
  • Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Sitter delvis på tuppa, delvis som et stort spørsmålstegn. Skjønner fortsatt ingenting. HVA ER DET MED DEN BLÅ NØKKELEN OG DEN BOKSEN EGENTLIG?????? :bond:

Var helt spørsmålstegn etter jeg så den selv, men det er nesten to år siden. Må få sett den på nytt

Her er en forklaring på boksen

In the "Silencio" club scene, because of all the "illusion" comments and depictions, such as the singer, Diane realizes she is dreaming and shudders. On the edge of reality/waking, the box appears in her dream, as her subconscious could no longer repress her memories of murdering her friend. The box is the symbol of Camilla's death and inside it Diane's guilt, which she kept locked up by her fears (the bum/monster). Once Rita/Camilla unlocks it, the dream-cowboy says, "It's time to wake up."

http://www.imdb.com/...6924/faq#.2.1.1

• Liker 1
Skrevet

Kon-Tiki

Var bra til å være en norsk film.

Skrevet

Jurassic Park.

Festlig å se igjen. Ser fram til JP II og JP III senere i denne uka... :-)

Til informasjon så kommer JP IV "innen" to år, med mindre den blir forsinket vel og merke.

Gjest sardintroll
Skrevet

Terminator 2. Har fått tittellåta på hjernen. *Dundun-dun-dundun, kling kling, dundun-dun-dundun osv* xD

Skrevet

Må nevne 2 stk, for de ble sett etter hverandre (jeg ligger febersyk).

Wanderlust - med Jennifer Aniston og Paul Rudd. Faktisk gørrkjedelig og litt sånn prøver-litt-for-hardt humor helt fra begynnelsen. Ga den et kvarter før jeg ga opp. Hadde da mistet nok livsgnist.

The lucky one - er ikke spesielt fan av disse High school musical-filmene, hvor jeg har forstått at denne guttevalpen spiller, men denne var overraskende bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...