AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 En annen, meget ærlig kar, beskrev meg som en 7/10 - og jeg er forsovet ganske enig. Jeg er 29 år, 180 i høyde (så er ganske høy til å være jente), er vel litt maskulint bygget, men kler meg.. ok fint synes jeg da. Jeg er stort sett bare glad og i godt humør. Jeg er veldig selvstendig, har reist og bodd mye i utlandet. Har god sans for økonomi, med nedbetalt bil og eier egen leilighet. Er til gjengjeld veldig distré. Men, jeg får meg bare ikke kjæreste.. hva utstråler jeg?? Må jeg stakkarsliggjøre meg, på en måte? Føler konkurransen min er så stor med pene jenter Anonymkode: 33d33...884 1
seriousgirl Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Nå kjenner jeg deg ikke, og kan kunn ta utgangspunkt i det du selv skriver. Og her høres du ut som en bra catch:) Enten kan det være at du bare ikke har møtt den rette enda, eller så kan det være at du er for kresen og finner den minste feil med alle. (Har et par veninner som er sånn) hehe Eller kanskje du i utgangspunktet går for litt feil typer. Det vet du bare selv. Men dersom du f.eks bare liker menn med diverse issues, kriminelle, mammadalter, eller folk som er redd for å knytte seg, så er jo også sjansene mindre for at en datingperiode vil gå over i fast forhold. Uansett..lykke til:) 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: En annen, meget ærlig kar, beskrev meg som en 7/10 - og jeg er forsovet ganske enig. Jeg er 29 år, 180 i høyde (så er ganske høy til å være jente), er vel litt maskulint bygget, men kler meg.. ok fint synes jeg da. Jeg er stort sett bare glad og i godt humør. Jeg er veldig selvstendig, har reist og bodd mye i utlandet. Har god sans for økonomi, med nedbetalt bil og eier egen leilighet. Er til gjengjeld veldig distré. Men, jeg får meg bare ikke kjæreste.. hva utstråler jeg?? Må jeg stakkarsliggjøre meg, på en måte? Føler konkurransen min er så stor med pene jenter Anonymkode: 33d33...884 Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Og ‘glad i å lese bøker’ betyr at ei dame har pult gjennom guttene som er på biblioteket også da kanskje? Merkelig at alt som snus og vris til å handle om sex. Anonymkode: 57a41...d4a 13 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Nei, det gjør vi ikke, med mindre vi er 14 år mentalt!! 😉 Stusser litt på hva du mener med "maskulint bygd". Er det en måte å underspille at du her høy og veldig overvektig eller er det en måte å være selvkritisk når du egentlig er veldig flott? Umulig å vite. Synes jenter er dårlig til å beskrive seg selv og ofte veldig selvkritiske. I alle fall finnes det alle mulige preferanser det ute. Noen synes du er 7/10, andre 5 og noen 9. Smaken er som baken. Noen damer er bildepene/modellpene men mange menn synes damene sine er pene som kombinasjon av utseende, personlighet , sjarm og kjemi. Tror mange sliter med å finne langsiktige partnere nå for tiden på grunn av måten dating kulturen har blitt. Alt skal være overfladisk, fort, lettvint og gjerne Instagram-vennlig. Bruk og kast.. Vi har adoptert mye av det dårligste fra USA på dette området, til og med ordet "dating". Vi har lært å "date" etter en oppskrift /rituale som favoriserer de som bare er ute etter å ha noen å feie over. Det vil sikkert ordne seg. Du virker som en ålreit dame! Men det tar tid og man må skille klinten fra hveten og finne kjærester utenom de kanalene man hører mest om. Anonymkode: f0b38...a65 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Jeg tror du bare ikke har møtt en mann med rett kjemi ennå. Selv er jeg snart 10 år eldre enn deg og vært singel litt over 2 år (var gift). Jeg trodde rett etter at jeg ble singel at jeg skulle være i et nytt forhold igjen typ etter bare 1 år som singel. Men det skjedde ikke. Har bare prøvd Tinder da, men kom meg ikke videre til date nr. 2 en gang, med ett unntak. Jeg måtte gå i meg selv og prøve å finne ut hvorfor jeg blir avvist. Jeg er pen nok i følge andre og samtidig fin personlighet sier de. Så jeg jobber med dette nå å gå i meg selv. Du er jo ca. 10 år yngre enn meg og har