Gjest Bond Skrevet 20. juli 2008 #1401 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Sunshine - fy flate den var bra! Nesten litt for spennende av og til (jeg liker ikke skrekkfilmer), men den så ut helt fabelaktig visuelt. Armageddon uten Ben Affleck og Hollywood. Hva det betyr å være i et lukket system, hva det betyr å ta feilaktige (?) avgjørelser, og hva menneskenatur kan tåle. It's not a decision, it's a guess. It's like flipping a coin and asking me to decide whether it will be heads or tails. Endret 20. juli 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 20. juli 2008 #1402 Del Skrevet 20. juli 2008 Mars & Venus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 21. juli 2008 #1403 Del Skrevet 21. juli 2008 Skrik! skummel ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 21. juli 2008 #1404 Del Skrevet 21. juli 2008 "Click" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1405 Del Skrevet 21. juli 2008 Juno - synes den var oppskrytt. Irriterende tenåringsspråk og suppete musikk, men tidvis litt morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 21. juli 2008 #1406 Del Skrevet 21. juli 2008 Reprise Mektig imponert over Joachim Trier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 21. juli 2008 #1407 Del Skrevet 21. juli 2008 stolthet & fordom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 21. juli 2008 #1408 Del Skrevet 21. juli 2008 be cool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #1409 Del Skrevet 22. juli 2008 Over hekken!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2008 #1410 Del Skrevet 22. juli 2008 prince caspian! veeeeldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 23. juli 2008 #1411 Del Skrevet 23. juli 2008 3:10 to Yuma- Grei film, helt til slutten kommer som ødelegger mesteparten av opplevelsen. No Country for Old Men- Også en grei film med dårlig slutt. I Am Legend- Grei film, men igjen dårlig slutt.. The return(?) Ikke så veldig bra.. Har i det hele tatt hatt litt uflaks i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 23. juli 2008 #1412 Del Skrevet 23. juli 2008 Så Out of Africa i går, 28 days later i for i gårs og før det så jeg Planet Earth. Vil virkelig anbefale førstnevnte og sistnevnte! Fantastiske filmer Planet Earth er jo en serie med flere filmer, men det er bare en helt utrolig fascinerende serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 23. juli 2008 #1413 Del Skrevet 23. juli 2008 Forresten ikke lenge siden jeg så Surf's up, veldig veldig morsom barnefilm Jeg og samboeren lo i allefall veldig mye av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 23. juli 2008 #1414 Del Skrevet 23. juli 2008 Arn - Tempelridderen. Elsker bok-trilogien, og ble ikke skuffet over filmen. Gleder meg til slutten kommer Åh, den er så fiiiiin :rødme: The hills have eyes 1 og 2 Åh, den er så langt i fra fin..... De var bare ekle. Saw også, 1,2,3 og 4. Nasty filmer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 23. juli 2008 #1415 Del Skrevet 23. juli 2008 Varmet opp til Batman med "Equilibrium" med Christian Bale og Sean Bean. Tøff actionfilm lagt til en verden der en diktator tvinger menneskene til å dope seg følelsesløse. Alt som kan fremprovosere følelser, som musikk, bilder etc, er forbudt og alle som bryter loven blir henrettet. Vanskelig å forklare, men jeg digger denne filmen! Absolutt siste film jeg så var "The dark Knight". Åååååh, herlig film. Anbefales på det varmeste. Aaron Eckhart er dritdeilig og Christian Bale er ikke dum han heller. Nammenamm og masse action er lik YESS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. juli 2008 #1416 Del Skrevet 23. juli 2008 American Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 23. juli 2008 #1417 Del Skrevet 23. juli 2008 siste film jeg så var american pie:) jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. juli 2008 #1418 Del Skrevet 24. juli 2008 Mamma Mia. Den beste filmen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. juli 2008 #1419 Del Skrevet 25. juli 2008 John Tucker must die - elendig film, men jeg hadde ikke ventet stort annet. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 25. juli 2008 #1420 Del Skrevet 25. juli 2008 Persepolis Fransk oscarnominert animasjonsfilm om en jente fra Iran. Noe av det beste jeg har sett, og jeg er ingen animasjonsfrik til vanlig. Lo så jeg grein, bortsett fra da jeg gråt to-tre ganger. Helt fantastisk fint laget, humor, politisk, og med et språk som er minst sagt friskt. Skal se den igjen for det var endel detaljer som var ubetalelige, og jeg fikk sikkert ikke med meg alle. Den siklende dustebikkja til den østerrikske gamle gribba foreksempel.... Og bestemora har en del visdom alle kan ta med seg. "Føste ekteskapet må bare ses som en lærdom". Hi hi. ANBEFALES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå