Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vel eigentleg ikkje skjedd stort...Det meste har handla om at Jessica mislikar Carina, og Anton som heldt på å gå bananas fordi Carina leikar med han. Men i natt så fekk han seg visst litt :) Ellers har Linn vist seg å baksnakka alle, til og med Carina. Anna har hatt sex med Danne. Og det gjekk visst litt "rykter" på BB-sida om at Linn og Richard hadde hatt seg også...men det er vel heller tvilsomt :ler:

Og alle som trur eg er avhengig...det er eg IKKJE :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Du er iallfall hjelpsom for folk som ikke får sett det på tv :D Thænks!

Gjest Gjest
Skrevet
Du er iallfall hjelpsom for folk som ikke får sett det på tv :D Thænks!

Bare så synd at det hun skriver er pisspreik! Anton har ikke "fått seg" hos Carina. Og Linn har ikke baksnakket "alle".

Gjest Gjest
Skrevet
hvis hun ikke ønsker å ha noe forhold til noen av dem så er det vel for svarte ikke verre enn at hun bare SIER DET da!!

Carina har da vært veldig tydlig på hva hun vil...?

"Brent barn skyr ilden", hun har vært i forhold før som har gått til helvete på en jævlig måte, og vil ikke oppleve det igjen. Ihvert fall ikke på tv. Det har hun forklart, og det må Danne og Anton godta.

Jeg skjønner ikke helt styret med Danne, for det virker som at Carina kun liker Anton.

Nå ser ikke jeg på BB hver dag da, så det er mulig at det har skjedd ting som ikke jeg er klar over.

Skrevet

Har det blitt noen penetrering mellom Anton og Carina?

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Carina har da vært veldig tydlig på hva hun vil...?

"Brent barn skyr ilden", hun har vært i forhold før som har gått til helvete på en jævlig måte, og vil ikke oppleve det igjen. Ihvert fall ikke på tv. Det har hun forklart, og det må Danne og Anton godta.

Jeg skjønner ikke helt styret med Danne, for det virker som at Carina kun liker Anton.

Nå ser ikke jeg på BB hver dag da, så det er mulig at det har skjedd ting som ikke jeg er klar over.

Du tuller fælt her. Er det noe Carina ikke har vært - så er det i klar tale. Hun sier bare "jeg kan ikke velge en av dem" ... Hun er nemlig veldig opptatt av å være omringet og populær bland guttene - har hun ikke oppmerksomhet fra Danne så går hun og setter seg på fanget hans selvom han sitter i samtale med noen av de andre. En annen kveld jeg satt og så på så gikk hun bak Danne da han satt på huk og fikset toalettet, hun tok rundt ham og sa "handymen turns me on .."

Noen ganger svarer det seg å se litt mer enn den timen på TV ... Jenta har vist seg helt uspiselig og forferdelig usympatisk. Jeg håper av hele mitt hjerte at hun ryker på hodet ut på søndag og at Danne vinner hele greia ... Carina kommer heldigvis ihvertfall ikke til å vinne.

Skrevet

Bare så synd at det hun skriver er pisspreik! Anton har ikke "fått seg" hos Carina. Og Linn har ikke baksnakket "alle".

Oi oi...ein sinna gjestejævel :ler:

Eg sa det vel ikkje akkurat så veldig bombastisk heller, din fjott!

Skrevet

Men det at Linn har baksnakka alle, DET er faktisk sant.

Gjest marthepia
Skrevet
Men det at Linn har baksnakka alle, DET er faktisk sant.

Yes!!!! :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

oi, her er det noen som er på hugget! :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Hvem synes dere bør vinne BB i år? Jeg har ingen klar favoritt i år.

Skrevet

Jessica eller Anna

Gjest gjest1
Skrevet

"O" "k".

"ANFØRSELSTEGNGJEST" S"UR"

Skrevet

Richard

Skrevet

Jeg er enig med Jens i at Anna ikke er dum. Jeg synes hun er positiv og blid inne i huset, sånne folk er fine å ha. :)

Hva synes dere om tatoveringen til Richard?

Jeg synes det er irriterende med Linn som bare snakker om de teite piercingene i brystvortene sine. Sånt styr!

Anton har visst tatovert noen bokstaver, noen som vet hva det står? :klø:

Hvem tror dere går ut i dag?

Skrevet
Jeg er enig med Jens i at Anna ikke er dum. Jeg synes hun er positiv og blid inne i huset, sånne folk er fine å ha. :)

Hva synes dere om tatoveringen til Richard?

Jeg synes det er irriterende med Linn som bare snakker om de teite piercingene i brystvortene sine. Sånt styr!

Anton har visst tatovert noen bokstaver, noen som vet hva det står? :klø:

Hvem tror dere går ut i dag?

Eg trur Anna brukar "poker-kunnskapane" sine. Framstå som dum og blond, men trur faktisk ho er ganske smart :) Likar ho :)

Har ikkje sett nokon av tatoveringane....Men las at Jessica har tatovert eit stort dødninghove på overarmen? Til minne om den avdøde broren? :overrasket:

Tatoverte ikkje Anton "Seize the day" ?

Skrevet (endret)

"O" "k".

"ANFØRSELSTEGNGJEST" S"UR"

Endret av Årolilja
Skrevet

Tredje innlegget på rad...men eg ville berre sei at eg trur at enten Linn eller Carina går ut idag.

Gjest Gjest
Skrevet
Eg trur Anna brukar "poker-kunnskapane" sine. Framstå som dum og blond, men trur faktisk ho er ganske smart :) Likar ho :)

Jeg liker også henne! Håper (som alltid) at Linn går ut idag, men tror dessverre at Anna eller Karina ryker.

Gjest gjesta
Skrevet

Tok Carina percing i begge brystvortene??

Eg eeeeeee så lei av alt snakket til Linn no.. bla bla bla.. heile veien, virka som om ho prøva å smiske seg inn med alle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...