Amanlis Skrevet 23. februar 2006 #201 Skrevet 23. februar 2006 Jeg fikser ikke Linn jeg altså. Ho er i manko av egne meninger. Bare dilter etter de andre hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #202 Skrevet 23. februar 2006 Jeg fikser ikke Linn jeg altså. Ho er i manko av egne meninger. Bare dilter etter de andre hele tiden. ← hehe. Jeg har sett lite på årets BigBrother, og hater egentlig hele konseptet, men har nok bitt meg merke i at hun virkelig ALDRI sier noe først. Derimot gjentar hun, gjerne omtrent ordrett, hva andre nettopp har sagt, og jatter med så åpenlyst at jeg tror ikke jeg har sett maken. Likte henne litt i starten da jeg fikk det for meg at vi var fra omtrent samme sted, men tror jeg tok feil på det punktet også.
Annie Skrevet 23. februar 2006 #203 Skrevet 23. februar 2006 Har ikkje sett dei siste gongane...Kva er det som er slitsomt med Gabriella? ← Hun virker veldig aggresiv og bestemmende. Tror ikke hun blir lett å leve med. Therese, Jessica og Linn reagerte på væremåten hennes på BB i går.
Søtpotita Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #204 Skrevet 24. februar 2006 Jessica gjekk amok på festen igår også...Lura på om dei kjem til å kasta ho ut. Kan nesten verka som om alle der inne i år har eitt eller anna skummelt på rullebladet
Aeriana Skrevet 24. februar 2006 #205 Skrevet 24. februar 2006 De tre som er i Zonen har det vel begynt å rable litt for???? At de i det hele tatt gidder Ikke bra for psyken.....
Amanlis Skrevet 24. februar 2006 #206 Skrevet 24. februar 2006 Jessica gjekk amok på festen igår også...Lura på om dei kjem til å kasta ho ut. Kan nesten verka som om alle der inne i år har eitt eller anna skummelt på rullebladet ← Hva skjedde?
Ephemera Skrevet 24. februar 2006 #207 Skrevet 24. februar 2006 Dusjer og skifter hun aldri heller? Har enda ikke sett henne inne på badet. ← Vi får tydeligvis ikke se det ihvertfall... Hun har jo gått ned 50 kilo på kort til (operert magesekken, sånn at hun skal greie å spise mindre) og hun fortalte til Carina at hun ikke så ut pga masse løshud. Men hvorfor skal de bare vise Angelica og hennes smale midje og digre silikonpupper på TV? Kan vi ikke få se Malin naken også? Og Therese? Hun er ikke akkurat sylslank hun heller. Kan ikke forstå at Malin har blitt lovet at de ikke skal vise bilder av henne uten klær?? Jeg følger med på BB, jeg, og jeg synes det er gøy, selv om det er et fjollete program og masse teite folk der... Er spent på hva Jessica har gjort nå... Skummelt med "sånne folk" inne i huset... Vi får jo ikke sett noe på TV før lørdag nå. Ellers synes jeg Linn er utrolig bitchy! Det virker som hennes eneste intensjon er å prøve å ødelegge mellom noen som er på vei til å finne hverandre. Som om hun var 13 år og livredd for at bestevenninnna skulle få seg kjæreste og hun skulle bli helt alene, liksom. Spesielt kommer det frem i fylla. Angelica... Perfekt jente som likevel ikke er spesielt søt, er hun? Hun virker veldig spesiell... men joda, jeg har ikke noe imot henne. Carina liker jeg kjempegodt! Hun overrasket meg litt. Hun viser seg å være veldig grei og jordnær! Og fra Trondheim Therese er ei grei og koselig jente! Malin... litt for spesiell, men kunne vært helt OK hvis hun lot være å tenke på å sminke seg så mye og å lage trutmunn hele tiden... Nye Wenche. Kjempesøt jente! Og jeg elsker Kristiansands-dialekt Gabrilla. Merkelig... Tror ikke jeg liker henne. Og så var det gutta... Vel, de er alt for unge for meg, men Anton er kjekk! Kristian var veldig søt, men så ut som ei lita sutrejente Og han var alt for klengete på Angelica... for tidlig... Ellers er jeg bare helt nøytral ovenfor de nye. Spennende å bli mer kjent med han nye, lyse som kom inn. Sami liker jeg ikke noe spesielt... Og de i Zonen: Det har nok definitivt klikket for dem og det der kan umulig være bra! Og jeg skjønner heller ikke hvordan de gidder. Jeg hadde gått ut etter en dag, når jeg var utsovet
Annie Skrevet 24. februar 2006 #208 Skrevet 24. februar 2006 Hva skjedde i går på festen? Daniel og Samuel hadde visst krangla også.
