Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

"One flew over the Cuckoo's nest" - er veldig glad for at jeg til slutt bestemte meg for å se den! Leste (og elsket) boka da jeg gikk på vgs, og turte ikke å se filmen i frykt for å bli skuffa, men filmen var virkelig fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"The lovely bones"

Helt grei, mange gode skuespillerprestasjoner, men slett regissert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

The last horror movie tror jeg den het. Veldig morsom, og andeledes film. Veldig bra lagd, og ganske syk humor i den. Likte den veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelle og Proffen -De blå ulvene :nigo: Har sett alle Pelle og Proffen filmene nå de siste ukene, i tillegg til de filmene jeg har av Wam & Vennerød. Skal se Drømmeslottet på tirsdag tenkte jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huffsa

Først "Dreamer - based on a true story." Likte den veldig godt.

Etterpå "Engler". Skuffende, overhode ikke som jeg tenkte meg, og jeg følte under nesten hele filmen at jeg leste en bok, og den var ganske rar. Ikke dårlig, men veldig spesiell, og ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloudy With a Chance of Meatballs. Veldig søt, men ikke verdt sekseren den fikk over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sex og Lucia" så jeg i går kveld.....så ikke starten, og det tok litt tid før jeg skjønte hva storyen egentlig gikk ut på, men det ordnet seg til sist. Artig film for oss som liker det litt anderledes, og nydelig øy som jeg godt kunne ha tenkt meg å dra til nå med en gang. :)

"Sex og Lucia handler i høy grad om den sensuelle Lucía. Hun er ung og svært vakker, og arbeider på en restaurant midt i Madrid. En dag mens hun er på jobb, har hun en foruroligende telefonsamtale med kjæresten sin, Lorenzo. Han er forfatter og virker deprimert. Hun drar tidligere fra jobben, men kommer hjem til tom leilighet.

Etter kort tid ringer politiet med dårlige nyheter om Lorenzo. Lucía orker ikke høre alt, slenger på røret og begynner å pakke kofferten. Hun drar av gårde til en øy som kjæresten en gang oppholdt seg på i skrive-eksil. Hun prøver å takle sorgen og ensomheten ved å bade og nyte solen, men det er ikke lett å stå i mot savnet.

Sex og Lucía er en ny, glohet film fra den spanske mesterregissøren Julio Medem. Hans første spillefilm var Vacas, senere kom Det Røde Ekorn, Tierra og De elskende ved Polarsirkelen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Alice in wonderland :)

Jeg elsker Tim Burton! Og filmene blir bare enda bedre når han samarbeider med Johnny Depp. Selve historien om Alice er vel så som så, og ikke akkurat superinteressant, men en Burton produksjon må bli bra. Effektene, framstillingen av historiene, idèene rundt det hele og kvaliteten på skuespillerne gjør det til en absolutt bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...