Mermaid Blues Skrevet 26. juni 2010 #2641 Del Skrevet 26. juni 2010 "One flew over the Cuckoo's nest" - er veldig glad for at jeg til slutt bestemte meg for å se den! Leste (og elsket) boka da jeg gikk på vgs, og turte ikke å se filmen i frykt for å bli skuffa, men filmen var virkelig fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 26. juni 2010 #2642 Del Skrevet 26. juni 2010 Remember me. Den var veldig morsom og bra, men likte overhode ikke slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 26. juni 2010 #2643 Del Skrevet 26. juni 2010 "The lovely bones" Helt grei, mange gode skuespillerprestasjoner, men slett regissert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 26. juni 2010 #2644 Del Skrevet 26. juni 2010 The last horror movie tror jeg den het. Veldig morsom, og andeledes film. Veldig bra lagd, og ganske syk humor i den. Likte den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 27. juni 2010 #2645 Del Skrevet 27. juni 2010 Pelle og Proffen -De blå ulvene Har sett alle Pelle og Proffen filmene nå de siste ukene, i tillegg til de filmene jeg har av Wam & Vennerød. Skal se Drømmeslottet på tirsdag tenkte jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juni 2010 #2646 Del Skrevet 27. juni 2010 Det regner kjøttboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 27. juni 2010 #2647 Del Skrevet 27. juni 2010 The A-Team Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 27. juni 2010 #2648 Del Skrevet 27. juni 2010 Avatar. Skuffa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 27. juni 2010 #2649 Del Skrevet 27. juni 2010 Først "Dreamer - based on a true story." Likte den veldig godt. Etterpå "Engler". Skuffende, overhode ikke som jeg tenkte meg, og jeg følte under nesten hele filmen at jeg leste en bok, og den var ganske rar. Ikke dårlig, men veldig spesiell, og ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. juni 2010 #2650 Del Skrevet 28. juni 2010 17 again. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juni 2010 #2651 Del Skrevet 28. juni 2010 Cloudy With a Chance of Meatballs. Veldig søt, men ikke verdt sekseren den fikk over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2010 #2652 Del Skrevet 28. juni 2010 "Sex og Lucia" så jeg i går kveld.....så ikke starten, og det tok litt tid før jeg skjønte hva storyen egentlig gikk ut på, men det ordnet seg til sist. Artig film for oss som liker det litt anderledes, og nydelig øy som jeg godt kunne ha tenkt meg å dra til nå med en gang. "Sex og Lucia handler i høy grad om den sensuelle Lucía. Hun er ung og svært vakker, og arbeider på en restaurant midt i Madrid. En dag mens hun er på jobb, har hun en foruroligende telefonsamtale med kjæresten sin, Lorenzo. Han er forfatter og virker deprimert. Hun drar tidligere fra jobben, men kommer hjem til tom leilighet. Etter kort tid ringer politiet med dårlige nyheter om Lorenzo. Lucía orker ikke høre alt, slenger på røret og begynner å pakke kofferten. Hun drar av gårde til en øy som kjæresten en gang oppholdt seg på i skrive-eksil. Hun prøver å takle sorgen og ensomheten ved å bade og nyte solen, men det er ikke lett å stå i mot savnet. Sex og Lucía er en ny, glohet film fra den spanske mesterregissøren Julio Medem. Hans første spillefilm var Vacas, senere kom Det Røde Ekorn, Tierra og De elskende ved Polarsirkelen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. juni 2010 #2653 Del Skrevet 28. juni 2010 Dear John - boka er MYE bedre enn filmen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dancingqueen Skrevet 1. juli 2010 #2654 Del Skrevet 1. juli 2010 Remember me, overraskende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juli 2010 #2655 Del Skrevet 1. juli 2010 Eclipse - likte den veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juli 2010 #2656 Del Skrevet 2. juli 2010 Kiki's Delivery Service. Utrolig søt og herlig film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. juli 2010 #2657 Del Skrevet 2. juli 2010 Så "Brothers" i går. Veldig bra syns jeg. Sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 2. juli 2010 #2658 Del Skrevet 2. juli 2010 The losers, hvis man tar humoren er den faktisk helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 2. juli 2010 #2659 Del Skrevet 2. juli 2010 Avatar 8/10 kjempebra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.am.me Skrevet 2. juli 2010 #2660 Del Skrevet 2. juli 2010 Alice in wonderland Jeg elsker Tim Burton! Og filmene blir bare enda bedre når han samarbeider med Johnny Depp. Selve historien om Alice er vel så som så, og ikke akkurat superinteressant, men en Burton produksjon må bli bra. Effektene, framstillingen av historiene, idèene rundt det hele og kvaliteten på skuespillerne gjør det til en absolutt bra film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå