Ænema Skrevet 15. juni #12801 Del Skrevet 15. juni a monster calls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 15. juni #12802 Del Skrevet 15. juni Halloween Ends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. juni #12803 Del Skrevet 15. juni Godzilla Minus One. Ganske god Godzilla film. Mer menneskelig, mer humor. Likte den ganske godt. Japan er god på Godzilla! Gir den 8/10. Bra effekter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. juni #12804 Del Skrevet 15. juni Ocean's Thirteen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni #12805 Del Skrevet 16. juni Innside Out 2 - på engelsk. Den første filmen er en av mine favoritter og denne var også fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 16. juni #12806 Del Skrevet 16. juni Så Megalodon og The Meg 2 i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juni #12807 Del Skrevet 16. juni The expendables 2. Eller den sto på i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. juni #12808 Del Skrevet 16. juni MissStiles skrev (6 timer siden): Innside Out 2 - på engelsk. Den første filmen er en av mine favoritter og denne var også fin! Var på kino på fredag og så den også. Syns den var like kul som den første. I går så jeg "Warcraft" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnonymBruker4 Skrevet 18. juni #12809 Del Skrevet 18. juni Fractured. På Netflix. Helt SYKT bra film! du lurer på hva som egentlig skjer hele filmen så blir du helt sjokkert på slutten! Ikke se trailer! Bare se filmen! ikke for de sensitive tho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #12810 Del Skrevet 18. juni Beekeeper.... Tidenes mest ræva film. Både story, skuespill og produksjon. Styr unna! Anonymkode: 0211d...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. juni #12811 Del Skrevet 20. juni Det er en stund siden jeg har sett, men burde vel se noe Hunger Games eller noe annet med Donald Sutherland i nær fremtid siden han forlot slagmarken i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. juni #12812 Del Skrevet 21. juni sofie777 skrev (13 timer siden): Det er en stund siden jeg har sett, men burde vel se noe Hunger Games eller noe annet med Donald Sutherland i nær fremtid siden han forlot slagmarken i dag Jeg så hunger games på nytt forrige uke, han er ganske god i de filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. juni #12813 Del Skrevet 21. juni Lurven skrev (47 minutter siden): Jeg så hunger games på nytt forrige uke, han er ganske god i de filmene Ikke bare "ganske", men veldig god!! Trist at det ikke blir flere filmer med ham, verken på ene eller andre måten. Han hadde en ting i produksjon, men siden han var eneste tilknyttede skuespiller, blir vel det lagt på is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. juni #12814 Del Skrevet 21. juni sofie777 skrev (9 timer siden): Ikke bare "ganske", men veldig god!! Trist at det ikke blir flere filmer med ham, verken på ene eller andre måten. Han hadde en ting i produksjon, men siden han var eneste tilknyttede skuespiller, blir vel det lagt på is. Han var jo ganske gammel, ikke mange som spiller filmer i den alderen. Jeg så også citizen x for ikke lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. juni #12815 Del Skrevet 21. juni Lurven skrev (1 time siden): Han var jo ganske gammel, ikke mange som spiller filmer i den alderen. Jeg så også citizen x for ikke lenge siden. Ja 88 år Jeg så Clark Griswold på tur i Europa. Skikkelig morsomt: NOT!! Tror den humoren ble igjen på 80-tallet et sted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. juni #12816 Del Skrevet 22. juni sofie777 skrev (8 timer siden): Ja 88 år Jeg så Clark Griswold på tur i Europa. Skikkelig morsomt: NOT!! Tror den humoren ble igjen på 80-tallet et sted Lenge siden jeg så noen av de griswold filmene, synes de var morsomme før, men husker ikke helt handlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. juni #12817 Del Skrevet 22. juni One life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 27. juni #12818 Del Skrevet 27. juni (endret) « I am Celine Dion» Dokumentar om Celine Dion som tar for seg litt av hennes liv etter hun ble diagnostisert med den alvorlige nervesykdommen Stiff Person Syndrome. Sterk. https://m.imdb.com/title/tt28620587/ Endret 27. juni av Sweetheaven Posta før ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juni #12819 Del Skrevet 27. juni Winters bone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. juni #12820 Del Skrevet 28. juni Greatest Days. Ikke like bra som jeg håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå