Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd å sove litt, var egentlig litt trøtt, for å lade opp til Ikea turen. Men klarte ikke å sovne. Men har fått hvilt ryggen en times tid ihvertfall.

Nå skal jeg rett i dusjen, så kjører jeg avgårde til JM, møter søs 14.30. Hun skal levere eldstemann hos svigermoren hennes, så plukker vi opp mamma på jobb så kjører vi avgårde.

Tror jeg skal se etter ammepute på Baby Shop. Har tenkt å kjøpe med samme mønster som stellematte, men er ikke sikkert de har det der. Men de har det uansett her hvor jeg har kjøpt stellematta.

Håper bare at ryggen er snill mot meg og at jeg orker par timer på beina. Men so søs sa isted, Ikea er jo møbelbutikk, jeg kan jo sette meg ned overalt mens dem kikker rundt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ammepute på Kid. Er vist mange som liker den!

Jeg vet at de har dem, men jeg er litt snål jeg skjønner du :sjenert: liker at ting matcher :rodme:

Og siden vi hittil ikke har brukt en eneste krone av våre penger på den lille, har fått penger til alt, så unner vi oss å være litt kravstore :forvirret: Høres sikkert rart ut for mange, men det er nå meg det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Flere som liker at ting matcher ja :ler:

Jeg måtte jo gå til innkjøp av et nytt kaffeservice etter vi flytta :ler:

Ønsker deg lykke til med fødsel, hvis jeg ikke har kommet tilbake innen da :) (Venter på nett hjemme....)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du holder ut Ikea-turen... Du får sette deg i kafeterian og spise wienerbrød mens de andre shopper om det blir for ille... Må være snill med deg selv nå vet du...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinKri: Så koselig å se deg innom igjen. Tusen takk for lykkeønskninger :klem:

Cr@sh: Ikea turen gikk overraskende bra, skal skrive mer om den :klem:

Murmelmy: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det som planlagt Ikea tur på oss i går. Ryggen var overraskende god mot meg, og bekkenet og for såvidt, så hele turen gikk mye bedre enn fryktet.

Trasket der i flere timer, tiden går jo så fort der, spiste middag der og koste meg masse med den søte nevøen min. Han er bare så utrolig skjønn :) Søs spanderte middag på oss, og kake på hennes gravide søs :sjarmor: (hun gjør alt for at jeg skal få i hvertfall i nærheten så stor unge som hun har gjort, men hun kommer nok ikke til å lykkes da han veide 4500 :ler: )

Jeg fikk kjøpt noe av det jeg har tenkt å kjøpe, nå mangler vi kun par ting til, men dem har jeg uansett tenkt å ta med mannen til uka.

Vel hjemme var jeg stuptrøtt, og da kjente jeg både ryggen, bekkenet og forkjølelsen i full anmarsj :grine:

Sovnet ganske tidlig, men har vært mye våken i natt på grunn av tett nese. Stod opp isted, men er ennå veldig trøtt, slapp, snørrete og absolutt ikke i form nei :riste: Men når jeg først måtte bli forkjølet så er jeg glad jeg ble det nå så jeg rekker å bli frisk frem til fødsel.

Men det jeg har merket i går kveld, natt og i dag er at den lille er myyyyer roligere enn ellers. Påvirkes han av formen min og eller? Tenkte jeg skulle ringe føden etterhvert jeg. Han kommer med noen spark nå og da, men sjelden og han reagerer når jeg dytter litt, da kommer han med spark tilbake. Uff, ikke lett det her, blir jo bekymret for alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for kjempekoselig hilsen i dagboka mi! :)

Så bra du fikk kost deg på ikea da! Jeg må også få dratt dit en tur snart!! Trenger noen flere møbler (skap) til huset..

Synd du er blitt forkjøla, men som du sier, bra det kom nå, så har du sjans å bli bra før fødselen. Så heldig du er som har en dato å forholde deg til forresten!

Håper den lille kvikner til igjen, hvis du bekymrer deg mye så er det nok like greit å sjekke, så du får ro på deg!

Ønsker dere ei fin helg, blir nok mer eller mindre kg-fritt på meg også i helga, sjekker innom deg til uka jeg!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ringe føden om du føler for det. Jeg gjorde jo det på onsdag og det var godt bare å få snakket med fagpersonell. Om de hadde sagt jeg skulle bli hjemme, så hadde jeg slått meg til ro med det, men da hadde jeg i hvertfall ringt. Gjør det du føler er riktig, vennen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: nå har jeg spist litt og ligget rett ut på sofaen og det ble en del liv. Deilig å kjenne det ja :) Så nå venter jeg med å ringe, men hvis han får flere sånne rolige perioder, da kommer jeg nok til å ringe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å lese at du fikk noe ut av Ikeaturen...

Men ikke så trivelig å høre at du ikke er i form, nei... Usj.. forkjøleser liker vi ikke.. Håper jeg slipper unna (Lillegutt er jo ikke i form... )

God bedring, vennen! Du får ta det rolig og ta vare på deg selv i helga!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen,

Tusen takk for verdens koseligste PM i går :klem:. Helt enig med du i det som ble skrevet nikke:

Kommer med svar,må bare få ånden over meg.

Merker at dagen i dag ikke er min aller beste....drittlei :sur:

Ha en super lørdag!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seterjenta: bare hyggelig det :klem:

iss: koselig at du stikker innom :klem:

Murmelmy: :kyss: Skjønner godt at du er lei vennen. Men du får tenke at det uansett er ikke lenge igjen. Jeg begynner å bli lei selv, selv om jeg har en dato å forholde meg ti så håper jeg at ting skal skje litt før :sjenert: Jeg har i hvertfall krysset alt av fingre og tær for at du skal føde i løpet av de nærmeste dagene :klem:

Cr@sh: ja, vi koser oss til tross for kjedelig forkjølelse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er på tide å få oppdatert litt her? :klø:

Får begynne med fredag:

Jeg var i elendig form på formiddag på fredag. Hode mitt var utrolig vondt, jeg var hoven i kroppen, slapp, tett og kjente ikke liv i magen på flere timer. Og jeg ble jo selvfølgelig bekymret. Ringte føden, og de ville ha meg inn til sjekk.

Kom inn til ei JM som hadde goood tid :) Tok sparkeprøve og jeg kjente han bevege seg kun par ganger i løpet av en halvtime. Men hjertet hans banket fint, og frekvensen var varierende noe som visstnok er bra. BT var bra men det var litt proteiner i urinen. Men det mener hun er ganske vanlig sent i sv, og at det også kunne komme av utflod.

Konklusjonen ble at den lille er nok slapp fordi mamman hans ikke er i form, og hodepinen kom av kraftig forkjølelse. Jeg kunne ta paracet og ta det med ro og spare litt på kreftene.

Så resten av fredagen var jeg enten i senga eller på sofan.

Lørdag:

Formen var mye bedre, jeg sov en stund så mannen og jeg bestemte oss for å komme oss litt ut, siden jeg har vært så mye hjemme i det siste.

Dro til CC Vest, mannen fikk kjøpt seg litt klær og sko og vi avsluttet handleturen der på et bakeri som hadde de nydeligste bakevarer og god kaffe latte :sikle: Satt ute siden været var nydelig og skravlet masse om den lille, fremtiden, planer for neste sommer. Veldig koselig med andre ord.

Når vi først kjørte forbi så stakk vi en tur innom Ikea også, og kjøpte siste rest av det vi manglet, så nå er jeg fornøyd :)

Kom hjem ganske sent, så det ble sofa på oss før vi la oss ved 1 tiden.

I dag skal mannen vaske badet, skrubbe fliser og dusjen, jeg skal pusle litt hjemme hvis formen tillater det, så skal vi en tur til svigers etterhvert.

Formen er grei i dag, kjenner jeg ennå er slapp, men det går den riktige veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en trivelig helg så langt - til tross for dårlig form... :kose:

Godt at du fikk komme på føden og sjekke at alt sod bra til i magen... :Nikke:

Kos deg resten av dagen... og hos svigers... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært før, men leste i Cr@sh sin dagbok at du ikke har lenge igjen. Så da måtte jeg stikke innom... :sjenert:

Leit å lese at du ikke har vært i form de siste dagene, men fint at du fikk dra til føden og få konstantert at alt er bra der inne. "Sliter" med dårlig mageaktivitet selv om dagen...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...