Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Åh huff nå ble jeg skremt her da jeg så klokkeslettet du hadde vært her :overrasket:

Godt at du hadde en koselig dag sammen med familien,men resultatet av spisingen var ikke noe særlig nei... :tristbla: Halsbrann er vondt og fælt :grine: Håper virkelig det ga seg sånn at du fikk sove godt til slutt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skytte: Ikke meningen å skremme deg snuppa :klem: Halsbrann er fælt og den har jeg hatt en stund, men følelsen av å ha hele måltidet i halsen er helt forferdelig. :klem:

Iss: kjennes litt bedre nå, men føler meg fremdeles stappmett. Sovnet i halvsittende stilling så det ble litt søvn til slutt :klem:

--------------------------------------------------------------

Sov skrevet over, jeg sovnet til slutt i halvsittende stilling, og med masse Samarin fikk jeg meg litt søvn til slutt. Snakket nettopp med mannen og fortalte om mine nattlige aktiviteter, og reaksjonen hans var "men du har jo spist så lite, er det mulig?" Så konklusjonen er spise enda minde enn det og siste måltidet skal inntas maaaaange timer før jeg legger meg.

Ellers så kjenner jeg at denne varmen tar virkelig på. Jeg er så tung i kroppen, hovner lett opp og orker stort sett ingenting. Har egentlig tenkt å møte ei veninne på cafe i dag, men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker det i denne varmen. Får se det litt til an, men jeg lurer på om jeg ikke skal holde meg hjemme.

Nå skal jeg lage meg kaffe, og frokost i dag venter jeg med til lunchtider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff jeg tenker varmen tar på såpass sent i sv.skapet ja.. :kose:

Håper du føler formen bedrer seg og at energien kommer! :kyss:

Kose deg med kaffe!

Og håper du klarer å komme deg på cafe. Hvis ikke, er det nok lurt å lytte til kroppen å slappe GODT av! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen...

Halsbrann er ille! Blæh... Jeg pleier å spise tre skiver Norvegia jeg da... og det hjelper som regel... ;)

Håper du greier å slappe av til tross for varmen... og går du på cafe, så ta det pent og rolig og ikke stress... :fy_fy:

Kjenner varmen tar på meg om dagen også... Holder meg mye inne og i skyggen... :sjenert:

Ønsker deg en fin dag... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

Hvordan har dagen vært? Fikk du møtt venninnen din? Har varmen vært snill mot deg?

Liker ikke at du ikke har vært innom siden i dag tidlig...:sjenert: Forventer snarlig oppdatering.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :klem:

Epica: :klem:

Cr@sh: halsbrann er helt for jævlig og når en tillegg har følelsen av at hele måltidet sitter i halsen, da er det ille. Bra du har funnet noe som hjelper deg. :klem:

Murmelmy: Dagen har vært varm, og varmen er ikke snill mot meg. Veninnen orket jeg rett og slett ikke å møte, eller jeg orket å møte henne, jeg orket ikke å være ute i varmen.

Jeg var innom KG senere på dagen i går, jeg glemte bare å oppdatere i dagboken :) Men du skal få beskjed hvis det blir fødsel på gang her

:kyss:

---------------------------------------------------------------------------

I går kjente jeg varmen godt på kroppen. Jeg var så ekstremt slapp, men det kunne jo også ha med at jeg omtrent ikke spiste noe i går å gjøre. Orket rett og slett ikke mat. Det ble med par nektariner, litt sjokolade og vannmelon og masse vann og fun light. Trodde jeg skulle klare å spise middag da mannen kom hjem, for da hadde jeg ikke spist mat hele dagen. Tok halvparten av vanlig middagsporsjon, mer enn halvparten endte opp i søpla. Men som jeg skrev til Murmel i dagboken hennes, den lille tar av våre reserver, så han er jeg ikke bekymret for, men det kan jo gå utover min allerede ikkeeksisterende energinivå.

Jeg orket ikke å møte veninnen til lunch, men vi hadde en løs avtale, vi skulle se det an på formen min, og siden formen var elendig holdt jeg meg hjemme.

Så i går hadde jeg bare sløvet, lest bok, sov en del og satte noen bilder i album. Har begynt med den for lenge siden, men det tar så sinnsykt lang tid at jeg føler at jeg aldri kommer til å bli ferdig. I går kveld ruslet mannen og jeg en tur for å komme oss litt ut, så dro jeg for å kjøpe vannmelon. Resten av kvelden så vi film og spiste vannmelon.

Nå håper jeg at det blir litt kjøligere, for jeg fungerer ikke i denne varmen. Hvorfor kunne vi ikke hat knallsommer når jeg ikke er gravid?

I dag har jeg tenkt å gjøre like lite som i går. I kveld har vi tenkt å komme oss til Ikea og kjøpe et skap til gangen. Vi får se om vi kommer oss så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å :hoppe: for 32 uker!!!! Om kun noen få uker så kan den lille bli født, men jeg håper han holder seg i magen til par uker før termin.

og jeg merker at han blir sterkere for hver dag som går, kjenner det så godt på sparkene som til tider kan være veldig ubehaglige og. Men det gjør ikke noe, jeg er bare glad når jeg ser og kjenner ham ommøblere i lille hybelen sin :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: for 32 uker!!!

Hvis du snur om på tallene, blir det 23 uker, som meg idag! ;)

Åååå :hjerter: Gleder meg til jeg kjenner reale spark!! :sjarmor:

Håper formen holder seg fin idag vennen!

Og at dere finner et fint skap på IKEA! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: hehe, ja du er akkurat 9 uker etter meg. Vi har bestemt oss for skapet vi må bare se å få kommet oss endelig dit. :klem:

MissS: :klem:

Nå er jeg trøtt igjen, lurer på om jeg må ta meg en liten lur til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu..

Håper du holder ut i varmen. Det er viktig med mye hvile nå... og ikke glem å drikke... :perebrus:

:hoppe: For 32 uker! Det røyner på nå, vennen! :Hehe:

Stor varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg ned til trygdekontoret fordi idiotene på lønningskontoret mitt ikke har sendt sykemld for julimnd. Og den ble levert rundt 20.juni!!!!! Så jeg får ikke penger for denne mnd før tidligst om en uke, og jeg skulle hatt dem i dag. Ååååå, er så sint :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: Dette er ikke første gang det skjer heller.

Har så lite lyst å dra ned til byen i denne varmen nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... :frustrert: Utrolig kjipt når ting ikke går i boks... :sur:

TK og andre offentlige kontorer kan du få gratis av meg enkelte ganger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: :klem:

Fikk ordnet med trygdekontoret i går, og nå er det bare å håpe på at de er kjappe og at jeg får pengene snart :sjenert:

Ruslet litt i byen og handlet par ting, så hentet jeg mamma da hun var ferdig på jobb så ble jeg med en tur til henne og pappa. Ble ikke mer enn en time siden jeg måtte hente mannen.

Kom hjem, mannen spiste, jeg orket ikke noe så jeg la meg. Var en tur hos svigers da jeg sto opp, to uker siden jeg hadde vært der sist, så jeg gikk med på å være med da.

------------------------------------------------------------------------

I dag hadde mannen par ting å ordne, så han jobber hjemmefra i dag. Og det er jeg aldri lei meg for :sjarmor:

I dag skal jeg først til JM, det er bare 9 dager siden sist, men hun vil ha meg inn ofte pga komplikasjonene mine. Jeg har en bitte liten misstanke om at han har snudd seg, men vi får se i dag. Kanskje det bare er ønsketenkning. Mannen mener bestemt at det er hodet hans vi kjenner, men jeg håper på at vi tar feil og at det er rumpa :)

Etter JM skal jeg til gyn til innvendig og utvendig UL. Innvendig for å sjekke morkaka og livmorhalsen og utvendig for å måle fostervann. Egentlig like greit å ha time hos begge samtidig.

Matlysten er fremdeles like dårlig, det ble med ei brødskive, litt suppe, bringebær, vannmelon, litt sjokolade og par nektariner i går. Veide meg i dag tidlig, pleier det før JM timer, og vekta har stått bom stille de siste 3-4 ukene. Den lille har jo nok å ta av fra mine lagrene, så han har det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED 32 UKER!!!! Dette går rette veien! Noen uker til nå så kan han bare komme!

Ikke godt å høre om formen din vennen...Er fryktelig slitsomt å være så slapp og fri for energi.Bra du får i deg litt i allefall,og masse drikke!

Lykke til på alle kontroller idag og riktig god helg!Ser nok innom siden!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...