Gå til innhold

Merkeklær


India

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe som sikkert noen her vet.

I online butikker med merkeklær står det mange steder at klærne er 100 % authentic.

Hva betyr det?

Jeg mente det betydde at klærne er 100 % ekte,men min samboer mener at det betyr at klærne er 100 % lik de ekte klærne.

Hvem har rett? Vet du hva det betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøse butikker - OK, men hvis dette er ebay eller ioffer ville jeg ha tenkt meg om både tre og fire ganger. Som ioffer selv sier det: "if a deal is too good to be true, it probably is". Og har de behov for å gni det inn at det er ekte vare, ringer en bjelle hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det er 100 % ekte. Når det gjelder eBay skal man være på vakt, ja, men man kan også få deals på ekte merkervarer det som virker "too good to be true". Så du får se det an litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det er 100 % ekte. Når det gjelder eBay skal man være på vakt, ja, men man kan også få deals på ekte merkervarer det som virker "too good to be true". Så du får se det an litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenke at butikker som skrver 100% ekte ikke er ekte. Buttiken burde ta seg selv såpass høytidlig at kundene dens ikke tror den selger fake.

Hvilken butikk er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida

Det de mener når de skriver det er selvsagt at det er ekte. Hadde de ment at det var likt, men fake, hadde de nok ikke skrevet det, for det er lissom ikke helt lov. Om du kan stole på at det er sant er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...