Gå til innhold

Jonas Aarseth Henriksen drept

Nutz

Anbefalte innlegg

FruR skrev (41 minutter siden):

De har jo ikke vært i bare et område disse . Dette er i Lier . Tillegg har de vært både i Hønefoss og Tønsberg . 🤔 altså alle disse er steder der hærverk har forekommet mot Jonas sine biler . 

Visste ikke at denne "Hulken" var på Lier. Det er jo litt spesielt at det har skjedd saker og ting på tre ulike steder, og bare på ting som tilhørte Jonas. Hvem andre enn noen i nær krets rundt Jonas kan ha visst hvor akkurat hans utstyr står?

Studerte videoen litt nøye nå nettopp, den fra hærverket på Hulken. Personen i hvit hettegenser kunne kanskje minne om en kvinne etter min mening.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Callisto83 skrev (1 time siden):

Visste ikke at denne "Hulken" var på Lier. Det er jo litt spesielt at det har skjedd saker og ting på tre ulike steder, og bare på ting som tilhørte Jonas. Hvem andre enn noen i nær krets rundt Jonas kan ha visst hvor akkurat hans utstyr står?

Studerte videoen litt nøye nå nettopp, den fra hærverket på Hulken. Personen i hvit hettegenser kunne kanskje minne om en kvinne etter min mening.

Jeg tenkte teksten på taggingen også ligner skriften til en kvinne

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (2 timer siden):

Det tenkte jeg om ene av personene utenfor huset også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de to skrullingene som er besatte av Jonas og dreper han, er kanskje et kjærestepar? 

Da bør nå i alle fall politiet klare å finne de i det kriminelle miljøet som er i geografisk nærhet til Jonas. Noen som ble forbannet etter den første hendelsen som startet alt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt!!!

Men lurer på hvor unge de er. De ser veldig unge ut på de siste videoene. 

Betongbilen: https://www.nrk.no/video/bb4e46ca-81ad-45b8-8138-f1d9104479d2

Den andre videoen forsvant :en person filmet med 2 kamera mens han kaster maling mot personbil. Har på caps og munnbind 

- kanskje det er personen som er fengslet og det ikke er lov å vise han?

Endret av Samfunnsdebatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt
Samfunnsdebatt skrev (7 minutter siden):

Godt!!!

Den andre videoen forsvant :en person filmet med 2 kamera mens han kaster maling mot personbil. Har på caps og munnbind 

"Ser unge ut"?? Ja, da ser du jammen meg godt i så fall. I mine øyne kan de likeså godt være spreke 40-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (7 minutter siden):

"Ser unge ut"?? Ja, da ser du jammen meg godt i så fall. I mine øyne kan de likeså godt være spreke 40-åringer.

Så du den andre videoen? Fant den ikke igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (15 minutter siden):

Torsdag har politiet pågrepet og siktet en mann for drapet på Jonas.

Pågripelsen ble gjort i Innlandet politidistrikt.

Politiet innkaller til pressekonferanse om pågripelsen i saken torsdag ettermiddag.

https://www.nrk.no/norge/jonas-drapet_-ny-video-viser-haerverk-1.16557384

Dette vil jeg kalle et gjennombrudd! Blir spennende å følge med hva de har og si på pressekonferansen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsdebatt skrev (1 time siden):

Godt!!!

Nå er videoen tilbake men med sladding på personen: https://www.nrk.no/video/558ad1f5-ae36-44c5-b0da-9c1b0a8a1270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe pressekonferansen gir noen svar, og ikke bare "det kan vi ikke si noe om" osv.

Det er jo tydeligvis flere enn èn som har stått bak hærverket, mtp overvåkningsbildene, og om ikke minst de tingene har noen sammenheng med drapet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt
Samfunnsdebatt skrev (1 time siden):

Så du den andre videoen? Fant den ikke igjen

Slutten av 20-årene er vedkommende, så da håper jeg for min del også at det er ungt i dine øyne 😆😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsummere pressekonferansen, de har pågrepet og drapssiktet én person, som ikke har vært innkalt som vitne i denne saken på et tidligere tidspunkt. De utelukker heller ikke at det kan bli flere pågripelser.

Det var alt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wAm095/kollega-var-bekymret-fant-jonas-30-doed

Kan Jonas egentlig ha blitt myrdet en eller annen plass, og deretter blitt kjørt ut til der han ble oppdaget? Det er vel ikke mulig å vite om det faktisk var Jonas som sendte denne informasjonen via telefonen hans, om at Jonas skal ha vært ved hytta. Men kanskje de som drepte ham hadde sendt ting med Jonas sin mobiltelefon?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (2 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wAm095/kollega-var-bekymret-fant-jonas-30-doed

Kan Jonas egentlig ha blitt myrdet en eller annen plass, og deretter blitt kjørt ut til der han ble oppdaget? Det er vel ikke mulig å vite om det faktisk var Jonas som sendte denne informasjonen via telefonen hans, om at Jonas skal ha vært ved hytta. Men kanskje de som drepte ham hadde sendt ting med Jonas sin mobiltelefon?  

Noen som vet om det er en helt tilfeldig drapsmann , eller om det er en som har gjort business med Jonas ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Noen som vet om det er en helt tilfeldig drapsmann , eller om det er en som har gjort business med Jonas ?

De aller fleste mord i Norge blir vel begått av noen som kjenner drapsofferet fra før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser på at denne personen som nå ble arrestert ikke har vært inne til noen avhør tidligere. Hverken som vitne eller potensiell mistenkt. Kan det være DNA treff?

En sitter nesten igjen med flere spørsmål enn svar etter dagens arrestasjon og pressekonferanse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...