Gjest Myztica Skrevet 20. juli 2006 #961 Del Skrevet 20. juli 2006 Huff... Skal du få alt du da! Men det er godt at søsteren din blir med på samtale, hvis det blir aktuelt. Er jo ikke akkurat lett å si i mot de legene til tider, men du får bare stå på ditt! Så bra at du tar det med ro nå, og at holder deg i nærheten av sykehuset Og de kynnerne du har, kan du pakke sammen i to pakker, og sende en til Skytte og en til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #962 Del Skrevet 20. juli 2006 Fint at du lytter til kroppen, tar ting med ro og slapper av. Det er viktig det nå, vennen. Må litt for 31 fullgåtte uker også! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. juli 2006 #963 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juli 2006 #964 Del Skrevet 21. juli 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 #965 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #966 Del Skrevet 21. juli 2006 Håper du har det fint og får slappet av! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #967 Del Skrevet 21. juli 2006 :kys_2: til dere alle I dag kom jeg meg tidlig ut. Måtte ordne par ting med bilen. Nå er det i boks, og det er deilig. Kjøpte en pakke kroneis og dro til søs. Der males det for fult, mens eldste nevøen prøver å hjelpe til, men er bare i veien stakkar, og andre mann følger med fra vogna. Ble en liten stund hos henne, lekte litt med de små, så orket jeg ikke mer siden det ble for varmt. Dro innom butikken, så bar det hjem. Kjenner bekkenet veldig godt i dag. Håper det ikke blir verre. Skal hente mannen etterpå, og til middag blir det pølser eller hamburgere og pommes frites. orker ikke å lage mat, og nå er det nesten helg så det er vel lov å spise litt junk food Hvis bekkenet mitt tillater det, så tar vi oss en shoppingtur i morgen. Jeg må ta ting veldig litt og litt av gangen, og siden det er mye vi mangler til den lille så er vi bare nødt til å begynne å handle. Tenkte vi kunne finne badebalje med stativ i morgen og evn vippestol. Stellebord har jeg ennå ikke bestemt meg for om jeg låner søs sin, eller om vi kjøper nytt. Når søs er ferdig med husmalinga har jeg tenkt å ta meg en tur til henne og finne fram klærne som jeg kan få låne av nevøene mine. De har så sinnsykt mye i små str, masse nytt med merkelapper på også. Så jeg plukker ut det som kan brukes der først, før vi kjøper det som mangler. For det vi har kjøpt hittil er i jentefarger Så nå håper jeg bare at den lille holder seg inne en stundt til, sånn at vi rekker å kjøpe og ordne det som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #968 Del Skrevet 21. juli 2006 I dag har jeg virkelig kjent hva denne varmen gjør med den gravide kroppen min. Vanligvis så tåler jeg varme veldig godt og er glad i det, men i dag skulle jeg ønske det var 10 grader kaldere. Jeg er hoven i hele kroppen, småsvimmel og superslapp. Orker omtrent ingenting, puster og peser bare jeg går på do. Vanligvis så hjelper det å holde beina høyt oppe, men det gjør det ikke i dag. Håper det blir kaldere snart, men sola kan godt holde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #969 Del Skrevet 21. juli 2006 Heisann snuppi! Grattis med 31 uker!! Der var det enda en uke sikrere og godt er det! Syns det er så bra du har søsteren din jeg! Høres ut som dere har et veldig bra forhold! Huff,ja jeg skal innrømme at jeg har vært misunnelig på alt finværet inni mellom men er ganske glad for at vi har hatt så dårlig sommer...For det skal ikke mange varmegrader til før jeg fylles med vann Håper du får ei litt kjøligere helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 #970 Del Skrevet 22. juli 2006 Grattis med 31 uker! Tiden flyr altså!! Du får slappe av og passe på kroppen din i varmen, kjenner godt at jeg også blir fort svimmel og uggen om dagen.. Ikke gøy det. Håper helgen din blir finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2006 #971 Del Skrevet 23. juli 2006 Tenker på deg og håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #972 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper alt står bra til med deg og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. juli 2006 #973 Del Skrevet 23. juli 2006 . Håper du holder meg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2006 #974 Del Skrevet 23. juli 2006 Øy, du må si fra når du forsvinner sånn lenge av gangen, nå har du ikke vært her inne på to dager og ikke på kg siden i går morges! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. juli 2006 #975 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #976 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei vennen! Håper alt står bra til med deg og magen... og at du overleverer i varmen! Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #977 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei alle sammen Alt er bare bra her i heimen. Formen har vært veldig fin i helgen, så den har blitt brukt til å tilbringe litt kvalitetstid med mannen. Aldri godt å vite hvor lenge det blir til neste gang hvis den lille bestemmer seg for å komme. Vi hadde egentlig tenkt å komme oss ut og handle til den lille, men ombestemte oss i siste liten. Det ble strandtur istedenfor. I går lå vi mange timer ved vannet og bare skravlet og hadde det hyggelig (riktignok i skyggen), dro hjem og lagde middag før vi kom oss på kino. Så Pirates of the C. Ble litt skuffet egentlig, syns eneren var mye bedre. La oss veldig sent, så jeg klarte faktisk å sove helt til 9. Stod opp litt, drakk en kopp kaffe, før jeg la meg for å sløve litt til i senga med mannen. Og der ble vi frem til 12 Stod opp, spiste, var en tur i parken. Hjem og lagde middag og nå skal vi en liten tur på kafe. Veldig koselig helg med andre ord Kommer sterkere tilbake i morgen, da besøker jeg dagbøkene deres. Ps: kynnere har nesten holdt seg borte, kun når jeg går lenger enn 5 min, noe jeg nesten ikke gjør lenger, og smertene i ryggen er helt borte. Så dette lover bra foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #978 Del Skrevet 23. juli 2006 Så bra at kynnerne har holdt seg unna litt nå For hver dag som går at gutten din er inni magen, jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #979 Del Skrevet 23. juli 2006 Supert at formen er bra, og at kynnerne har holdt seg borte... Høres ut som du har hatt en deilig dag... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #980 Del Skrevet 24. juli 2006 LinKri: ja det er snat det, ver dag som går er en bonus. Men jeg har på følelsen av at han blir værende inne en stund til, at den lille luringen ville bare skremme med og pappaen hans litt Cr@sh: dagen har vært veldig bra den -------------------------------------------------------------- I dag sov jeg til litt over 8, orket ikke å kjøre mannen til stasjonen, han parkerte den bare der, så kan jeg hente den hvis jeg trenger den. Men planen i dag er å ta det ganske så med ro, så jeg tviler på at jeg drar for å hente den. Det frister litt å ta meg en tur til søs og sitte og se på dem male, men det er så varmt at jeg tror ikke jeg orker det. Snakket med mamma i går, og hun fortalte om søs som var superbekymret fordi vi ikke har begynt å gjøre i stand til den lille. Og ikke skjønner hun hvordan jeg klarer å være så rolig og vente til siste liten. Vi to er litt forskjellige når det kommer til sånne ting, hun liker å ha ting i orden lenge i forveien mens jeg venter til siste liten Kan jo ikke annet enn le av henne. Så hun og mamsen har funnet ut at når dem er ferdige med husmalig, så skal dem okkupere leiligheten vår, vaske hele og begynne å gjøre i stand til den lille Vogga og stellebord låner vi av søs. Mamma har sagt hun skal kjøpe sengekant, sengetøy og himmel til vogga. Hun har lyst til det, og det skal hun få lov til. Ellers så snakker mamma mye om ting hun må kjøpe til den lille, ting som jeg trodde vi skulle kjøpe. Men siden hun har lyst til å styre og ordne så skal hun få lov til det. Snille mammaen min. Hun skal ordne med alt til jentene sine Tror pappa har bare funnet seg i det, og lar henne styre. Det er jo ikke vondt ment, hun er bare så glad i oss, og glad i de små barnebarna sine. Mulig mannen kan mene det blir litt for mye, ikke fordi hun kjøper og styrer, men fordi de bruker en formue på oss. Så da prøver vi å gi tilbake på andre måter. Hva skal vi til middag i dag tro? :klø: Vanligvis så er jeg kjempe glad i å lage mat, men nå for tiden så frister det ikke i det hele tatt, og mannen kan ikke lage mat. Så det blir til at det ofte blir hentemat eller kjapp fast food. Ikke bra Ellers så blir det ofte til at vi spiser ute... Kanskje jeg kan lage kyllingsalat i dag? Hmm, må tenke litt over det, men er absolutt en mulighet. Nå skal jeg sløve litt til før jeg hopper i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå