Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den har jeg og sett. Jeg syntes den var grusomt dårlig. Verste filmen Nick Cage har vært med på ever.

Fyren er jo en skrekkelig dårlig skuespiller, så jeg kan skjønne at det ikke akkurat hjalp på inntrykket av filmen.

Siste her er Fun with Dick and Jane, nyinnspillingen med Jim Carrey. Tidvis artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary & Max.

Før det var det New York, I love you. Helt ok, men kan ikke måle seg med Paris je t'aime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twilight 3, kan hele historien fra bøkene utenatt, og denne filmen var midt på treet. Mer slossing, og mer laget til mannfolk enn til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartbreakers - latterlig morsom komedie, sett den før og det er sjeldent jeg ser en film to ganger!!

Wuthering heights - fantastisk kjærlighetsistorie som fenget meg iallefall, elsker sangen (wuthering heights med kate Bush) mer og mer etter at jeg så filmen også!

The perfect getaway - Thriller jeg virkelig hadde troen på, menneh... Den var bare rar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twilight 3, kan hele historien fra bøkene utenatt, og denne filmen var midt på treet. Mer slossing, og mer laget til mannfolk enn til jenter.

Hihi, hva slags mannfolk da? :gjeiper: Så den sammen med en kompis og ei venninne, og vi var alle tre enige om at det var to timer av livet vi aldri får tilbake...som vi kommer til å savne hardt når vi fyller 98 :fnise: Neste film tror jeg jaggu jeg står over ;)

Sist sette her er Spirited Away, koselig midt oppi alle de ellers ekstremt seriøse filmene jeg ser for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Fyren er jo en skrekkelig dårlig skuespiller, så jeg kan skjønne at det ikke akkurat hjalp på inntrykket av filmen.

Siste her er Fun with Dick and Jane, nyinnspillingen med Jim Carrey. Tidvis artig :)

Jeg liker vanligvis Nick Cage da, så derfor jeg ble så skuffet over ham i kickass, pluss at jeg ser ikke helt underholdninga med en elleveåring som plaffer folk ned med maskingevær.

Fun with Dick and Jane er også min sist sette film. Syns den var hysterisk morsom. Elsker Jim Carrey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twilight - Eclipse..

SSer disse bare fordi jeg har lest bøkene..

og fordi Jacob Black sin kropp er verdt å se filmen for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Step up 3D. Helt ok,skjønner ikke hvorfor alle skryter 3D opp i skyene, så utrolig fantastisk var det faktisk ikke.. Foretrekker vanlig jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...