Søtpotita Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #209 Skrevet 24. februar 2006 Har ikkje sett det som skjedde på festen i går sjølv, men har lest litt av innlegga på www.bigbrother.no. Og det verkar som Jessica blei sjalu på Muffe og Gabrielle (dei sat på soverommet ilag), ho freaka ut og kom i krangel med Angelica. Lura på om ho var fysisk mot ho også, Angelica prøvde ta situasjonen med ro (sånn som eg har forstått det, men kom med diverse utsagn). Litt usikker på kva som nøyaktig skjedde, men folk som hadde sett dette diskuterte om Jessica kunne bli utkasta på grunn av hendelsen. Det vart sagt på høgtalarane at det kom til å koma folk inn i huset og ordna opp i situasjonen dersom bråket ikkje slutta. Men no har eg kun lest kjapt gjennom innlegga så er ikkje sikker på om alt av dette er så veldig nøyaktig beskrive. Samuel vil ut av huset, og Wenche legg seg etter Anton, som Carina ser ut til å mislika. Syns Sami bør ut av huset, det same med Jessica...
Søtpotita Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #210 Skrevet 24. februar 2006 Når det gjeld dei i Zonen, så kan det verka som om det går rundt for dei snart...Syns gamle-Daniel er utruleg søt!!
Søtpotita Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #211 Skrevet 24. februar 2006 Hva skjedde i går på festen? Daniel og Samuel hadde visst krangla også. ← Dette var visst fordi Daniel ikkje likte at det var danna seg ei sterk gruppe (Muffe, Samuel, Richard og Jessica), og meinte at det var feil å ikkje inkludera dei andre også. Samuel sa at det var ikkje slik det var, at alle som ville kunne "vera med". Dette blei det visst nesten ein slåsskamp av...
nat26 Skrevet 24. februar 2006 #212 Skrevet 24. februar 2006 Vi får tydeligvis ikke se det ihvertfall... Hun har jo gått ned 50 kilo på kort til (operert magesekken, sånn at hun skal greie å spise mindre) og hun fortalte til Carina at hun ikke så ut pga masse løshud. Ååå har ikke fått med meg det.Hvem er det?
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #213 Skrevet 24. februar 2006 Ååå har ikke fått med meg det.Hvem er det? ← Malin. Hun tykke.
Little sister Skrevet 25. februar 2006 #214 Skrevet 25. februar 2006 Hvem tror dere går ut i morgen da? Jeg tror det blir Linn eller Angelica.
monja Skrevet 25. februar 2006 #215 Skrevet 25. februar 2006 Aner ikke, men jeg håper på Linn eller Angelica.
Gjest synseren Skrevet 25. februar 2006 #217 Skrevet 25. februar 2006 Tror Linn eller Angelica går ut av huset i morgen.
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #218 Skrevet 25. februar 2006 Nei, jeg vil ikke at Anton ska ut... Han er fin Og nå blir det kanskje et par av ham og Carina.... eller ham og Wenche :klø: Jeg vil ha ut bitchy Linn!
Annie Skrevet 26. februar 2006 #220 Skrevet 26. februar 2006 Liker Rickard (Raggar'n) jeg ← Ragger er en kjempekar!!! Håper Linn ryker ut i morra. Eller forresten kanskje Angelica...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå