Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Logan (2017)

Forstår forresten ikke hvorfor man spør "seriøst" fordi noen har sett Toy Story filmene,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se meg gjennom en del (langt fra alle) julefilmer som går på norske kanaler (en del sikkert fra Hallmark), men det blir rett og slett for mye å legge inn her. Jeg legger dem inn i Letterboxd og jeg finnes under samme kallenavn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastic beasts 2. 

Ikke bra. Var jo en underholdende opplevelse akkurat der og da, men var en forvirrende historie og mye rare valg... Synes dei kunne holdt seg til den første filmen. 

Mortal Engines. 

Denne var skikkeleg bra! Fikk skikkelig lyst til å lese boka. Spennende historie, fascinerende verden og konsepter. Jeg og kjæresten snakka om alle konseptene vi kunne tenkt oss å finne ut mer om. Hovedkarakterene husket vi ikke så mye om, men resten var flott! Det eneste litt negative var at supervåpenet Medusa var litt forvirrende og noen ting rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seff. Operasjon Arktis 🙂

"SAVER 3,1 -Vi er straks tom for Fuel ..."

Happy Ending...

Sånn det skal være !

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Happy Christmas (2014). Filmen er litt spesiell, men jeg liker det estetiske uttrykket og den nærværende realismen i filmingen. Men historien er litt flat, og særlig slutten munner ut i ingenting.

Anonymkode: 53ade...be7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquaman. Hvis du har sett Ringenes herre, Avatar, The Abyss og Star Wars, så har du allerede sett denne filmen...
Kan strekke meg til en toer på terningen, og da er jeg raus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...