BergensAnd Skrevet 4. mars 2007 #1001 Del Skrevet 4. mars 2007 Letters from Iwo Jima, Clint Eastwood siste film. Jeg er ingen stor krigsfilmentusiast, men heldigvis var det noe for sånne som meg også Japanernes liv&virke tro jeg ingen noensinne kommer til å forstå, deres personlighet er et herlig mysterium for oss når alt annet er oppdaget her i verden. Er vel enige i de kritikerne som mener den er en halv time for lang, og så skurrer det av amerikansk sentimentalitet noen sekunder her og der. Og likevel, det var en god film. Historien holdt vann og jeg satt intens og venta på hva som ville skje enda jeg visste de tapte øya. 6/10 fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 4. mars 2007 #1002 Del Skrevet 4. mars 2007 Arlington road Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. mars 2007 #1003 Del Skrevet 4. mars 2007 the devil wears prada: helt grei film, men ikke en film du tar typen med på akkurat... stay alive: helit grei den oxo, men ikke en film du ser hvis du vil se en skikkelig GOD film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. mars 2007 #1004 Del Skrevet 4. mars 2007 The Holiday Den var ganske søt da 7/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. mars 2007 #1005 Del Skrevet 4. mars 2007 Nanny McPhee, en søt film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 5. mars 2007 #1006 Del Skrevet 5. mars 2007 "Spartacus". Helt ok... 6 av 10, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 5. mars 2007 #1007 Del Skrevet 5. mars 2007 devil wears prada, synes den var ganske søt jeg. Ikke noen intellektuelt stimulerende film, men fin kosefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mars 2007 #1008 Del Skrevet 5. mars 2007 Alpha Dog, grei nok film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 5. mars 2007 #1009 Del Skrevet 5. mars 2007 Fikk endelig sett litt film i helge. Lørdag så jeg URO- helt grei Sønda: Hotel Rowanda- knall bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 5. mars 2007 #1010 Del Skrevet 5. mars 2007 Den siste filmen jeg så var Crash. Filmen handler om rasisme og raseoppfatninger. Det er flere historier som går paralelt og som til slutt knyttes sammen på en finurlig måte. Filmen var veldig, veldig bra, og jeg vil anbefale den til alle som ønsker å se en fin film som omhandler et alvorlig tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1011 Del Skrevet 5. mars 2007 Så fem filmer før jeg la meg i går; Tony Rome (1967) - 7/10 Frank Sinatra spiller privatetterforskeren Tony Rome som bor på sin lille husbåt i Miami. Han blir hyret av en millionær til å etterforske juveler som har blitt frastjålet datteren hans. Faktisk ganske morsom til tider, grei og lett underholding. Lady in Cement (1968) - 6/10 Oppfølgeren til filmen Tony Rome. Vi møter igjen Frank Sinatra i rollen som privatetterforskeren Tony Rome. Mens han dykker oppdager han en kvinne på havbunnen som er støpt i sement. Hvem er den mystiske kvinnen? Denne filmen er ikke like underholdende som den første, men allikevel helt ok underholdning. The Detective (1968) - 7/10 Igjen møter vi Frank Sinatra, men denne gangen som politietterforskeren Joe Leland. Han blir satt til å etterforske drapet på en homoseksuell mann. Mens etterforskningen pågår oppdager han at drapet har forbindelse med korrupsjon i New York. Filmen er basert på en roman av Roderick Thorpe. Filmen er faktisk ganske spennende, mye mer enn de to andre filmene. Godt plott og mange artige replikkvekslinger. Shining Through (1992) - 6.5/10 Film med Michael Douglas og Melanie Griffith. Douglas' skuespill er det ingenting å si på, Griffith derimot.(..) Handlingen er satt til andre verdenskrig, der Douglas spiller spion og Griffith hans elskerinne og medhjelper. Kissing Jessica Stein (2001) - 6/10 Jessica er en singel, heterofil og suksessfull journalist som finner ut at hun kanskje egentlig ikke er så heterofil som hun trodde. Tja, en helt ok film, men ikke noe mer enn som så. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. mars 2007 #1012 Del Skrevet 5. mars 2007 Click og Metallica - some kind of monster. Helt greie filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 5. mars 2007 #1013 Del Skrevet 5. mars 2007 Fritt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 5. mars 2007 #1014 Del Skrevet 5. mars 2007 ghost rider ganske tøff film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 5. mars 2007 #1015 Del Skrevet 5. mars 2007 The devil wears prada. Jeg synes den var kul jeg M.S er jo bare helt rå i den rollen der, lo godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 11. mars 2007 #1016 Del Skrevet 11. mars 2007 Nå har jeg grått meg gjennom Siderhusreglene, den er rett og slett fantastisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 11. mars 2007 #1017 Del Skrevet 11. mars 2007 Kill Bill volume 2, nåja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 11. mars 2007 #1018 Del Skrevet 11. mars 2007 Corpse Bride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. mars 2007 #1019 Del Skrevet 11. mars 2007 Mambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 11. mars 2007 #1020 Del Skrevet 11. mars 2007 Så "Music & Lyrics" på fredag. (Hugh Grant = ). Likte den veldig godt. Og så så vi "Watermelon" i går (basert på Marian Keyes sin bok), og den var også fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå