Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frontier(s).

Fransk film som visstnok skulle være i samme genre som Saw og Hostel. For å si det slik, det var 108 bortkastede minutter av mitt liv! Makan til drittfilm skal man lete lenge etter og jeg har sett mange dårlige filmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr Nobody

En annerledes og veldig kreativ film. Veldig bra filmmusikk også. Anbefales på det varmeste.

Så denne etter at jeg leste innlegget ditt. Utrolig bra film, likte den veldig godt. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så denne etter at jeg leste innlegget ditt. Utrolig bra film, likte den veldig godt. Takk! :)

Så hyggelig at jeg kunne være til hjelp :) Tror det er veldig få som har hørt om eller sett denne filmen. Det er synd for den er, som du sier, veldig bra. Jeg har veldig sansen for filmer som utforsker litt mer alternative måter å formidle en historie på utover standard, lineære A til Å-plott der handlingen fores inn med t-skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr Nobody

En annerledes og veldig kreativ film. Veldig bra filmmusikk også. Anbefales på det varmeste.

åh, den skal jeg se! Elsker Jared Leto :jepp:

Siste filmen jeg så var grown up's..kjedelig og treig. Noen morsomme kommentarer her og der, men de hjalp ikke noe særlig for helhetsinntrykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...