Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Isn't it romantic på Netflix. Jeg synes den var underholdende og likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloroes Caliborne - nesten.... Så litt over halve i går, ble trøtt og la meg. Gleda meg til resten i kveld. Men så er den pokker meg fjerna fra Netflix?!! Ååår... Det er sjelden jeg faller så dypt inn i handlingen som jeg gjorde i denne filmen.. Og så får jeg ikke sett dne ferdig....!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Elaine Marley skrev:

Isn't it romantic på Netflix. Jeg synes den var underholdende og likte den.

Den så jeg i går, likte den veldig godt :) 

Har også nylig sett A star is born, jeg likte den forsåvidt, men synes den var litt oppskrytt......leste at folk gikk ut av kinosalen helt utgrått, men synes ikke den var så trist. Men mulig det er bare jeg som er litt kaldhjertet...jeg syntes jo heller ikke at filmen The fault in our stars var så trist heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Marvel - God logo, god intro til Endgame. Synes filmen var veldig bra! (Altså et sted mellom langt ifra verst, men heller ikke best, men absolutt severdig og langt over forrige Marvel-film jeg så (F4))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel kalles film siden den fikk Oscar; så Free Solo. Veldig spennende de siste 20 minuttene, men oppbygningen var veldig bra også. For de som vil se den, går den på National Geographic på høygir de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...