Gå til innhold

Får meg ikke type

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg hører noen som er høy på seg selv og tror de er kule.

Anonymkode: 73c90...f13

Jeg hører noen som har reist mye og bodd i utlandet. Veldig stort pluss i boken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymus51 skrev (1 time siden):

Jeg hører noen som har reist mye og bodd i utlandet. Veldig stort pluss i boken.

Nettopp. Jeg har en kompis som har jobbet i et internasjonalt selskap og vært utplassert i fem forskjellige land. Han har kone og barn, og jeg har ikke hørt at han har vært utro. Det er veldig merkelig å automatisk knytte utland og utsvevende liv.

Anonymkode: bc730...0ec

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Eller det er noe vi damer må endre på. Jeg f.eks. har fått høre her på KG at jeg må flørte mer, være mer åpen og utadvendt, visse masse interesse for mannen på date, jeg må tenke over klesstil og holde meg slank. Alltid ha langt hår og god hårpleie og bruke dyre hudpleie-produkter. Sminke oss naturlig og fremstå veldig feminin. Finne meg mer spennende interesser og mye mer. Være åpen for alt av sex i et forhold f.eks. 

Anonymkode: c4a8b...1d6

Alternativt kan du jo velge å ikke flørte, være lukket og vise lite interesse på date. Ikke tenkte over hva du kler deg i og slutte å leve sunt. du kan slutte med hår og hudpleie og fremstå maskulin. Ha kjedelige interesser å nekte å ha sex. Lykke til!

Anonymkode: ae642...c04

Skrevet

Jeg synes det var vanskelig da jeg var singel selv om jeg blir sett på som attraktiv. Men nå når jeg har samboer så er mannfolka helt vill, og det er nok ikke for at de vil konkurrere fordi det er sånn uansett om de vet jeg er opptatt eller ei, men jeg tror faktisk at man sender ut litt andre signaler. Jeg tror underbevisstheten deres merker at man gir litt f (i de), og at man bare er der for å ha det gøy, og det tror jeg de finner attraktivt. 

Anonymkode: d4c11...63b

Gjest AnonymkvinneViken
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Alternativt kan du jo velge å ikke flørte, være lukket og vise lite interesse på date. Ikke tenkte over hva du kler deg i og slutte å leve sunt. du kan slutte med hår og hudpleie og fremstå maskulin. Ha kjedelige interesser å nekte å ha sex. Lykke til!

Nei, jeg gjør alt det motsatte, bortsett fra ingen sex når jeg dater.  Men jeg ønsker meg virkelig kjæreste. Skrekken er å bli år etter år alene uten at noen vil ha deg. Det må være både kjempesårt og veldig vondt når det eneste man ønsker seg er et fint kjæresteforhold. Så tenker jeg av og til på min alder da, og undrer på, er det for sent? Har toget gått for en kjæreste 😔? Virkelig ikke bare bare dette singellivet. 

Skrevet
On 8/15/2023 at 5:03 AM, AnonymBruker said:

Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det.

Anonymkode: 9888b...748

Nei. Dette stemmer ikke. Man må ha et vridd syn på virkeligheten for å mene dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, 000VF000 said:

Nei. Dette stemmer ikke. Man må ha et vridd syn på virkeligheten for å mene dette. 

Hele tråden handler om dette. Det holder nå 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 16.32):

Jeg vet ikke helt hva jeg sikter mot, jeg har liksom ikke noen krav til hvordan de ser ut etc. Jeg vil bare gjerne at de skal være samme høyde eller høyere enn meg, helst like å trene litt, men ikke et must.. men, jeg trenger at de er litt oppegående,  gjerne med ambisjoner.  Som respekterer folk, orker ikke meninger og konstante vitser med «negere og auschwitz» - og det er disse jeg føler at det er mye igjen av. 

Hver gang jeg møter en jeg trives å snakke med, finner jeg ut av at han har kjæreste. Og jeg blir like skuffet hver gang.

De få guttene jeg har datet videre, har avvist meg etter noen måneder etter å ha «mistet gnisten».  Og jeg skjønner ikke hva det kommer av; om det er fordi spenningen ikke er der når de har fått meg, om jeg gjør noe de ikke liker? Uvaner, eller om de legger merke til mindre ting ved meg.

Anonymkode: 33d33...884

Det høres absolutt ut som fornuftige krav:) Er det en grunn for at disse N****/Auschwitz vitsene kommer igjen? Kan det være en type menn som du tiltrekkes i starten som ofte viser seg å ha disse holdningene? Prøv isåfall å bli litt bevisst på det, så du kan bryte mønstre..

Hmm..det der med at mange har dame er bare trist. Det er jo bare utrolig respektløst både for dama dems men også for din tid

Angående dette med at du føler fler mister interessen etterhvert: Nå igjen kan jeg kun synse ut fra hva du har skrevet her. Men det er jo dessverre sånn i datingverden at man ikke kan virke for interessert i starten. Vi mennesker liker generelt å jakte, og trekker oss unna dersom vi føler oss kvelt. Kan det være hvis du liker noen at du blir for intens eller at du viser veldig tydelig at du er interessert? Dette går jo såklart mer naturlig når man møter den rette, for da vil han også automatisk ta like mye initiativ tilbake (mest sannsynlig). Men møter du en fyr du dater litt og som du liker, er faktisk mitt beste tips å ikke virke over-interessert. Vis noe interesse såklart  men ikke få han til å føle at du var en "lett fangst". Synd, men det er virkelig sånn det funker

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 12.28):

Ja du må nok det. Menn liker litt hjelpesløse jenter som de kan redde. 

Ikke nevn at du er selvstendig, har reist mye og har orden på økonomien. Menn liker ikke det. De liker å føle at du trenger dem. 

Anonymkode: 35e10...5a8

Ikke så mye at det trekker ned, som at det er irrelevant. Jeg tiltrekkes ikke av en kvinne for at hun har en god fonds-portefølje, men for at hun er søt og likandes.

Hvis jeg hadde brukt første date til å snakke om at jeg har stor frimerke-samling så ville kanskje mange kvinner føle at det kom i veien for å finne ut det de egentlig lurer på? Så også om jeg fortalte at jeg kan demontere en Amerikansk V8 på 30 minutter.

Anonymkode: 5ee23...4b1

• Nyttig 1
Skrevet

Selvstendig, bereist, økonomi, leilighet, bla-bla-bla. Er det dette du tror menn er på jakt etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...