sofie777 Skrevet 1. juli 2011 #3861 Del Skrevet 1. juli 2011 Lady Chatterley akkurat nå på Nrk2. Laaaaaaaaang film, merkelig film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dresden Skrevet 1. juli 2011 #3862 Del Skrevet 1. juli 2011 You Again. Komedie om ei som drar hjem for brorens bryllup. Det viser seg at hennes kommende svigerinne er jenta som hun ble mobba av på high school, og som tilsynelatende ikke husker henne. Morsom og søt film, men også litt klisje. Er svak for Kristen Bell, er nok derfor jeg likte den så godt Betty White, Jamie Lee Curtis og Sigourney Weaver er også med i filmen. Lett underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 1. juli 2011 #3863 Del Skrevet 1. juli 2011 Så to filmer ikveld med mine barn. Det var "Meet my parents" og nr 2. Veldig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 2. juli 2011 #3864 Del Skrevet 2. juli 2011 Alien (1979). Et gruveskip på vei hjem til jorden lander på en fremmed planet og oppdager noen snedige små skapninger som liker å kose med trynet til folk. Også går det gæli. Fyttisvarteheitestehelsike!! Faktisk noe av det skumleste jeg har sett noensinne, mulig det ble en smule trigget av min fobi for levende ting inni folk men likevel! Jeg lå i fosterstilling gjennom hele rulleteksten og venta at et eller annet skulle komme sprettende ut av skjermen eller noe. Scenen hvor alien-tingen kom sprettende ut av Kane som en annen jack-in-the-box ketchup-spesial er noe av det mest ubehagelige jeg har sett i en urealistisk sammenheng. Fyttikatta! Hvis noen har tenkt å fortelle meg at den ikke er skummel, skal de værsågod få komme hit og bake boller og synge nattasang! Men bra var den. Sigourney Weaver danset samba på nervene mine med overspillet sitt i begynnelsen av filmen, men tok seg veldig opp etterhvert. Og det var fine prestasjoner fra Ian Holm, Veronica Cartwright og John Hurt (som vanlig). Men ikke søren om jeg ser den igjen! 7,5/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 2. juli 2011 #3865 Del Skrevet 2. juli 2011 Seven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 2. juli 2011 #3866 Del Skrevet 2. juli 2011 Seven Elsker den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 2. juli 2011 #3867 Del Skrevet 2. juli 2011 Elsker den filmen Jeg og! Men klarer ikke å tenke på den scenen med hun prostituerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2011 #3868 Del Skrevet 2. juli 2011 Rio - fin og søt film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 2. juli 2011 #3869 Del Skrevet 2. juli 2011 Seven years in tibet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 2. juli 2011 #3870 Del Skrevet 2. juli 2011 Cruel Intentions 2. En usympatisk film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 2. juli 2011 #3871 Del Skrevet 2. juli 2011 Blue valentine.helt grei film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2011 #3872 Del Skrevet 2. juli 2011 Kick-Ass Tok litt tid før den kom i gang, men den hadde sine høydepunkter. Helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 2. juli 2011 #3873 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er solgt og filmen er bestilt! Får mange gode tips fra denne tråden Så bra, håper du liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. juli 2011 #3874 Del Skrevet 3. juli 2011 Dog Day Afternoon (1975) Gammel klassiker i regi av legendariske Sidney Lumet,som desverre døde tidligere i år. Al Pacino og John Cazale spiller 2 menn som raner en bank for å skaffe penger nok til at 'kjæresten' til Pacino kan ha en kjønnsskiftingsoperasjon.Jepp du leste riktig, og dette skal også visstnok være basert på en sann historie. Om du har sett andre filmer av Lumet så har hann en egen stil for hvordan en film lages og denne er ingen unntak. Vi får et unikt innblikk i USA på syttitallet,så troverdig at det nesten kunne ha vært en dokumentar fra den epoken. Og hvilket skuespill da,det er ikke mye som skjer underveis, plottet er hovedsakelig 'dialogue-driven',men for de som setter pris på å se rene skuespillertalenter så er dette nesten Mekka. Begge hovedpersonene spilte sammen i gudfaren tidligere og det er åpenbart at de vet hva de gjør.Cazale døde av kreft noen år senere,trist nok. Ønsker du å se en FILM i ordets rette forstand se denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 3. juli 2011 #3875 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 3. juli 2011 #3876 Del Skrevet 3. juli 2011 Burlesque. Digger den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2011 #3877 Del Skrevet 3. juli 2011 Forgetting Sarah Marshall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. juli 2011 #3878 Del Skrevet 3. juli 2011 Forgetting Sarah Marshall Samme og jeg tror jeg skal glemme den filmen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dresden Skrevet 4. juli 2011 #3879 Del Skrevet 4. juli 2011 The Usual Suspects. Tre vaneforbrytere blir brakt inn for en "line up" og planlegger en jobb sammen. Det ene fører til det andre og de må ta på seg en ny jobb for en mann alle har hørt om men ingen har sett. Med bl.a. Kevin Spacey, Stephen Baldwin og Benicio del Toro. Veldig bra! http://www.imdb.com/title/tt0114814/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 4. juli 2011 #3880 Del Skrevet 4. juli 2011 Fight club, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå