Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

The Machinist

Nok en film med en såkalt twist mot slutten. Skal prøve å ikke si for mye for å ikke spoile filmen for de som ønsker å se den, men jeg kan avsløre såpass at det er en film i samme gate som bla. Identity, Secret Window og Shutter Island. The Machinist har riktignok hakket mer uhyggelig undertoner og en mørkere atmosfære enn de nevnte filmene. Jeg synes forsåvidt at filmen er ganske bra, men satt hele tiden med følelsen at dette har jeg sett før.

Det mest imponerende med filmen var sannsynligvis Christian Bale i hovedrollen, og til hvilke grader han lot seg forfalle fysisk for å tolke rollen. Bale er jo ellers kjent som en relativt muskuløs fyr, men i denne filmen så han ut som en overlevende fra en tysk konsentrasjonsleir. Med bein stikkende ut overalt, innsunkne kinn og øyne og ditto utstikkende kinnbein så han mer ut som et skjelett enn Batman. Her er noen bilder til sammenligning: før og etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey, endelig sett Mr. Nobody! Den var utrolig spesiell, og dyp. Dog veldig bra! Og jeg sier det igjen Jared Leto er en legende, både innen film og musikk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skjønnheten og Udyret, diamantversjonen :nigo:

Heldig! Skal kjøpe den når jeg får lønning, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...