Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med å bare ramse opp filmer hvis man ikke skriver hvorfor eller hvorfor ikke man likte den? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solo. Artig, hadde lite forventninger da jeg har hørt mye lunkent om den, men ble positivt overrasket. Absolutt severdig. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Avengers Age of Ultron Andre film i nedtellingen til onsdag.

Ikke alltid jeg skriver hva jeg mener fordi jeg har vanskeligheter med å finne ord om jeg ikke har noen der og da. Gir også bare stjernekarakter på Letterboxd og det er vanskelig nok.

Endret av sofie777
Skrevet

Frihetens regn / The Shawshank Redemption for første gang. Bedre sent enn aldri, men burde kanskje sett den før. En fantastisk film som anbefales alle å se.

• Liker 1
Skrevet

Igjen ... Opperasjon Arktis 💕

Småunger på ¨vift¨, som Skal Reddes, og blir...

TØFFE Kids. Bare en kuul barnefilm, IMHO.

a.

Skrevet
On 4/20/2019 at 12:07 AM, sofie777 said:

Frihetens regn / The Shawshank Redemption for første gang. Bedre sent enn aldri, men burde kanskje sett den før. En fantastisk film som anbefales alle å se.

Oi, til at du ikke har sett den. Men det er jo en veldig bra film :) 

Skrevet (endret)

«A quiet place» 

Det er en Sci-fi triller. Likte den fordi det var et annerledes konsept enn mange andre filmer. Underholdende og spennende :) 

Endret av Astoria
Autokorrekt
Skrevet
1 time siden, Astoria skrev:

«A quite place» 

Det er en Sci-fi triller. Likte den fordi det var et annerledes konsept enn mange andre filmer. Underholdende og spennende  :)

Den har jeg ikke hørt om "Et ganske sted"???? (Ok, da, det er det er vel "A Quiet Place" du snakker om) 🙄👩‍🎓😀

Skrevet (endret)
5 minutter siden, sofie777 said:

Den har jeg ikke hørt om "Et ganske sted"???? (Ok, da, det er det er vel "A Quiet Place" du snakker om) 🙄👩‍🎓😀

Haha, ja. Autokorrekten slo inn. Men « A quiet place» heter den ;) 

Endret av Astoria
Skrevet

Avengers: Infinity War - Da er jeg klar til onsdag!

Skrevet

Avengers: Endgame - Fantastisk film!! Endelig kan Setesdalskoften brukes til cosplay!!

Skrevet

The Rock, som nettopp gikk på TV. Er vel fortsatt litt igjen av rulleteksten. :P 

AnonymBruker
Skrevet

The Net

Anonymkode: a477e...16c

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Pirates of the Caribbean: At World's End

Skrevet

Ocean 8 - likte den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...