Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Den 18. februar 2016 at 19.56, Silfen skrev:

The revenant.

Denne finner jeg ingen steder. Hvor så du den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The hateful eight.  Jeg har sans for Tarantino og har sett MYE actionfilmer gjennom tidene.  Men hateful eight synes jeg var direkte ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fox Mulder skrev:

Limitless eller noe

Se tv-serien også. Den er artig og B.C. er med litt der også. :)

The Amazing Spiderman så jeg på Tv3 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carol

Jeg kunne ikke la være å se den i London. En fantastisk film som jeg venter spent på å se igjen når den kommer ut på kino her i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. januar 2006 at 0.26, Yvonne skrev:

The Norman Conquests: Table Manners/Living Together/Round and Round the Garden

En fiffig komedietriologi som forteller én historie på tre forskjellige vis gjennom tre filmer. En annerledes opplevelse. 7/10

I dine sko

Hadde lest boka, så ble litt skuffa over enkelte elementer som manglet i filmen som var ganske viktige, synes nå jeg. Men overraskende god underholdning og koste meg alene på kino! 7/10

Priest of Love

En god film om hvordan D.H.Lawrence og hans kone Frieda må dra fra England til USA og Mexico pga brenning og forbud mot boka "The Rainbow", i tillegg til forfølgelse pga konas tyske bakgrunn. Tilbake i England får Lawrence turberkulose, og han drar til Italia hvor han skriver "Lady Chatterley's Lover". En fascinerende film, hvor jeg ble postivt overrasket over Penelope Keith i rollen som den døve Dorothy Brett, og faktisk den karakteren i filmen som fikk mest oppmerksomhet hos meg, selvom filmen handler veldig lite om Brett. I tillegg finner vi også Ava Gardner i rollen som Mabel Dodge Luhan. Jeg likte filmen veldig godt, jeg gir den 8/10.

Mvh Yvonne :heiajente:

Burlesque 👏🏻😃❤️

Anonymkode: 00a35...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

End of Days. Minst like teit som jeg husket den, og helt uten humoren fra andre teite Arnold-filmer. Et lavmål, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi, du skulle sett Deadpool i stedet.. Veldig juvenil, men på en smakløs måte. Mengder av gladvold. Grovisene kommer tett som hagl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Mann 42 skrev:

Okapi, du skulle sett Deadpool i stedet.. Veldig juvenil, men på en smakløs måte. Mengder av gladvold. Grovisene kommer tett som hagl.

Den er jo ikke på Netflix. :P Men ja, burde kanskje det. Hadde liksom avskrevet den som en fjortisfilm som like gjerne kunne hatt Rob Schneider eller en Wayans-bror i hovedrollen, og har ærlig talt følt meg som DEN åndsnobben når jeg har møtt på Deadpool i spill (leser egentlig ikke tegneserier). På den annen side har jo responsen vært overraskende god, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvem har bestemt?!" fra 1978. Jøie meg.... Flaue dialoger og latterlig dårlig skuespill, men det var gøy og spennende å se hvordan Oslo så ut for snart 40 år siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Predestination (2014). Utrolig merkelig film, men gir den 4/6. 

Anonymkode: 6ad9c...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 15.26, Okapi skrev:

Den er jo ikke på Netflix. :P Men ja, burde kanskje det. Hadde liksom avskrevet den som en fjortisfilm som like gjerne kunne hatt Rob Schneider eller en Wayans-bror i hovedrollen, og har ærlig talt følt meg som DEN åndsnobben når jeg har møtt på Deadpool i spill (leser egentlig ikke tegneserier). På den annen side har jo responsen vært overraskende god, egentlig.

Den var gøyal. Kanskje den var beregnet på fjortiser, og i så fall må jo det bety at jeg er down med kidsa fortsatt. Eller at jeg er umoden. Jeg vet ikke.. Deadpool er en ekstrem smartass, med kvikke kommentarer for alle situasjoner. Og han snakker rett som det er rett til kamera, altså til seerne.

Scenen der han finner sin store kjærlighet var hysterisk morsom, slik jeg ser det.

Deadpool som person er en merkelig blanding av nerd og psykopat, og jeg TROR ikke han kunne eksistere i virkeligheten (og da tenker jeg IKKE på mutantkreftene) men jeg antar at det er det som apellerer til en del tegneseriefans.

Og så hjelper det EKSTREMT godt at dama hans er Morena Baccarin. Hun er så hot at det nærmest er absurd.

Å, og Colossus fra X-men har en liten (animert) gjesteopptreden. Følg med når Colossus forsøker å forklare for Deadpool hvordan han kan bli en ekte helt.

"Four or five monents, Deadpool!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...