Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody's fine

En veldig rørende og morsom film. Man flirer og griner fra første scene. Man får se en veldig fin om emosjonell side fra Robert DeNiro.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser alene - Kjempefilm! Likte den veldig godt, og synes Rolf Kristian Larsen er en kjempegod skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

the liners..

serie om båter... kjæresten min er fantatisk opptatt av båter så da fikk han denne filmboksen i valentines gave. og må jo selvfølelig se det sammen med han :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Ugly Truth - hadde hørt rykter om at den var veldig "Ugly", men det var jo en langt mildere versjon enn forventet. Ble veldig klisjé på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love and other drugs

Overraskende bra til å være en romantisk komedie. Har en litt dypere mening og tar opp et alvorlig tema :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love and other drugs

Overraskende bra til å være en romantisk komedie. Har en litt dypere mening og tar opp et alvorlig tema :)

Da har jeg også sett denne filmen! Synes den var bra! Et tema som ikke snakkes mye om, taes opp i filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stay Cool. Til tross for en del kjente navn, var filmen elendig. Scener slutter før de skal og enkelte ting er uforklarlig. Hovedpersonen ligger f.eks. i en sykehusseng og en venn er på besøk. Plutselig sier den syke "au", og vennen sier unnskyld, men vi får ikke et klipp som viser om det var armen eller låret eller i det hele tatt hva vennen kommer borti. Merksnodig.

Det står på coveret at Chevy Chase er så morsom som han ikke har vært på lenge, men han har jo ikke vært i en film på lenge, så det er ikke merkelig. Jeg synes ikke han var morsom i det hele tatt og så gikk han rundt med en lapp på nesen som ikke ble forklart heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toy Story 1, har kjøpt 3-pakningen på Blu-Ray, for jeg hadde den ikke i det hele tatt fra før av. Tror ikke jeg har sett den mer enn en gang heller, men å så genial film for sin tid. Skal får sett så mye av 2-eren jeg klarer i løpet av helgen, men det er mye annet å se på også. Ser også ekstramaterialet som er like spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...