Gjest Tang Lung Skrevet 3. juli 2008 #1363 Skrevet 3. juli 2008 Siden filmen har 45. jubileum i morra : McQueen , Coburn , Bronson & Pleasence (RIP alle 4) ....slett ikke verst :D
The Kitten Skrevet 4. juli 2008 #1367 Skrevet 4. juli 2008 Sex and the City Hilsen The Kitten :banantroll:
murray Skrevet 4. juli 2008 #1369 Skrevet 4. juli 2008 ^Into The Wild er kjempefin ja Har soundtracket og hører på det ofte. I kveld har jeg sett: The Ruins
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2008 #1371 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Shortbus - tja, det er jo mye sex der, men alt i alt veldig bra. Bra fortalt historie. Med ganske mange karakterer klarte de å vise mange nyanser. Michael Clayton - forventet mer, funket ikke for meg. Endret 5. juli 2008 av mrs_bond
azaelia Skrevet 8. juli 2008 #1372 Skrevet 8. juli 2008 Sweeney todd på lørdag. ELSKER Johnny Depp og i går Rendition. gjorde intrykk den der
Gjest Tang Lung Skrevet 8. juli 2008 #1373 Skrevet 8. juli 2008 Rosa Panter slår til igjen...muntert lol
Gjest Tang Lung Skrevet 12. juli 2008 #1374 Skrevet 12. juli 2008 Grevinne fra Hong Kong (tråkige greier , overhodet ikke underholdende) Ali G (grei nok men ikke så bra som Borat) Ben Hur går på TCM akkurat nå
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. juli 2008 #1376 Skrevet 13. juli 2008 Kung Fu Panda (originalversjon). Skuffende film
Gjest Bond Skrevet 13. juli 2008 #1377 Skrevet 13. juli 2008 Sett en del filmer denne helgen nå: Eagle vs Shark De som liker Flight of the Conchords liker også dette, det kan jeg banne på. Utrolig mye overkant-'teit' nerdehumor. 'I am complex' - sitaten summerer hele filme. Good-bye Lenin Bra setting, hadde veldig mye potensiale, kunne i mine øyene gå litt ennå lengre i noen steder. Men likevel ganske vittig komedi og ser hele Øst/Vest-Tyskland hendelsene i et litt annet perspektiv. Children of Men Anbefaler på det sterkeste. Futuristisk dystopia-film som klarer å unngå de vanlige sci-fi-problemer (å miste virkelighetsfølelse over hvor mye ting faktisk forandrer seg i løpet av 10 år). Sterk visuelt, bra historie, gode karakterer (selv om de er litt arketypiske av og til), god tempo og bra spenning i hele filmen. Veldig lite typisk sci-fi. Klarte å være til dels munter selv om verden var ganske duster, men likevel fikk du en ganske mørk tone i hele filmen og mange interessante elementer/referanser. Og hadde faktisk bedre action-scener enn action-filmer. Veldig bra!
LekeHusmor Skrevet 13. juli 2008 #1378 Skrevet 13. juli 2008 Atonement. utrolig skuffet, ingen sammenheng og syns den var rett og slett kjedelig
Lady Lovelylocks Skrevet 14. juli 2008 #1379 Skrevet 14. juli 2008 Mamma Mia! Så den ikveld og vil gjerne se den igjen. Gleder meg til dvd'n kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå