Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stardust - ganske bra film, bra plott (basert på en Neil Gaiman-historie) og mye humor, men ikke helt bra produksjon (endel overspill og overdreven bruk av svulstig musikk og langtekkelige effekter)-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tang Lung

Motorsagmassakren 5 eller kanskje 6/6

Fy faen.....for en film , rett og slett en av de beste filmer jeg har sett noensinne.....egentlig er den litt tam & ikke så hardcore som man skulle tro.

Amatørskuespillere men ikke så big deal.....man kan jo ikke forvente mer når budsjettet var mindre enn 90k USD ;)

Men i 1974 da den kom ut , snakk om sjokkfilm.....lol ;)

Fredag 13 4.5/6

Den "låner" mye av formeln til Halloween.....oxo amatørskuspillere i denne men det er greit så lenge den underholder :)

Black X-mas 4.5/6

En morder er løs i jula & han har en uvane med slibrige telefonsamtaler.....inspirert av noen mord rundt juletider i Montreal , Canada angivelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C.R.A.Z.Y - fransk-canadisk (filmet i Montreal) oppvekstfilm/familiedrama som virkelig overrasket positivt (tittelen kunne kanskje tilsi noe halvdårlig, men den har sin begrunnelse den også). Kjempefin, morsom og rørende film, og ikke særlig smal. Quebecs svar på Mannen som elsket Yngve?

(Filmatisk/visuelt er den forøvrig et stykke over norsk film)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og singelliv, The Movie. Svarte til forventningene. Varte i hele 2 timer og 19 minutter! Håper det kommer en oppfølger til filmen, får aldri nok av de fire venninnene fra New York. 8/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tang Lung

007 I hemmelig tjeneste 6/6

Mesterverk.....absurd at denne lenge ble oversett da den er blandt de beste Bond filmene.

Hele filmen er episk......null daukjøtt i form av scener som ikke trengs & vegg-til-vegg med spennede action , veldig synd at Hunt ikke regisserte flere Bondfilmer for dette ga skikkelig mersmak !

Å se denne filmen er som dop : høyt oppe og så kommer kræsjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *__.____*___.___*__.____*___.___

'' The kite runner '' (Drageløperen )

En utrolig sterk og rørende film om et sterkt vennskap. På slutten kunne jeg ikke stoppe tårene.. Desidert beste film jeg har sett på en lang, lang stund. Får deg virkelig til å begynne og tenke over ting.. Anbefales på det sterkeste!

Sett i gang å se filmen (dvd'en) folkens! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bourne-triologien. Faktisk veldig bra! Action er ikke helt min greie, men disse filmene funka veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...