virkelig maange muligheter. Det kommer til å ordne seg for deg med kjæreste . K38 Anonymkode: c4a8b...1d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Gutter tenker det. Menn tenker ikke det. Det er helt vanlig for unge mennesker å reise. Anonymkode: bc730...0ec 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og ‘glad i å lese bøker’ betyr at ei dame har pult gjennom guttene som er på biblioteket også da kanskje? Merkelig at alt som snus og vris til å handle om sex. Anonymkode: 57a41...d4a Og "jobber på mannsdominert arbeidsplass" betyr sikkert sex på kopirommet med de mannlige kollegaer på uketurnus. Altså, perverse hjerner vil alltid finne noe perverst med alt. Anonymkode: bc730...0ec 6
hocane Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Føler konkurransen min er så stor med pene jenter Høres ut som du går for toppen av kremen. 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Menn liker ikke kvinner som forsover seg. Anonymkode: 7361e...934 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 Hva gjør du for å få kjæreste? Hva slags menn går du etter? Er det høye, store og kjekke feks? Anonymkode: 106f4...f98
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Menn liker ikke kvinner som forsover seg. Anonymkode: 7361e...934 Jo! Det gjør de! Både mannen og jeg er utpregede B-mennesker, og han liker meg Anonymkode: bc730...0ec 2
Gjest ufiltrert Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Gutter tenker det. Menn tenker ikke det. Det er helt vanlig for unge mennesker å reise. Anonymkode: bc730...0ec Jeg tenkte ikke det før jeg leste det, og jeg er pervers som f. Så er nok bare noen veldig få incels som tenker slik.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #14 Skrevet 15. august 2023 Enten sikter du for høyt eller så putter du ikke deg selv ut på markedet, du får ikke mann om du aldri flørter med menn. Menn bryr seg ikke så mye om høyde, er verre om du er tykk.. Anonymkode: f62cc...f02
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #15 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enten sikter du for høyt eller så putter du ikke deg selv ut på markedet, du får ikke mann om du aldri flørter med menn. Menn bryr seg ikke så mye om høyde, er verre om du er tykk.. Anonymkode: f62cc...f02 Jeg tar også dette rådet til meg. Må flørte mer. Jeg er selv høy dame på 173. Anonymkode: c4a8b...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jo! Det gjør de! Både mannen og jeg er utpregede B-mennesker, og han liker meg Anonymkode: bc730...0ec Hint : Han du siterte holder narr av en av de mange skrivefeilene hennes. 😉 Anonymkode: f0b38...a65
Gjest Anonymus51 Skrevet 15. august 2023 #17 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Nei det tenker vi ikke. Bare små usikre guttunger tenker det.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #18 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men, jeg får meg bare ikke kjæreste.. hva utstråler jeg?? Må jeg stakkarsliggjøre meg, på en måte? Føler konkurransen min er så stor med pene jenter Ja du må nok det. Menn liker litt hjelpesløse jenter som de kan redde. Ikke nevn at du er selvstendig, har reist mye og har orden på økonomien. Menn liker ikke det. De liker å føle at du trenger dem. Anonymkode: 35e10...5a8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #19 Skrevet 15. august 2023 Syns denne samlivsterapeuten på YouTube har mye nyttig innsikt når det kommer til forhold og relasjoner: Fra cirka 25:2 sier han en del om dating: Anonymkode: 9e085...133
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #20 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja du må nok det. Menn liker litt hjelpesløse jenter som de kan redde. Ikke nevn at du er selvstendig, har reist mye og har orden på økonomien. Menn liker ikke det. De liker å føle at du trenger dem. Anonymkode: 35e10...5a8 En skal aldri gjøre seg selv liten, for at andre skal føle seg større. Da er det bedre å gå gjennom livet alene, med selvrespekten i behold. Anonymkode: 24416...403 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå