Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Sunshine - fy flate den var bra! Nesten litt for spennende av og til (jeg liker ikke skrekkfilmer), men den så ut helt fabelaktig visuelt. Armageddon uten Ben Affleck og Hollywood.

Hva det betyr å være i et lukket system, hva det betyr å ta feilaktige (?) avgjørelser, og hva menneskenatur kan tåle.

It's not a decision, it's a guess. It's like flipping a coin and asking me to decide whether it will be heads or tails.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

3:10 to Yuma- Grei film, helt til slutten kommer som ødelegger mesteparten av opplevelsen.

No Country for Old Men- Også en grei film med dårlig slutt.

I Am Legend- Grei film, men igjen dårlig slutt..

The return(?) Ikke så veldig bra..

Har i det hele tatt hatt litt uflaks i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Out of Africa i går, 28 days later i for i gårs og før det så jeg Planet Earth. Vil virkelig anbefale førstnevnte og sistnevnte! Fantastiske filmer :) Planet Earth er jo en serie med flere filmer, men det er bare en helt utrolig fascinerende serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten ikke lenge siden jeg så Surf's up, veldig veldig morsom barnefilm :) Jeg og samboeren lo i allefall veldig mye av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arn - Tempelridderen. Elsker bok-trilogien, og ble ikke skuffet over filmen. Gleder meg til slutten kommer :)

Åh, den er så fiiiiin :rødme:

The hills have eyes 1 og 2

Åh, den er så langt i fra fin..... :spy::sjokk::redd::overrasket:

De var bare ekle.

Saw også, 1,2,3 og 4. Nasty filmer altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Varmet opp til Batman med "Equilibrium" med Christian Bale og Sean Bean. Tøff actionfilm lagt til en verden der en diktator tvinger menneskene til å dope seg følelsesløse. Alt som kan fremprovosere følelser, som musikk, bilder etc, er forbudt og alle som bryter loven blir henrettet. Vanskelig å forklare, men jeg digger denne filmen!

Absolutt siste film jeg så var "The dark Knight". Åååååh, herlig film. Anbefales på det varmeste. Aaron Eckhart er dritdeilig og Christian Bale er ikke dum han heller. Nammenamm og masse action er lik YESS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Tucker must die - elendig film, men jeg hadde ikke ventet stort annet.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persepolis

Fransk oscarnominert animasjonsfilm om en jente fra Iran. Noe av det beste jeg har sett, og jeg er ingen animasjonsfrik til vanlig.

Lo så jeg grein, bortsett fra da jeg gråt to-tre ganger.

Helt fantastisk fint laget, humor, politisk, og med et språk som er minst sagt friskt.

Skal se den igjen for det var endel detaljer som var ubetalelige, og jeg fikk sikkert ikke med meg alle. Den siklende dustebikkja til den østerrikske gamle gribba foreksempel....

Og bestemora har en del visdom alle kan ta med seg. "Føste ekteskapet må bare ses som en lærdom". Hi hi.

ANBEFALES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...