AnonymBruker Skrevet 4. februar #12661 Del Skrevet 4. februar The Zone of Interest på kino i går. Beste filmen på lenge for meg. Anonymkode: a83b5...b8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12662 Del Skrevet 5. februar Argylle. Tror faktisk det er den verste filmen jeg har sett. Noen gang. Anonymkode: abed2...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. februar #12663 Del Skrevet 6. februar The Covenant av Guy Ritchie. Denne var MEGET bra! Basert på en sann historie og. Og er det en film med Jake Gyllenhaal, så ser jeg den alltid! Gir den 8,5/10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #12664 Del Skrevet 9. februar Kan anbefale denne filmen på det sterkeste ❤️. En utrolig rørende kjærlighetshistorie ❤️. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. februar #12665 Del Skrevet 9. februar My best friend’s girl, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar #12666 Del Skrevet 10. februar Somewhere in Queens. Film om italiensk-amerikansk familie. Helt grei film på en lørdag kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 10. februar #12667 Del Skrevet 10. februar Aquaman 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. februar #12668 Del Skrevet 13. februar DeLorean skrev (På 6.2.2024 den 21.48): The Covenant av Guy Ritchie. Denne var MEGET bra! Basert på en sann historie og. Og er det en film med Jake Gyllenhaal, så ser jeg den alltid! Gir den 8,5/10 Helt rå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 14. februar #12669 Del Skrevet 14. februar Crawlspace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. februar #12670 Del Skrevet 14. februar Nattsvermeren - for aller første gang. Synes det var en grusomt god film, men jeg kommer ikke til å se flere filmer i det universet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. februar #12671 Del Skrevet 15. februar Konvoi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 15. februar #12672 Del Skrevet 15. februar På søndag så jeg 1917 og Dunkirk - begge veldig gode filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #12673 Del Skrevet 15. februar "The Brave One" med Jodie Foster. Hun er fenomenal og får meg på kroken hver gang. God og spennende film. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 16. februar #12674 Del Skrevet 16. februar Irak skrev (På 9.2.2024 den 16.28): Kan anbefale denne filmen på det sterkeste ❤️. En utrolig rørende kjærlighetshistorie ❤️. Enig. En av mine absolutte favoritter gjennom tidene 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #12675 Del Skrevet 16. februar Lill3My skrev (1 minutt siden): Enig. En av mine absolutte favoritter gjennom tidene Var så heldig at jeg bare "snublet" over denne jeg da 👌. Er min favoritt også ❤️. Ble veldig rørt av den fantastisk historien der.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar #12676 Del Skrevet 20. februar sofie777 skrev (På 14.2.2024 den 23.47): Nattsvermeren - for aller første gang. Synes det var en grusomt god film, men jeg kommer ikke til å se flere filmer i det universet! Jeg så den i 1996 tror jeg... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar #12677 Del Skrevet 20. februar Insidious ,the red Door. Ganske skuffende. Har likt alle de tidligere filmene i insidious serien, men. Denne skuffet stort. Får håpe det ikke blir flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12678 Del Skrevet 21. februar sofie777 skrev (På 14.2.2024 den 23.47): Nattsvermeren - for aller første gang. Synes det var en grusomt god film, men jeg kommer ikke til å se flere filmer i det universet! Favorittfilmen min! Bare elsker den filmen! Anonymkode: e55b4...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12679 Del Skrevet 22. februar Såg All of us Strangers på kino igår. Den var virkelig helt nydelig. Og veeeldig trist. Anbefales. Anonymkode: d67e9...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #12680 Del Skrevet 22. februar Så denne her. Fæl hendelse, men greit å ha sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå