Gå til innhold

Er det ikke litt barnslig når voksne menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er verre når voksne folk ikke vet hva en overskrift er.

Anonymkode: 81b6a...190

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor det? Kule filmer, det er jo dekor med mening. Vi kvinner kjøper jo drøssevis med telys og duftlys, og vaser med blomster. Ingenting av det har noen annen betydning annet enn at det ser fint ut. Vi har jo skapt oss en illusjon om hva som er "voksent", og helt glemt å bruke tid og penger på ting som betyr noe og som vi bryr oss om.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være barnslig?, det er jo samleobjekter og ikke leketøy beregnet for barn.

Anonymkode: e06a6...f86

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Det betyr at han er leken! SÅ mye kulere enn en streit fyr uten fantasi! Men jeg er glad jeg slipper å ha det hjemme selv😄

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nok ikke det er helt passende nei, men litt usikker på hva din definisjonen på voksen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er aldersgrensa for å være en entusiastisk fan av noe og disponere pengene vi tjener sånn vi vil selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Bedre at folk er barnslig enn gammel for alderen. 

Lenge leve barnslighet❤️

Voksne menn gjør som de vil, akkurat som voksne kvinner. 

Jeg har noen kosebamser i sofaen også jeg som er mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problematiske her er elementet hvor man på død og liv skal tviholde på barnet i seg og mimre over gamle banrdomsminner ved å kjøpe slike "samleobjekter". En slik livsstil kan være til hinder for ens egen personlige utvikling som...unnskyld uttrykket "voksen". Jeg har en gammel kamerat som er veldig glad i Transformers, og dette formelig kryr det av i hele hans hjem og forøvrig mentalitet. Høyt og lavt finnes de, et skikkelig rot! Vi er midt i 40 åra nå...på tide å komme seg videre ikkesant. Synes dette blir veldig leit på hans vedkommende, en litt forvokst unge som ikke klarer å rydde unna de gamle lekene kamuflert som verdifulle samleobjekter. Jeg samler på noe jeg også, men jeg er meget nøye på å ikke la dette gjennomsyre min tilværelse.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dessuten finnes det voksne kvinner som kjøper det og (veldig få, men de finnes).

Anonymkode: 597a5...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere slike gjenstander selv så jeg hadde selvsagt ikke reagert negativt om en mann hadde slike figurer han ville ha på display. Jeg synes det er kjekt å ha pyntegjenstander som gjenspeiler mine interesser. 

K35

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. 

Hilsen voksen kone og mann over 40 år  som har stor darth vader figur oppå peisen og lego- millenium  falcon i bokhylla.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mindre barnslig enn å kjøpe en stygg designerveske til 20000 kr når du får fine vesker til 2000kr bare fordi den har "rett" logo.

Anonymkode: c1885...a42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine på snart 60 har masse samle pynt fra Harry potter, synes det er kult jeg, hun har i hvert fall ikke den samme vasen som alle andre :) 

Anonymkode: 0e866...c8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Dessuten finnes det voksne kvinner som kjøper det og (veldig få, men de finnes).

Anonymkode: 597a5...471

 

Er annerledes når kvinner gjør det.

Anonymkode: cdd6b...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh en figur eller to gjør vel ingenting. Kan være hobby. La nå folk få kose seg den korte tida man er på jorda. 
 

 

Anonymkode: 45fd4...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...