Mann 42 Skrevet 10. oktober 2014 #7101 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) "Days of Future Past" for tredje gang. Stadig like bra. Jeg blir stadig like skuffa på Logans vegne når det viser seg at Cyclops også lever, og at han fortsatt kommer til å være ulykkelig forelsket i Jean Grey. Jeg mener, Famke Janssen er uhørt sexy. Men altså, nå som Jean Grey lever og hendelsene i den tredje X-Men-filmen aldri skjedde i og med Wolverines vellykkede tur tilbake til 1973, er det muligens rom for en historie om Black Phoenix i X-Men-universet? Sånn litt på sikt? Endret 10. oktober 2014 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. oktober 2014 #7102 Del Skrevet 11. oktober 2014 The Maze Runner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. oktober 2014 #7103 Del Skrevet 11. oktober 2014 The Maze Runner Bra film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 11. oktober 2014 #7104 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fault in our stars. Ei venninne blei heilt sjokkert og kalte meg kald fordi eg ikkje begynte å grine av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 11. oktober 2014 #7105 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fault in our stars. Ei venninne blei heilt sjokkert og kalte meg kald fordi eg ikkje begynte å grine av den. Du har tydeligvis bedre smak i film enn hva hun har. -- 16 Blocks Kunne vært en mye bedre film hadde de ikke hatt Jar Jar Bings med i filmen, eller jeg mener en karakter som gjør at folk har lyst å skyte seg for å slippe å høre på den personen. The Siege Jeg er vel en av de få som ikke takler Denzel Washington. Ellers så var det en helt allright film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #7106 Del Skrevet 11. oktober 2014 Billy Eliot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. oktober 2014 #7107 Del Skrevet 11. oktober 2014 Machete Kills! med Danny Trejo. Beklageligvis får jeg ikke sett oppfølgeren "Machete Kills Again... In Space!" Det er en skikkelig tøysefilm med et skikkelig James Bond-aktig plot. Dvs, god gammeldags Roger Moore James Bond. Og mye gladvold. Allerede i første scene haler Machete Cortez frem en machete og halshugger et par badguys. Hodene, som er VELDIG plastikk-aktige hopper muntert opp en drøy halvmeter før de faller på bakken. VELDIG cheesy praktiske effekter. Filmen er spekket med actionhelter og heltinner i store og små roller, noen av dem temmelig cameo. Jessica Alba er med i fem minutter før hun blir skutt i ansiktet. Lady Gaga dukker også opp, som en av den geniale leiemorderen Kamalelonen`s mange ansikter. Andre forkledninger er Antonio Banderas og Cuba Gooding Jr. Charlies Sheen spiller USA`s president. Tilogmed Elon Musk er med, i rollen som seg selv! Machete does not tweet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2014 #7108 Del Skrevet 12. oktober 2014 Bra film? Ja, synes faktisk det. Kjæresten min hadde lest den første boka og de hadde endret et par ting her og der, sa han. Men han likte filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7109 Del Skrevet 12. oktober 2014 People like us. Gripende film. Anbefales på det sterkeste. Anonymous poster hash: a2dc8...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 12. oktober 2014 #7110 Del Skrevet 12. oktober 2014 Sunrise: A Song of Two Humans Citizen Kane La délicatesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. oktober 2014 #7111 Del Skrevet 12. oktober 2014 The Fault in Our Stars. Koselig film (med et par tårer) som fulgte boken ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 12. oktober 2014 #7112 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja, synes faktisk det. Kjæresten min hadde lest den første boka og de hadde endret et par ting her og der, sa han. Men han likte filmen. Hm. ComicbookGirl19 liker den også. Kanskje jeg burde gi den en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7113 Del Skrevet 12. oktober 2014 Vietnam War: Tet Offensive (1968) Jeg avskyr og hater krig. Men det er så tilfredsstillende å se imperialister knuses til en blødende liten vanndam. Fantastisk moro å se amerikanske tropper løpe rundt i panikk, skyte løs på og bombe sine egne fordi de ikke vet hvem som er venn og hvem som er fiende. I tillegg var radioen så full av "trafikk" at det ikke var mulig å benytte den til kommunikasjon. Alt var kaos. Artilleri som enten bommet helt på målet eller skjøt egne leire fordi kommunikasjonen var så hemmet. Troppeforsterkninger som skulle komme med fly ble nødt til å hoppe av i fart fordi flyet ikke turte å faktisk lande skikkelig. Når de troppene først var landet opplevde de helvete på jord, artilleri som kommer fra alle retninger, uvisshet om hvem som skyter fra hvilken retning, napalm-bomber som ble sluppet så nærme at flere ikke fikk puste (ilden suger opp all oksygen og gir fra seg dødelige mengder med karbonmonoksid). Fantastisk fin film! Anonymous poster hash: 46a8e...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 12. oktober 2014 #7114 Del Skrevet 12. oktober 2014 Black Death, med Sean Bean. Etter anbefaling av LindyBeige https://www.youtube.com/watch?v=gp5721jWjg8 som hadde en morsom filmkritikk der han først slaktet den for alle de historiske feilene med utstyr (han har mange videoer om middelaldervåpen og rustninger og slikt), lyssettingen og så videre, og avsluttet med å si at den var ganske bra sammenlignet med de fleste andre filmer om middelalderen. Godt nok for meg. Hva bryr jeg meg om hvorvidt en brystplate er feil utformet, eller om den er skitten? Filmen som sådan var ganske bra, og jeg har alltid forestilt meg middelalderens religiøse hysteri på akkurat denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2014 #7115 Del Skrevet 13. oktober 2014 Music and lyrics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 14. oktober 2014 #7116 Del Skrevet 14. oktober 2014 People Like Us. Hadde null forventninger når jeg satte meg ned for å se denne, men ble veldig positivt overrasket! Utrolig fin film! 7/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 14. oktober 2014 #7117 Del Skrevet 14. oktober 2014 Howard's End Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. oktober 2014 #7118 Del Skrevet 14. oktober 2014 The Fugitive, Harrison Ford og Tommy Lee Jones. Sett den før, men den holder seg. Det meste med Tommy Lee Jones holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 16. oktober 2014 #7119 Del Skrevet 16. oktober 2014 Les émotifs anonymes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. oktober 2014 #7120 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bad Neighbours Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå