Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, den har jeg lyst til å se! Var den bra? :)

Ja det synes jeg, verdt å se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Step up Revolution

Var den bra?

Skrevet

21 jump street - morsom underholdning

Skrevet

Clone Wars på tv. Ok, det var Star Wars, men filmene er mye bedre!!

Skrevet

Idiocracy

Helt grei, morsom av og til, og litt skremmende nærme virkeligheten til tider.

Skrevet

babycall

Var skuffende.. Forutsigbar.

Skrevet

The Hunger Games. Overraskende god! Er nesten fristet til å gi den en terningkast fem fordi den var så fengende samtidig som at den gikk inn på temaer som er veldig aktuelle i dagens samfunn.

Men synes den var litt vel dramatisk for å ha en aldersgrense 11.

Skrevet

TV-serien Dune, og Children of Dune. Fantastisk. Basert på de tre første bøkene. Venter i spenning om det blir filmatisert noe videre fra Frank Herbert sine bøker.

Skrevet

The Hunger Games. Overraskende god! Er nesten fristet til å gi den en terningkast fem fordi den var så fengende samtidig som at den gikk inn på temaer som er veldig aktuelle i dagens samfunn.

Så også overrasket over hvor god den var, men jeg syns den hadde blitt bedre hadde de vist litt mer overlevelsesteknikk. Var jo mye i sekken hennes vi aldri så henne bruke, fellen hun lagde så vi bare når hun testet den osv.

Så litt mindre romantikk og litt mer overlevelse hadde gjort filmen til en toppfilm

Skrevet

Så den også nå nettopp. Meget bra. Faktisk så bra at jeg logget meg på Amazon og kjøpte alle tre bøkene i serien. I full gang med bok nr 2 nå. En skikkelig bedriten verden. Og beklageligvis en som ikke hadde behøvd å være det. Skildringene av Capitol gjør det jo klart at både teknologi, vitenskap og ressurser har overlevd apokalypsen, og at man kunne bygd et verdig samfunn på ruinene av den gamle verden. I stedet valgte man å skape en fasciststat bygd på undertrykkelse av majoriteten av befolkningen.

Gjest sardintroll
Skrevet

Citizen X fra 1995 med Stephen Rea og Donald Sutherland. Spennende seriemorderjakt, basert på en sann historie. 8/10.

Skrevet

The Expendables II :bolledeig:

Oh yeah! :biggrin:

Skrevet

Streetdance 2. Alltid gøy å se dansefilmer. :danser:

Gjest LightBulb
Skrevet

The Hunger Games. Hadde veldig lave forventninger.. Den overrasket meg veldig, kjempebra og ikke i det hele tatt sånn som jeg hadde ventet. Gleder meg til neste film!

Skrevet

Billy Elliot. Søt og smårørende. :)

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Jeg så Fight Club i går kveld for hundrede gang. Filmen er fantastisk og jeg blir aldri lei av den . :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Scents and sensibility

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...