Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. januar 2006 #41 Del Skrevet 31. januar 2006 Eg har fri i to uker fra undervisming no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 31. januar 2006 #42 Del Skrevet 31. januar 2006 Du er vel ingen gammel røy... Du er jo en litle Lady! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. januar 2006 #43 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for at du har holdt liv i dagboka mi vennen Håper du får en stråååålende tirsdag og en bra uke. Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 31. januar 2006 Nam nam.... sitter her og gomler snickers-i... Spiser så usunt for tida at d er flaut.. Klarer bare ikke å ta meg sammen.. selv om buksene begynner å bli en anelse strammere rundt midje og lår... (please vær innbilning!!!!!! :icon_neutral: :hår: ) Nei.... her er d bare å ta seg sammen snart.... begynne fra neste uke kanskje....? :klø: Mandag komme nye sunne meg! Yeah.... right......! Lov å håpe da... :rosasmil: #Spidergirl#: Ja d er jo noen som har d! Du benytter vel sjansen til å ni-lese du da tenker eg! (mobb... mobb......) Tommeline: Ja iværtfall i høyden... Charmina: Håper du også får en bra uke.. å så håper jeg så inderlig at du kommer deg og blir frisk snart! Dakar vennen... Krysser fingre og tær for god antibiotika... Imorra skal jeg ha bli ny dag... Skal til frisøren... har penger i banken og vil SHOPPE!!!!! Og d var jo noe heeeelt nytt sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #45 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er herlig med frisørbesøk!!! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. januar 2006 #46 Del Skrevet 31. januar 2006 Denne veka blir det litt studering ja . Neste veka går vel det dårlig Håper du koser deg hos frisøren eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. februar 2006 #47 Del Skrevet 1. februar 2006 Har du blitt ny i dag? Det er deilig med litt egenpleie, synes jeg. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. februar 2006 #48 Del Skrevet 1. februar 2006 Ble du fin på håret i dag da? Er ofte ikke helt fornøyd når jeg kommer ut fra frisøren... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Typisk meg og bli missfornøyd hos frisøren da... Men denne gang var d skikkelig ille....! Har vanligvis bleika lyst hår sant.... og nå hadde jeg en rimelig lang ettervekst å tenkte at jeg skulle fikse på den... Pleier å få bleiking der da sant... men frisøren sa at å neida... d trengte man jo ikke... for hun ville heller bare ta i en såkalt minikolerasjon.. For d sku liksom være mindre skadelig og greier... Og at jeg stillte meg spørrende til dette sjønte hun ikke...... så skulle jeg ha farget min ettervekst.. så ble d sånn... Og nå sitter jeg her med helt lyst hår ellers... bortsett fra en gullerotfarga ettervekst!! Og d er jo gjerne d man får etter å bleika/farga selv sant... så for å ikke å få d så går jeg til frisøren sant.... Men hva hjelper d når en har en sånn kjerring til frisør.. og som sier etterpå at d var så greit så... Å så var d jo meningen at jeg sku få stussa håret og.. men ifølge frisøren så burde jeg få klipt det opp istedenfor.. fordi at jeg hadde så tørt hår... Iværtfall littegrann burde jeg få d klipt opp... Jommen sa jeg littegrann... Jeg var jo så dum og gikk med på d da... Og fra å være vant med å ha håret ganske så langt nedpå ryggen... så fikk jeg hårlengde til ca "hakehøyde" framme m. ansiktet og bittelitt lenger i nakken..... Føler meg bare skikkelig overkjørt og trampa på av den frisøren værtfall! :cry: Har nå faktisk fått klippa d opp tidligere også.. men d såg iværtfall ik slik ut som nå.... føler jeg ser ut som om jeg er blitt skamklippa av en tre-åring... Ja... og i tillegg.... satt hos frisøren fra kl 15.00- 17.40... synes dette var gasnke så leeeenge jeg.... hva mener dere...? :klø: Endret 1. februar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 1. februar 2006 meja: Det pleier jo å være kjekt å gå til frisøren da... Synes d er så herlig når de vasker håret til en å sånn jeg.. #Spidergirl#: Ja d blir vel sånn... Kjenner deg jo litt nå da vettu... Bettie: Ja d er godt med litt egenpleie.. Skulle hatt itt du og nå som du er sykemeldt.. Tommeline: Er aldrig heeeeelt fornøyd jeg heller men denne gangen var d ganske ille... Men men... d er vel ik så mye å gjøre med d.. Håret mitt vokser nok ut igjen... Er verre med den gullerotfargen i toppen... Skal trøste shoppe litt klær imorra då har jeg tenkt... Noen som har peiling på krølltanger her...? Hadde igrunnen tenkt at jeg skulle kjøpe d hos frisøren idag.. men de hadde ikke direkte krølltang da... men de hadde noe som hette bølgetang da... Men er ikke helt sikker på at d var d som var rette saken... :klø: Noen som har erfaring med sånne duppeditter el? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 1. februar 2006 #51 Del Skrevet 1. februar 2006 Oi, for en frisør du burde egentlig gå tilbake og be henne fikse fargen gratis, for når du tydelig sa fra om at du ville ha etterveksten bort, og så ble den ikke borte, så burde hun også skjønne at det er noe som skurrer. Men det er jo ikke så gøy å klage Huff, så ille å både bli klippet feil og farget feil Du fortjener virkelig en skikkelig shopperunde etter dette, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 2. februar 2006 #52 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei hei! For en dårlig frisør Hun kunne vel bleket håret ditt helt hvitt mens hun var i gang! Men det med klipping; frisører tar ALLTID MYE mer enn det de sier at de skal, stussing er visst ikke et begrep for de lenger. Vi skal være glad håret vokser ut igjen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 2. februar 2006 #53 Del Skrevet 2. februar 2006 *vente på innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. februar 2006 #54 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) For en dustete frisør Det er jo du selv som bestemmer om du skal ha mini eller ordentlig farge..? Hadde skjønt det hvis håret ditt var helt ødelagt av bleking, men det var jo etterveksten jo! Endret 2. februar 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Har trøste shoppa litt idag... Handla meg en fin kvit bluse sak... Og en hvit singlet topp med blondegreie øverst... Å så hadde de litt salg på noe undertøy her så kjøpte meg liksågodt en hvit søt BH og.. Dagoberta: Har så dårlig erfaring fra å klage fra tidligere.. En frisør som ble SÅ sur... og selvfølgelig måtte jeg betale for "fiksingen" også... Og så rik er jeg ikke og jeg mener at en frisør som ikke klarer og se at hun har gitt noen en gullerot-farga ettervekst...(i forhold til resten sant...) hu vil sikkert ikke ordne opp i det likevel.. Lipstick: Ja stussing er vel ikke et begrep lenger nei... Skikkelig elendig frisør.... vet iværtfall hvem jeg ikke skal gå til igjen ja... Komme ik hjem søstra de snart vel...? Så kunnne ho ha fiksa på "skadene" LinKri: Ja d er sant d.... d var jo bare etterveksten.... hadde d vært hele håret jeg hadde bedt henne om så skulle jeg forstått d... Imorra er d fredag igjen..... skal ha jobbe-helg... og gruer meg SÅ fælt!! Endret 2. februar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 2. februar 2006 Hey Lipstick;) Koss får du den underskrifta underst som en kan trykke på for å komme direkte til dagboka de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 2. februar 2006 #57 Del Skrevet 2. februar 2006 Gå inn til første sio av dagboka di, høyreklikk på adr.linjo og klikk på kopier. Så går du inn på kontrollpanel, signatur og skrive: TEKST SOM SKA VISA Og sim salabim så har du linken i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. februar 2006 #58 Del Skrevet 2. februar 2006 For en kjip frisør! Ikke rart du måtte ut og trøsteshoppe da, det hadde garantert jeg også kommet til å gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 2. februar 2006 Lipstick: Så dum som jeg er så får vel ik jeg d til.... men får nå prøve... Hvor fant du avtaren din? Den var fin da Lillelou: Ja d hjalp jo litt å trøsteshoppe då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 2. februar 2006 Grrrr.... jeg får ik til å skifte avtar her jo! Står hvor mange piksler/str. en kan ha... men d står jo at det vil ordne seg innpå der atte d vil tilpasse seg automatisk... Men d gjør jo ik d... Men da får jeg vel bare prøve å gjøre d om til 80x80 da... men d var d om jeg får d til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå