Sophia. Skrevet 4. juli 2011 #3881 Del Skrevet 4. juli 2011 A Walk to Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. juli 2011 #3882 Del Skrevet 4. juli 2011 "Ørkenblomst" (fra 2009) basert på en bok av samme navn. Veldig god og gripende!! Dokumentaren "Hot coffee" - MEGET bra!!! "Bridesmaides" - gaaaaaaahh!! Why did i bother?! "Super 8" - den får gode anmeldelser men jeg synes den var urteit!!! "x-men: first class" - MEGET god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 5. juli 2011 #3883 Del Skrevet 5. juli 2011 The Usual Suspects. Tre vaneforbrytere blir brakt inn for en "line up" og planlegger en jobb sammen. Det ene fører til det andre og de må ta på seg en ny jobb for en mann alle har hørt om men ingen har sett. Med bl.a. Kevin Spacey, Stephen Baldwin og Benicio del Toro. Veldig bra! http://www.imdb.com/title/tt0114814/ Besteste filmen =) (Veldig velfortjent Oscar til Spacey, ikke minst!) Jeg har drukna i Star Wars - ser hele serien, og det er innmari trivelig (herregud, jeg må legge meg inn på popcorn-smiley-avvenningsklinikken snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. juli 2011 #3884 Del Skrevet 5. juli 2011 Swimming with Sharks (1994) En film jeg er forundret over ikke å ha sett før, 'goes to show' at enkelte gode filmer sklir forbi på 'filmradaren' av og til. Oppdaget filmen pga. at den var nevnt i denne tråden tidligere,og ja den er faktisk kjempegod. Storspill fra Kevin Spacey (som vanlig) og slutten kommer til å gi deg et tankekors uten like... Temaet i filmen er at for å lykkes i Hollywood må du være villig til å ofre alt,uten unntak... Dvs. kjærlighet vs. logikk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 6. juli 2011 #3885 Del Skrevet 6. juli 2011 World Invasion: Battlefield Los Angeles 2011. Jeg er en sucker for dårlig sci-fi, men dette var for dårlig til og med for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 6. juli 2011 #3886 Del Skrevet 6. juli 2011 Amerika for mine Føtter Morsom og koselig klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 8. juli 2011 #3887 Del Skrevet 8. juli 2011 Edinson Force (2005). En ung journalist oppdager korrupsjon i politiet og drar i gang et realt spetakkel for å få frem sannheten. Kanskje den mest begredelige unnskyldningen for en actionfilm jeg har sett på temmelig lenge. Jeg så den lave ratingen på imdb og tenkte at jaja, Kevin Spacey og Morgan Freeman i samme film har jo vært gull før...men neida. Beklager. De er dessverre belastet med å være i samme rute som Justin Timberlake. Hva han egentlig driver med er jaggu ikke godt å si, men skuespill er det hvertfall ikke. Snarere en fornærmelse mot faget. Jeg lo høyt på helt feil steder ganske ofte, og det er ikke en bra ting. De eneste lyspunktene i en film med elendig story, talentløst manus, kaotisk regi og et kamerateam på speed er nevnte Freeman og Spacey, samt god innsats fra Dylan McDermott og LL Cool J. Dessverre hjelper det ikke nok. 3/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. juli 2011 #3888 Del Skrevet 8. juli 2011 Hereafter - den var så treig og kjedelig at vi ikke gadd se den ferdig engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #3889 Del Skrevet 8. juli 2011 Så Frozen. Helt grei ekkel-film Skuffet over slutten (og noen feilvurderinger), men alt i alt en god sjangerfilm (Fell-bad ). hud som løsner, åpne sår, menneske blir spist, brukne bein med benbiter stikkende ut, tisse på seg, smerte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 8. juli 2011 #3890 Del Skrevet 8. juli 2011 Trolljegeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikk Skrevet 8. juli 2011 #3891 Del Skrevet 8. juli 2011 Winter's bone. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 8. juli 2011 #3892 Del Skrevet 8. juli 2011 The Score. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #3893 Del Skrevet 8. juli 2011 Winter's bone. Anbefales på det sterkeste! Personlig mener jeg at "Winter's bone" var fylt med stereotyper og dårlig skuespill. Men fortsatt en fin film å se ... om man kan konsentrere seg om historien som blir fortalt... Fire Walk With Me: blir bare mer og mer forvirret egentlig Skulle liksom samle løse tråder (TwinPeaks), men synes bare det ble mere rot. Sett den noen ganger siden den kom, og synes egentlig de kunne latt være å lage den. Vært mye bedre å avsluttet serien ordentlig, istedenfor å prøve å avslutte i annet medie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 8. juli 2011 #3894 Del Skrevet 8. juli 2011 Princess Mononoke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. juli 2011 #3895 Del Skrevet 8. juli 2011 Life of Brian. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 8. juli 2011 #3896 Del Skrevet 8. juli 2011 K-PAX (2001) igjen. Fine flimen =) Perfekte Spacey. "I love him, I want to have like ten thousand of his babies" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 9. juli 2011 #3897 Del Skrevet 9. juli 2011 Eat Pray Love, litt forutsigbar, men likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2011 #3898 Del Skrevet 9. juli 2011 Martyrs (Fransk film) A young woman's quest for revenge against the people who kidnapped and tormented her as a child leads her and a friend, who is also a victim of child abuse, on a terrifying journey into a living hell of depravity. Og fy faen for en film! Helt syk! Masse tortur og blod, og gjorde stort inntrykk på meg. Skikkelig syk cult film : s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 9. juli 2011 #3899 Del Skrevet 9. juli 2011 Nettopp ferdig med lock, stock and two smooking barrels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2011 #3900 Del Skrevet 9. juli 2011 Så Bridesmaides i går. VELDIG amerikansk! Nuff said! Blæh. Tror jeg står over den - takk for advarselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå