AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Del Skrevet 21. august 2023 Holder på med ermet på en islender str. 2 år. Ermet har 50 masker totalt, og det skal økes 2 masker midt under ermet hver 2,5 cm. Det skal strikkes til ermet er 64 cm langt. Noen som har gode tips til hvordan jeg tilpasser mønsteret til økningene? Synes det er kjempevanskelig, og jeg vurderer å rekke opp alt fordi det ser så rotete ut midt under ermet der økningene er. Vet jo at det ikke er særlig synlig, men det irriterer meg grønn og jeg klarer ikke å bli fornøyd når det ser så rotete ut som nå. Mønsteret ser sånn ut: Anonymkode: b7255...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) Øk heller på faste rader i mønsteret, på denne måten øker du likt og det blir pent. Eks øk på 1. rad i mønsteret. Eventuelt rad 1. og 3 om det er nærmere 2,5 cm. Øk på samme sted, midt under ermet, hver økning. Og så må du jo tilpasse mønsteret til at du har fler masker, strikke inn flere lus. Synes det er litt vanskelig å forklare, men kan ta noen bilder hvis du ikke skjønner hva jeg skriver☺️ Det blir pent, men det tar litt tid før du ser det. Endret 21. august 2023 av kissmequick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå