Skytte Skrevet 30. juli 2006 #1041 Del Skrevet 30. juli 2006 Enn at du må plages med alt stakkars vennen....Syns virkelig du fortjener en real opptur snart! Hold ut og vær ved godt mot får jeg bare si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. juli 2006 #1042 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvordan går det med deg, vennen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1043 Del Skrevet 31. juli 2006 Monja: vi får se, mulig jeg ringer og spør om ekstra sjekk. De mener jo at jeg også har lekket litt fostervann i noen dager. Men prøven de tok var neg på fostervann, så de kan jo ikke være 100% sikre på at det faktisk var det LinKri: jeg syns egentlig at de forskjellige tilbakemnd er verst jeg da. Hvem skal en tro og høre på liksom? Uff, er glad det snart er over ja MissS: Murmelmy: Jeg var inne hos legen i 40 min nå på fredag, hun ble oppringt 3 ganger fra resepsjonen, for de setter vanligvis av ca 20 min til hver time. Men når det er så mye en lurer på, og så mye dem skal skjekke og si, så flyr jo tiden av gårde. Men til neste gang skal jeg nok skrive ned alt jeg lurer på ja. Cr@sh: har ikke bekymret meg så mye i helgen heldigvis Skytte: har ikke noe annet valg enn å holde ut nei. Tenk at du er blitt mamma Gratulerer så mye kjære Skytte Murmelmy: oppdatering kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1044 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har hatt KG- fri i helgen, så jeg får oppdatere for hele helga. Fredag: Det ble kino på oss på fredag. Var en tur på cafe først, skravlet litt med mannen og luftet tankene mine om det som plager meg. Han er jo en mann og kjenner ikke ting på kroppen på samme måte som meg, så jeg tror ikke han helt forstår alt som skjer, men han prøver å gjøre så godt han kan. Skjønne mannen min Filmen var bra, vi kjøpte masse snop og jeg spiste opp mesteparten Skjønner ikke hvor jeg får plass til alle sjokoladene og goderi jeg klarer å fortære i løpet av dagen jeg Kom hjem ganske sent, så det bar rett til senga. Lørdag: Stod opp rundt 8 og dro rett til mams og paps. Jeg vet at de står opp veldig tidlig, også har det nesten blitt en vane at jeg kommer enten lørdag eller søndag morgen og drikker kaffe med dem. Så når jeg låser meg inn hos dem 8.30 vet de at det er meg, for de sitter nesten og venter på meg Syns det er litt koselig jeg. Satt litt med begge to før pappa dro ut en tur, så ble mamma og jeg sittende og skravle. Snakket litt om hva som må kjøpes inn av utstyr, og at vi må begynne å ordne ting og tang snart for nå nærmer det seg. Og hvis det blir KS så er det ikke faktisk bare ca 5 uker til den, og 5 uker er jo ingenting Etterhvert kom søs og med minstemann, og han er jo bare så skjønn, har begynt å si mamma, pappa og bestefar, så jeg prøvde å lære ham tante og, men det er nok litt for tidlig Hentet mannen litt etter 12 da han var ferdig med å trene, så fikk vi handlet til helgen. Langde oss mat, og jeg la meg for å sove en times tid. Planen var å komme seg til Ikea etterhvert, men så ringte et vennepar og lurte på om hadde lyst å komme. Så da gjorde vi det. Koste oss med dem og et vennepar til resten av kvelden. Søndag: Jeg våknet som vanlig supertidlig, men ble liggende i sengen og lese blad. Vi ble liggende i sengen til litt etter 12 Skravlet og sov litt innimellom. Stod opp, spiste og så litt på tv, før vi kastet oss ut i litt husarbeid. Vi ryddet på "kontoret". Ryddet opp i en haug med gamle papiret, ryddet i skapet på det rommet, kastet det som kastes kan og gikk til buden med ting vi ikke hadde bruk for akkurat nå. Sånt tar så sinnsykt med tid Slappet litt av etter det, lagde oss middag, og hadde egentlig tenkt å besøke mamma og pappa, men så fant jeg ut at vi heller skal tømme fryser og rydde opp i den. Vi endlig avrimet den, vasket den ordentlig og kastet en del gammel mat. Da var jeg fornøyd med dagens gjøremål, for det er sånt som en aldri gidder å gjøre ( ihvertfall ikke jeg), det blir utsatt og utsatt. Da vi var ferdig så sendte jeg mannen til bensinstasjon for å kjøpe snacks til oss, så ble vi liggende på hver vår sofa og se på Grays A. resten av kvelden (vi rakk litt i løpet av dagen og ) ------------------------------------------------------------------------------------- I dag skal jeg innom jobben med den siste sykemeldingen og levere permsøknad, så skal jeg en tur opp til søs. Mannen hennes har begynt å jobbe igjen i dag etter pappaperm, så hun er alene med de små trollene sine Det regner veldig i dag, så det passer fint med en innedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 #1045 Del Skrevet 31. juli 2006 Høres ut som om du har hatt en koselig men begivenhetsrik helg Vi har også rukket litt , og det er jo en evighet siden sist . Neste så det er litt flaut å tenke på at vi aldri har oss lengre Det regner ikke her (ennå), så jeg hadde tenkt meg til vyen for å kjøpe med et par sko på salg. Har funnet de jeg har lyst på, så da er det egentlig bare å se om de har elefantstørrelsen min (40-41). I tillegg så må jeg jo prøvebake den kaken jeg skal bake til min venninnes bryllup på lørdag. Må bare finne ut hvilken kake det skal være. Hadde tenkt meg en kaka som er lett og sommerlig, en slangs fruktkake eller no'. Bare syne at jeg mangler oppskrift Ha en super dag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 31. juli 2006 #1046 Del Skrevet 31. juli 2006 Godt du har hatt ei fin helg, uten altfor store bekymringer. Også er det fint at du får snakka ut med mannen, så han lettere kan forstå hva du går igjennom! Er nok ikke alltid bare bare å være mann i slike tider! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1047 Del Skrevet 31. juli 2006 Murmelmy: klarer du å kjøpe sko nå? Jeg må opp ihvertfall 1-2 str pga beina er blitt så mye større, og da tenker jeg at jeg ikke gidder å kjøpe noe nå, for dem blir jo for store etter sv igjen Sommerkake ja, hmm, tenke tenke, sånn moussekake er jo veldig godt og lett da. Med nøttebunn og mousse/fromage på topppen. Har ikke lagd den før, men mamma har, og hun sier at det ikke er vanskelig. Også kan du pynte med frisk bær på toppen. Det er blitt mye mindre her også etter at jeg ble gravid. Også går det veldig i perioder også. Men det blir ihvertfall en gang hver helg da , og det er ikke så ille det med tanke på at magen begynner å bli i veien. ----------------------------------------------------------------------- Glemte å skrive om dette isted. Kikket litt mere på det som er blitt skrevet om fostervann da jeg var innlagt på sykehuset. Og jeg kom frem til at initialene til legen som har skrevet på fostervannsmengde er hun som målte at det var for lite første gangen. Hun andre som målte at det var normalt har ikke skrevet i papirene. Så da er det ikke så ille likevel. Og hun legen på fredag, hun sa at det er innenfor normalen men i nedre normalgrense. Hun har heller ikke skrevet mengde, men jeg regner med at de ville ha reagert mer hvis det var altfor lite. Snakket med onkelen min, og han sier at grunner til for lite fostervann kan være mange, men at det ofte er noe feil med fosteret,en lekker fostervann eller legene ikke klarer å måle riktig på grunn av plasseringen av barnet. Og han mener at siden han er i seteleie, så kan det hende at det er flere skjulte fostervannslommer under rumpa hans og rundt den som det ikke er mulig å se på UL. Og siden livmoren min vokser som den skal og barnet vokser som det skal så er nok alt bare bra. Men det jeg må være litt obs på er, dersom det blir KS pga morkakeplasseringen, så må jeg passe på at de ikke venter med KS til siste liten. Det fordi mamma fikk oss litt tidligere, og sånt kan være arvelig, og dersom jeg har arvet dette av henne, og fødsel starter av seg selv så kan det være veldig farlig både for meg og barnet. For når morkaka er i veien, så kan det komme til morkakeløsning og det er jo ikke bra. Så dette har jeg skrevet ned nå, på huskelappen over ting jeg må huske på dersom jeg kommer så langt som til samtale om KS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1048 Del Skrevet 31. juli 2006 Og der var også Seterjenta innom Ja, det er nok ikke lett for disse mannfolka å forstå alt når de ikke kjenner det på kroppen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 31. juli 2006 #1049 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. juli 2006 #1050 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 #1051 Del Skrevet 31. juli 2006 Bare innom for en liten oppdattering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1052 Del Skrevet 31. juli 2006 Høres ut som en koooselig helg! Ikke så ille med hver helg når magen vokser nei! dere får ta igjen neste år vet du! Kjipt med morkaka da... Jeg håper min har flytta på seg når jeg skal på UL neste mnd.. ha en super mandag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #1053 Del Skrevet 1. august 2006 går det bra med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. august 2006 #1054 Del Skrevet 1. august 2006 Hei vennen... Håper det er bra med deg og magen... Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. august 2006 #1055 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. august 2006 #1056 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1057 Del Skrevet 1. august 2006 Hei jenter Alt er bra her i huset, jeg er bare litt skrivelei for tiden Alt er et ork liksom... I dag var jeg til lunch med ei veninne, hadde det veldig hyggelig, selv om formen min ikke var helt på topp før jeg dro. Har vært så veldig slapp de siste dagene, har bare lyst til å sove hele tiden, selv om jeg ikke klarer å sove hele tiden. Ruslet litt i butikker med veninna mi, kjøpte et teppe til den lille og handlet litt mat. Sov i halvannen time nå, men kunne sikkert sovet enda mer, men jeg får prøve å være litt våken innimellom. Jeg forlenget supermedlemskapet mitt for ca ei uke siden, og det er ikke blitt oppdatert ennå Har lyst å legge ut nytt magebilde, lenge siden sist nå, men det ser ut til at jeg må vente litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #1058 Del Skrevet 1. august 2006 ikke blitt forlenget enda? Betalte du med regning eller paypal da? Jeg brukte paypal og da var det oppdattert i løpet av et par minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1059 Del Skrevet 1. august 2006 Liv: jeg hadde akkurat våknet og hjernen var ikke helt med så jeg tok regningen Sist så tok jeg paypal og ble oppdatert med en gang. Men det bør vel være i boks nå snart regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1060 Del Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg vasket badet, støvsugd og vasket alle guv. Og nå er jeg så varm at jeg holder på å koke. Må nok ta en iskald dusj for å avkjøle meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå