Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Lea said:

Men går ikke en serie over flere sesonger?

Det trenger den ikke å gjøre, en serie kan være på 2 episoder

Anonymkode: b98f9...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Lea said:

I onde dager. Veldig rar film og serie.

Denne feks er en film ikke en serie

Anonymkode: b98f9...d79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Lea said:

Men går ikke en serie over flere sesonger?

Hva så? Det er fortsatt ikke en film! Om det er to episoder eller 10 sesonger med 23 episoder hver, så er det ikke film.

Anonymkode: 71ee7...fa0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fikk lyst til å se denne, men hvor? 

Anonymkode: 49f2d...141

Minamata er foreløpig bare utgitt i noen markeder ser jeg. Blant annet denne fra Tyskland:
https://www.amazon.de/-/en/dp/B097SMGD2B/ref=tmm_blu_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1635864640&sr=8-5

Uansett verdt å se når den etterhvert blir enklere å få kloa i (mulig den kommer på Amazon Prime i Norge etterhvert, ser den ligger i England).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (På 1.11.2021 den 17.44):

Sikkert med vilje.

Så du mobber meg fordi jeg ikke vet hva forskjellen er? Tror du at jeg er så slem som gjør sånt med vilje. Vet du hva? Jeg ble veldig lei meg av det. I går også. Her sitter folk på nettet og mobber meg fordi jeg ikke vet hva forskjellen er.

Er lei meg. Sliter nok fra før av med mobbing fra før av så jeg klarer bare ikke mere uthenging nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander selvfølgelig ikke serier, filmer, sesonger ol. med vilje. Jeg skjønner at dere synes jeg er slem. Det synes mange andre også at jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lea skrev (På 2.11.2021 den 18.02):

Jeg blander selvfølgelig ikke serier, filmer, sesonger ol. med vilje. Jeg skjønner at dere synes jeg er slem. Det synes mange andre også at jeg er.

Drit i hva noen sier til deg her. Hvem bryr seg om det er film eller serie? Skriv hva du vil ☺️

Anonymkode: 49f2d...141

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finch (2021, AppleTV+)
Strålende historiefortelling om en ganske dyster fremtid. Finch er en av få overlevende etter apokalypsen, og som sin trofaste makker har han hunden Dog. For å sikre at Dog blir ivaretatt dersom Finch skulle dø, bygger han en robot hvis hovedoppgave er å beskytte Dog.
Filmen hviler på Tom Hanks' skuldre da han (med ytterst få unntak) er eneste menneskelige karakter i filmen, og han gjør det (som vanlig) med glans. Humoristisk, innimellom spennende og til tider tårevått. 8/10. 

Finch_(film).jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilhelmine skrev (På 15.8.2021 den 1.31):

Den er bra. Hvor finnes den på nettet? Har lyst til å se den en gang til😁

Det vet jeg ikke. Har filmene på dbd. Men kanskje de finnes på tv2 play?

Anonymkode: 47153...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så franske Titane igår. Ikke for alle, men for meg funket den. Er litt sær når det gjelder film 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Away We Go (2009) - En litt annerledes romantisk komedie, der det komiske kommer litt i andre rekke. Maya Rudolph og John Krasinski er fabelaktige i rollene som det vordende foreldreparet på søken etter det perfekte stedet for deres kommende datter å vokse opp. Regissert av ikke helt ukjente Sam Mendes. Veldig bra musikksatt er den også. 7/10.

https://www.imdb.com/title/tt1176740/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovehard på Netflix. Ny romantisk julefilm. Jeg likte den godt. Kommer nok til å se den igjen 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...