AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #21 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du må nok det. Menn liker litt hjelpesløse jenter som de kan redde. Ikke nevn at du er selvstendig, har reist mye og har orden på økonomien. Menn liker ikke det. De liker å føle at du trenger dem. Anonymkode: 35e10...5a8 Men jeg som beskjeden dame og litt tilbakeholden før jeg blir kjent med folk har fått høre at det er rødt flagg, så da stemmer det ikke. Anonymkode: c4a8b...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #22 Skrevet 15. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja du må nok det. Menn liker litt hjelpesløse jenter som de kan redde. Ikke nevn at du er selvstendig, har reist mye og har orden på økonomien. Menn liker ikke det. De liker å føle at du trenger dem. Anonymkode: 35e10...5a8 Så hvis en dame ikke får seg kjæreste så er det menns skyld? Og når menn ikke får kjæreste så er det også menns skyld. Anonymkode: 106f4...f98 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #23 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så hvis en dame ikke får seg kjæreste så er det menns skyld? Og når menn ikke får kjæreste så er det også menns skyld. Anonymkode: 106f4...f98 Eller det er noe vi damer må endre på. Jeg f.eks. har fått høre her på KG at jeg må flørte mer, være mer åpen og utadvendt, visse masse interesse for mannen på date, jeg må tenke over klesstil og holde meg slank. Alltid ha langt hår og god hårpleie og bruke dyre hudpleie-produkter. Sminke oss naturlig og fremstå veldig feminin. Finne meg mer spennende interesser og mye mer. Være åpen for alt av sex i et forhold f.eks. Anonymkode: c4a8b...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #24 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Jeg hører noen som er høy på seg selv og tror de er kule. Anonymkode: 73c90...f13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #25 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det gjør vi ikke, med mindre vi er 14 år mentalt!! 😉 Stusser litt på hva du mener med "maskulint bygd". Er det en måte å underspille at du her høy og veldig overvektig eller er det en måte å være selvkritisk når du egentlig er veldig flott? Umulig å vite. Synes jenter er dårlig til å beskrive seg selv og ofte veldig selvkritiske. I alle fall finnes det alle mulige preferanser det ute. Noen synes du er 7/10, andre 5 og noen 9. Smaken er som baken. Noen damer er bildepene/modellpene men mange menn synes damene sine er pene som kombinasjon av utseende, personlighet , sjarm og kjemi. Tror mange sliter med å finne langsiktige partnere nå for tiden på grunn av måten dating kulturen har blitt. Alt skal være overfladisk, fort, lettvint og gjerne Instagram-vennlig. Bruk og kast.. Vi har adoptert mye av det dårligste fra USA på dette området, til og med ordet "dating". Vi har lært å "date" etter en oppskrift /rituale som favoriserer de som bare er ute etter å ha noen å feie over. Det vil sikkert ordne seg. Du virker som en ålreit dame! Men det tar tid og man må skille klinten fra hveten og finne kjærester utenom de kanalene man hører mest om. Anonymkode: f0b38...a65 Jo veldig mange gjør det. Minst 2 bare i denne tråden. Anonymkode: 73c90...f13 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #26 Skrevet 15. august 2023 Anonymus51 skrev (1 time siden): Nei det tenker vi ikke. Bare små usikre guttunger tenker det. Nope. Folk med erfaring. Anonymkode: 73c90...f13 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #27 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, det gjør vi ikke, med mindre vi er 14 år mentalt!! 😉 Stusser litt på hva du mener med "maskulint bygd". Er det en måte å underspille at du her høy og veldig overvektig eller er det en måte å være selvkritisk når du egentlig er veldig flott? Umulig å vite. Synes jenter er dårlig til å beskrive seg selv og ofte veldig selvkritiske. I alle fall finnes det alle mulige preferanser det ute. Noen synes du er 7/10, andre 5 og noen 9. Smaken er som baken. Noen damer er bildepene/modellpene men mange menn synes damene sine er pene som kombinasjon av utseende, personlighet , sjarm og kjemi. Tror mange sliter med å finne langsiktige partnere nå for tiden på grunn av måten dating kulturen har blitt. Alt skal være overfladisk, fort, lettvint og gjerne Instagram-vennlig. Bruk og kast.. Vi har adoptert mye av det dårligste fra USA på dette området, til og med ordet "dating". Vi har lært å "date" etter en oppskrift /rituale som favoriserer de som bare er ute etter å ha noen å feie over. Det vil sikkert ordne seg. Du virker som en ålreit dame! Men det tar tid og man må skille klinten fra hveten og finne kjærester utenom de kanalene man hører mest om. Anonymkode: f0b38...a65 Ts her. Med maskulint bygget, mener jeg at Jrg er atletisk bygget. Er normalvektig, trenger styrke. Anonymkode: 33d33...884
ThereGoesBob Skrevet 15. august 2023 #28 Skrevet 15. august 2023 Du skal jo ha litt kred da for da har du heller ikke lett og funnet deg type på alle de gale arenaene, lol.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #29 Skrevet 15. august 2023 seriousgirl skrev (15 timer siden): Nå kjenner jeg deg ikke, og kan kunn ta utgangspunkt i det du selv skriver. Og her høres du ut som en bra catch:) Enten kan det være at du bare ikke har møtt den rette enda, eller så kan det være at du er for kresen og finner den minste feil med alle. (Har et par veninner som er sånn) hehe Eller kanskje du i utgangspunktet går for litt feil typer. Det vet du bare selv. Men dersom du f.eks bare liker menn med diverse issues, kriminelle, mammadalter, eller folk som er redd for å knytte seg, så er jo også sjansene mindre for at en datingperiode vil gå over i fast forhold. Uansett..lykke til:) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enten sikter du for høyt eller så putter du ikke deg selv ut på markedet, du får ikke mann om du aldri flørter med menn. Menn bryr seg ikke så mye om høyde, er verre om du er tykk.. Anonymkode: f62cc...f02 Jeg vet ikke helt hva jeg sikter mot, jeg har liksom ikke noen krav til hvordan de ser ut etc. Jeg vil bare gjerne at de skal være samme høyde eller høyere enn meg, helst like å trene litt, men ikke et must.. men, jeg trenger at de er litt oppegående, gjerne med ambisjoner. Som respekterer folk, orker ikke meninger og konstante vitser med «negere og auschwitz» - og det er disse jeg føler at det er mye igjen av. Hver gang jeg møter en jeg trives å snakke med, finner jeg ut av at han har kjæreste. Og jeg blir like skuffet hver gang. De få guttene jeg har datet videre, har avvist meg etter noen måneder etter å ha «mistet gnisten». Og jeg skjønner ikke hva det kommer av; om det er fordi spenningen ikke er der når de har fått meg, om jeg gjør noe de ikke liker? Uvaner, eller om de legger merke til mindre ting ved meg. Anonymkode: 33d33...884
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #30 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enten sikter du for høyt eller så putter du ikke deg selv ut på markedet, du får ikke mann om du aldri flørter med menn. Menn bryr seg ikke så mye om høyde, er verre om du er tykk.. Anonymkode: f62cc...f02 Hva betyr det mener du når en sikter for høyt? En attraktiv person, kan være mindre attraktiv i en annen sine øyne. Kanskje hun sikter for lavt? Eller en skal bare glemme hele den sikte for høyt eller lavt opplegget. Anonymkode: d7510...e1a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #31 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hører noen som er høy på seg selv og tror de er kule. Anonymkode: 73c90...f13 Så viss nokon har budd i utlandet eller har reist ein del så er dei "høye på seg selv"? 😅 Anonymkode: dae3e...591
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #32 Skrevet 15. august 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke helt hva jeg sikter mot, jeg har liksom ikke noen krav til hvordan de ser ut etc. Jeg vil bare gjerne at de skal være samme høyde eller høyere enn meg, helst like å trene litt, men ikke et must.. men, jeg trenger at de er litt oppegående, gjerne med ambisjoner. Som respekterer folk, orker ikke meninger og konstante vitser med «negere og auschwitz» - og det er disse jeg føler at det er mye igjen av. Hver gang jeg møter en jeg trives å snakke med, finner jeg ut av at han har kjæreste. Og jeg blir like skuffet hver gang. De få guttene jeg har datet videre, har avvist meg etter noen måneder etter å ha «mistet gnisten». Og jeg skjønner ikke hva det kommer av; om det er fordi spenningen ikke er der når de har fått meg, om jeg gjør noe de ikke liker? Uvaner, eller om de legger merke til mindre ting ved meg. Anonymkode: 33d33...884 Som sagt. Du virker som en ålreit dame. Men det ta tid å finne den genuint rette. Du sikter ikke høyt! Om du har hatt sex i utlandet eller ikke er uvesentlig! Du er sikkert ikke høy på deg selv. Kroppen er sikkert helt flott. Vær tålmodig og hold stø kurs. Dessverre har dagens datingkultur gjort folk litt skakke i huet mht forhold og relasjoner. Stay strong! Anonymkode: f0b38...a65
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #33 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så viss nokon har budd i utlandet eller har reist ein del så er dei "høye på seg selv"? 😅 Anonymkode: dae3e...591 Ja. Det blit trukket frem hver eneste gang det er mulig, og gneldret om i timesvis. Anonymkode: 73c90...f13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #34 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sagt. Du virker som en ålreit dame. Men det ta tid å finne den genuint rette. Du sikter ikke høyt! Om du har hatt sex i utlandet eller ikke er uvesentlig! Du er sikkert ikke høy på deg selv. Kroppen er sikkert helt flott. Vær tålmodig og hold stø kurs. Dessverre har dagens datingkultur gjort folk litt skakke i huet mht forhold og relasjoner. Stay strong! Anonymkode: f0b38...a65 Nei altså, det ene forholdet jeg har hatt, har vært under årene når jeg har reist/bodd i utlandet. Så tror ikke den listen vokste så kraftig der. Har vært med 8 i en alder av 29, men ingen jeg har møtt har spurt etter dette uansett. Men, jeg vil jo ikke ha en fyr som mener dette er Bibelen heller? Jeg synes jo ikke at det er noe bedre at mannens liste er lang enn min Anonymkode: 33d33...884
ClausSaus Skrevet 15. august 2023 #35 Skrevet 15. august 2023 hocane skrev (9 timer siden): Høres ut som du går for toppen av kremen. Hvaffornoe?!?!? Insinuerer du at en 7/10 som ikke får seg type og føler at konkurransen "er så stor med pene jenter"… ikke går etter noen av de 90% av menn som egentlig bare kaster bort tiden sin på å overhodet prøve Tinder? Verste jeg har hørt! 😄
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #36 Skrevet 15. august 2023 ClausSaus skrev (24 minutter siden): Hvaffornoe?!?!? Insinuerer du at en 7/10 som ikke får seg type og føler at konkurransen "er så stor med pene jenter"… ikke går etter noen av de 90% av menn som egentlig bare kaster bort tiden sin på å overhodet prøve Tinder? Verste jeg har hørt! 😄 Og der kom kvinnehatet. Igjen. Så gøy. Kan ikke dere kvinnehatende menn opprette en egen gruppe der dere prater om kvinnehat og støtter hverandre? Slutt å forpeste tråder fra helt normale kvinner med helt normale spørsmål! Anonymkode: bc730...0ec 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #37 Skrevet 15. august 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: En annen, meget ærlig kar, beskrev meg som en 7/10 - og jeg er forsovet ganske enig. Jeg er 29 år, 180 i høyde (så er ganske høy til å være jente), er vel litt maskulint bygget, men kler meg.. ok fint synes jeg da. Jeg er stort sett bare glad og i godt humør. Jeg er veldig selvstendig, har reist og bodd mye i utlandet. Har god sans for økonomi, med nedbetalt bil og eier egen leilighet. Er til gjengjeld veldig distré. Men, jeg får meg bare ikke kjæreste.. hva utstråler jeg?? Må jeg stakkarsliggjøre meg, på en måte? Føler konkurransen min er så stor med pene jenter Anonymkode: 33d33...884 Man får ingenting her i livet, inkludert kjæreste, du må flørte, invitere på date osv. Det virker også som du har sykt mye penger, så da bør du oppsøke menn med penger, så det ikke blir så store forskjeller mellom dere Anonymkode: ae642...c04
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #38 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når gutter hører "har reist mye og bodd mye i utlandet" så tenker vi at du har pult en del gutter i utlandet. Det er kanskje ikke sant, men det er da det vi tenker når du sier det. Anonymkode: 9888b...748 Dette er noe av det sykeste jeg har lest. Hvor nasty og pervers går det an å bli? Jeg blir kvalm av sånne kommentarer, æsj! Du minner meg om en jeg prata med på byen etter julebordet, han kalte meg en skitten utpult hore fordi jeg bare jobber med menn. Han var helt sikker på at vi hadde ukentlige gang bangs på kontoret. Jeg har ikke rørt noen av de og ikke skal jeg gjøre det heller, de er kolleger og jeg tenker ikke på de på den måten. Menn som tenker sånn, hva er galt med dere? Ble dere utsatt for misbruk som barn eller noe? For det er ikke normalt. Og du selv, du reiser aldri? Sitter bare hjemme og runker? Anonymkode: 05c25...69a 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #39 Skrevet 15. august 2023 ClausSaus skrev (3 timer siden): Hvaffornoe?!?!? Insinuerer du at en 7/10 som ikke får seg type og føler at konkurransen "er så stor med pene jenter"… ikke går etter noen av de 90% av menn som egentlig bare kaster bort tiden sin på å overhodet prøve Tinder? Verste jeg har hørt! 😄 Har du jobb eller hobbyer av noe slag, eller sitter du kun på KG og sprer kvinnehat for gøy? Får du ereksjon av å være stygg på nettet mot damer, eller hva er greia? Anonymkode: 05c25...69a 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #40 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du jobb eller hobbyer av noe slag, eller sitter du kun på KG og sprer kvinnehat for gøy? Får du ereksjon av å være stygg på nettet mot damer, eller hva er greia? Anonymkode: 05c25...69a Jeg nekter å tro at en mann som har kone eller er i et godt kjæresteforhold holder på sånn. De har mye mer innhold i livet sitt. Også tror jeg menn blir både snillere og får mer empati av å pule jevnlig, helst hver dag. Beklager avsporing. Anonymkode: c4a8b...1d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå