Gå til innhold

Spesielle invitasjoner , hvordan gjør man det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man skal sende ut invitasjoner så vil vi sende ut til alle tanter og onkler, men hvordan gjør man det når man sender til noen som er eldre og bor langt vekk og helt klart ikke orker en slik reise? En av disse er også min fadder og er selvskreven gjest, så det ville være feil å hoppe over å invitere selv om det er åpenlyst at hen ikke kan komme. Vi vil vise at hen egentlig er ønsket men at vi forstår at det er vanskelig. Hvordan gjør vi det? 

Er så glad i dem og vil at de skal føle seg inkludert og.. 

Anonymkode: 126e5...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme måte som de andre invitasjonene. Det er opp til de inviterte å takke ja eller nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig hyggelig å bli invitert selv om man tror de ikke kan komme. Jeg er selv kronisk syk, og har blitt invitert i bryllyp. De visste at jeg 99% sannsynlig ikke kunne komme, men jeg ble ønsket velkommen i tilfelle jeg kunne. Det er så viktig å føle seg inkludert :)

Jeg syns du skal sende invitasjonen, og være forståelsesfull om de ikke får det til. Men si at se er hjertelig velkommen hvis det går, uten at det er noe press fra dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt ut en invitasjon på lik måte som alle andre, for det er alltid hyggelig å bli invitert/tenkt på.

Også kan man ta en telefon etter litt med mindre personen gjør det først. Også sier man "vi forstår det og vi tenkte mye på det, men ville likevel sende deg en invitasjon fordi du betyr mye for oss"

Anonymkode: b1997...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere inviterer på akkurat samme måte som dere inviterer alle andre og lar dem ta avgjørelsen selv, uansett hvor åpenbar den måtte være. Alternativt ringer dere og tar en prat i stedet, men hvis målet er å være inkluderende vil en invitasjon med forbehold ha den motsatte effekten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde sendt ut en invitasjon på lik måte som alle andre, for det er alltid hyggelig å bli invitert/tenkt på.

Også kan man ta en telefon etter litt med mindre personen gjør det først. Også sier man "vi forstår det og vi tenkte mye på det, men ville likevel sende deg en invitasjon fordi du betyr mye for oss"

Anonymkode: b1997...d98

Det var en lur måte å gjøre det på. Takk ! :)  ts

Anonymkode: 126e5...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sendt samme invitasjon til alle, selv om vi også hadde noen vi «visste» ikke kom. Da er de invitert, og kunne takke nei 😊 

Anonymkode: 0cf70...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...