Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Sist sette film blir Clerks- Kevin Smith skuffer ikke,- mange brilliante dialoger, eller skal jeg si sprøe? spørs om jeg tør å se Clerks 2 igjen, den tar humoren litt langt ----

Innen Familien - den var ok, ble litt skuffet, hadde håpet på litt mer humor men den var grei nok

Forgetting Sarah Marshall- bedre enn forventet- liker gjengen fra Undecided....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah, glemte en - Into The Wild

Veldig sterk film, basert på en sann historie. Mange gode karakterer og veldig god dialog, av og til nesten for god (hvis noe sånt er mulig). Film om ungdom, sinne, frustrasjon, familie, kjærlighet, glede... tja - en film om livet. Igjen en av de filmene som klarer å gi dybde også til de mindre sidekarakterene på en veldig overbevisende måte. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arn - Tempelridderen. Elsker bok-trilogien, og ble ikke skuffet over filmen. Gleder meg til slutten kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

I sin helhet: mamma mia

Så dessuten endel bruddstykker av Eyes Wide Shut nå, men å se film på tv3 er et mareritt. Ikke så farlig, har sett den filmen x antall ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

No Country for Old Men - en av de beste filmene jeg har sett på lenge, og antagelig den beste Coen-filmen hittil, i hvert fall tematisk.

(forresten noen som har lest Tommy Olssons Mamma Mia-anmeldelse i Morgenbladet? Link :fnise: Utrolig vittig skrevet, men det er selvsagt opp til den enkelte å gjøre seg opp en mening om filmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Magica de Spell
Hvordan var den? Er den ute på DVD allerede også?

Jepp, den kom på DVD nå nylig :)

Absolutt en bra film. Ikke så lett å si noe uten å avsløre noe, men selve historien er jo rimelig godt kjent uansett. Velspilt film, men deet jeg synes manglet litt var mere vinkling mot det etiske dilemmaet falskmyntnerne sto ovenfor. De tar dette opp i filmen, men jeg synes det burde blitt belyst enda mer. Men som sagt, en bra film - en litt svak femmer ville jeg sagt :)

Når det er sagt så elsker jeg filmer om andre verdenskrig, så det er mulig jeg er litt subjektiv i bedømmelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...